Het Thundercat topic

In de winterperiode (richting vrieskou) heb ik wel eens ouderwets een stuk karton voor de radiator geplaatst om de bedrijfstemperatuur wat omhoog te krijgen . . .
Ja maar nogmaals het is de temperatuur van het koelwater en niet van de olie dus zegt niks over de bedrijfstemperatuur.

Als je even stilstaat vliegt ie omhoog en als je weer gaat rijden hangt ie weer rond de 60.

Is volkomen normaal.
 
En je thermostaat regelt de temperatuur in de motor. En daar zit nou net die sensor niet in. Als het koud is is het ook hartstikke prima. Koelt het blok wat sneller als het daar binnen warm wordt.
 
Klopt, maar het was zo koud dat op de snelweg de koelwater temperatuur niet eens af te lezen was. Metertje bleef beneden staan. Ook bij stilstand bleef deze echt laag.
Als ik moest stoppen, deed ik mijn handen in de kuip openingen voor de warmte. . .
 
Is herkenbaar ja. Maar rij daarna de stad in met flink fileverkeer waar je moeilijk doorheen komt en hij loopt ook binnen no time op naar hogere temperaturen.
 
Helemaal mee eens.
Nog steeds geen goede opvolger voor gevonden😔

En het lijstje is al redelijk aan het worden.
OA:
DL 650
TRACER 900
Z1000SX (kwam aardig in de richting)
VFR Vtec
(pas weer proef op gereden, maar mis toch iets van charme)
Versys 650
Versys 1000
CBR650F
( Dat leek helemaal op een brommer)
CBR125F
(ooit eens noodgedwongen moeten omdat mijn vorige Vtec mij in de steek liet op vakantie bestemming). Dat WAS echt een brommer)

Morgen de Tracer 700
EDIT:
Vanochtend de 7 geprobeerd.
Leuk voor een weekendje huren, that's it..
NEXT!!!!



Het is allemaal tegenwoordig maar recht op zittend met brede sturen.
Krijg daar last van mijn dat donder van.
Yamaha maar een keer een boze brief sturen, en vragen of ze de Poes niet kunnen reproduceren met injectie, en een R neus erop..
😇
 
Laatst bewerkt:
Wat een weertje....
 

Bijlagen

  • IMG_20190922_121422.jpg
    IMG_20190922_121422.jpg
    100,3 KB · Weergaven: 17
Maar koop gewoon weer een poes. Als ik jouw lijstje zie geef je zelf aan dat je nog geen goede opvolger heb gevonden.

Schaf er gewoon eentje aan, kost de wereld niet je krijgt geen last van je lichaam en je leven fleurt er weer een stukje van op 😋
 
Ik kom me ook aanmelden als zijnde eigenaar van een Donderpoes.
Vorige week gekocht, mag er helaas officieel nog niet mee de openbare weg op ivm A2 rijbewijs.
Was alleen zo'n goede deal, kon 'm niet laten staan!

Natuurlijk al wel stukjes gereden en halleluja, wat een machtig ding. Rustig te rijden, hard te rijden en wat een fijne remmen! Ook na 1,5 uur rijden nog nergens last van, dat is op m'n CBF500 wel anders.

De fiets zal het komende jaar voornamelijk gebruikt gaan worden voor circuitdagen, zodra het grote rijbewijs binnen is ook voor woonwerkverkeer.
Hier een foto van de Tcat.
3.jpg
 
Goeie keus, en een mooiere kleur is er niet!!! Geniet ervan en foto's posten mag altijd
 
Vind het inderdaad een mooie kleur! Blauw staat de meeste motoren goed, maar vind het bij de Thundercat icm het grote zilveren frame toch wel extra mooi om te zien :t
 
Maar koop gewoon weer een poes. Als ik jouw lijstje zie geef je zelf aan dat je nog geen goede opvolger heb gevonden.

Schaf er gewoon eentje aan, kost de wereld niet je krijgt geen last van je lichaam en je leven fleurt er weer een stukje van op 😋

😞
Kan niet anders zeggen dan "HELEMAAL GELIJK"
Pas weer een bod gedaan, en is afgeslagenO-)
 
Ik kom me ook aanmelden als zijnde eigenaar van een Donderpoes.
Vorige week gekocht, mag er helaas officieel nog niet mee de openbare weg op ivm A2 rijbewijs.
Was alleen zo'n goede deal, kon 'm niet laten staan!

Natuurlijk al wel stukjes gereden en halleluja, wat een machtig ding. Rustig te rijden, hard te rijden en wat een fijne remmen! Ook na 1,5 uur rijden nog nergens last van, dat is op m'n CBF500 wel anders.

De fiets zal het komende jaar voornamelijk gebruikt gaan worden voor circuitdagen, zodra het grote rijbewijs binnen is ook voor woonwerkverkeer.
Hier een foto van de Tcat.

Waarom maak jij een foto van mij:?:+

Mooi kleurtje, ook gehad:+

Ennu, eenmaal de R klauwen gewend, is er geen andere fiets meer die maar in de beurt komt van deze remklauwen...
Been there, many times.....




EDIT:
Ohja, welkom hier:W
 
Of verkeerd gepost postje...


Zo, ook weer voorzien van een brommert.
Dus als er weer ergens een ritje gereden wordt (en het is soort van omgeving 010).

Kent ik er ook bij wezen, samen met mijn Poes*O**O**O**O*
 
Poes.jpg



Ondertussen weer mijn Takkoni erop geschroefd, Ram kogeltje in de kroonplaat (niet helemaal tevrede mee.
Zit toch wat beweging in.

Maar is een keer in het eggie uit proberen.
 
Dank u wel zeer beleefd...
Kind is weer thuis, zullen we maar zeggen:Y*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan