Het Thundercat topic

Heeft een maat van mij gehad, al eens een op gereden, altijd makkelijker dan bij een dealer.
Qua zit, te veel hangend op de polsen.

Niet dat ik lastig ben ofzo hoor O-)


(maar in de loop der tijd al van alles geprobeerd, en steeds weer terug naar de Poes, of niet @KS:+)
 
Heeft een maat van mij gehad, al eens een op gereden, altijd makkelijker dan bij een dealer.
Qua zit, te veel hangend op de polsen.

Niet dat ik lastig ben ofzo hoor O-)


(maar in de loop der tijd al van alles geprobeerd, en steeds weer terug naar de Poes, of niet @KS:+)
Nope, 2x gehad, maar nooit meer :P (wel > 10 jaar)
Nu erg blij met de andere donder .
 
De notificaties van MF deden het een tijdje niet vandaar mij afwezigheid. Ritje ben ik altijd wel voor in, MAAR:

Mijn thundercat is ondertussen ondergebracht bij een vriend. Ik rij nu nog een GPX750.

Hoi allen,

Ik heb de Poes van Clank overgenomen en ik zou me graag aan sluiten bij de rit.
Zal ik ff een datumprikker aanmaken anders?

Groeten
 
Je kan altijd een poging wagen toch.
Wellicht komen er dan wel meer.
 
Was dah voor linkje, doet niet...
Wordt geblokkeerd door surfer (jaja, onder werk tijd bezig)

Kent je dat beter hier doen,,,
Hoe je alles in een oog opslag
 
Heeft een maat van mij gehad, al eens een op gereden, altijd makkelijker dan bij een dealer.
Qua zit, te veel hangend op de polsen.

Niet dat ik lastig ben ofzo hoor O-)


(maar in de loop der tijd al van alles geprobeerd, en steeds weer terug naar de Poes, of niet @KS:+)
Grotere broertje al eens geprobeerd? De thunderace?

Was dah voor linkje, doet niet...
Wordt geblokkeerd door surfer (jaja, onder werk tijd bezig)

Kent je dat beter hier doen,,,
Hoe je alles in een oog opslag
Dat linkje is de datumprikker.
 
Wel naar gekeken, maar vindt dr net een slag te groot.

Ben maar een klein manneke namelijk 😉
 
Nope, dat dan weer niet.
Eigenlijk ook nooit echt in verdiept.

Uiteindelijk blijven er 2 op mijn lijstje over.
#Poes
#VFR Vtec (komt het meest dichtbij)
 
Hoop niet dat we naar Den Helder moeten 😋 als ikzo kijk naar jullie accounts dan zie ik Helmond, sint Oederode, Houten, Tilburg misschien 😋 en 010.... Rotterdam? Ik zelf kom uit een klein plaatsje achter Doetinchem. Anders moet ik er een dag eraan plakken om te overnachten 😁
 
?? Wie komt er nog meer uit Houten?
Ik rij geen thundercat meer, maar als ik mee mag zal ik de datum prikker ook invullen...
 
Van mij mag je mee, misschien kunnen we jou overhalen om weer voor een Thundercat te kiezen. 😋.... Houten - - > kneeslider 👍😁
 
Iets met prioriteiten stellen @ks..
Kijk maar naar mij, volkomen brommer en tijdloos om te zoeken.
 
En, wat voor datum gaat het worden mannen?
Dan heb ik misschien nog effe tijd om wat te zoeken😁
 
Ik stel voor dat we misschien beter kunnen kijken voor een route iets centraler aangezien het voor mezelf, Kneeslider, mcwolff en tcat al ruim 200km sturen is om überhaupt in zuid-Limburg te komen.

Weet niet hoe bovengenoemden hier tegenover staan?
 
Ik stel voor dat we misschien beter kunnen kijken voor een route iets centraler aangezien het voor mezelf, Kneeslider, mcwolff en tcat al ruim 200km sturen is om überhaupt in zuid-Limburg te komen.

Weet niet hoe bovengenoemden hier tegenover staan?

Eergisteren 400km gereden ben nu nog steeds moe lol. Waar het ook maar gehouden wordt ik blijf overnachten 😋
 
Ik stel voor dat we misschien beter kunnen kijken voor een route iets centraler aangezien het voor mezelf, Kneeslider, mcwolff en tcat al ruim 200km sturen is om überhaupt in zuid-Limburg te komen.

Weet niet hoe bovengenoemden hier tegenover staan?
We kunnen ook al eerder afspreken. Voor zowel mij als @SpeedingSteve is het ook nog een best stukkie rijden naar zuid limburg.
 
Ik denk dat ik vrijdag avond al vertrek. Maak er een motor weekend van. Mooi begin van mijn vakantie
 
10 augustus is het geworden.
Ik stel een rit in zuid Limburg, de Mergelland route is namelijk erg mooi!

-O-
Helaas dan gaat het voor mij niet door.
Kan wel een tip geven, met een leuk uitje er achter aan..
Ga richting Overloon..
Is ook wat meer centraal gelegen, en tevens ook een mooie omgeving om te sturen.

Daarnaast is de Santa Fe aan de gang dat weekend.
Wie een beetje intresse heeft in WOII, zit dna goed daar.
Heb je geen intresse in WOII, maar je wil wel graag een keer teug in de tijd, ook dan is het mooi.

Soort 'rollen spel' met originele voertuigen, kledij en alles wat er bij hoort uit die periode.
Zelfs tegen een nette vergoeding kan ej een rondje mee rijden in een vande voertuigen.
(geloof in 2017, of '15, reed er ook een heuze Sherman mee...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan