Het Thundercat topic

Zelfde kleurstelling staat hier in de schuur, alleen dan met zwarte wielen...
1614244303288.png
 
Ja die rooie zijn lastig te vinden... nou begreep ik dat de linkerkant nog zeldzamer was ivm schade bij niet goed uitklappen zijstandaard.
Vorig weekend eindelijk weer eens een ritje met vriendin gemaakt. Dus hier heeft de poes ook weer >200km de benen kunnen strekken! :]
20210221_085536.jpg
20210221_122246.jpg
 
Klopt, maar linkerkant is bij mij nog prima gelukkig! Heb ook wel eens gedacht over een aftermarket kappenset. Tot op heden niks mee gedaan, voelt toch zonde om af te stappen van origineel. Economisch zal het niet veel verschil maken, model gaat toch al voor een habbekrats weg.
 
Imitatie kappen, is niet echt een perfecte pasvorm..
Al wat meerder voorbij zien komen, en is het toch net niet..
 
Groot deel van de tijd helaas wel... Vorige week nog wel een mooie ronde gemaakt van ong. 180 km. Maar hij staat naar mijn mening wel teveel stil.
Mocht je eerdaag bedenken om afscheid te nemen van Poes, hoor ik het graag.
Afhankelijk van afstand etc... Ben namelijk weer op zoek naar een brommert (of het wéér een Poes gaat worden, nog geen idee)🤫
 
Van 2015 tot 2018 bijna 50.000 km gereden op deze thundercat.

Helaas bekend probleem. Versnellingsbak kaduuk
 

Bijlagen

  • Thundercat.PNG
    Thundercat.PNG
    145,7 KB · Weergaven: 9
Ff onder het rijden: origineel in de juiste kleur is niet voorhanden, dan koop je imitatietroep.... want dat hoeft niet gespoten :?
 
Van 2015 tot 2018 bijna 50.000 km gereden op deze thundercat.

Helaas bekend probleem. Versnellingsbak kaduuk
Bekend probleem?!?
Heb al aardig wat Poezen gehad, en zelf maar 2 problemen mee gemaakt.

#1
Weg doen voor iets anders
#2
Mede weggebruikers

Ze hebben mij dus nooit in de steek gelaten.
 
Mocht je eerdaag bedenken om afscheid te nemen van Poes, hoor ik het graag.
Afhankelijk van afstand etc... Ben namelijk weer op zoek naar een brommert (of het wéér een Poes gaat worden, nog geen idee)🤫
Jij hebt toch alwederom een poes?
 
Wat??? is er aan de bak kapotttt??? :? Nou? Huh?
2e versnelling schiet eruit (is een gokje)

Komt heel vaak voor. Enige oplossing is bak uit elkaar en daarvoor moet het blok gesplitst worden. Kun je beter een ander blok erin hangen vaak.
 
Imitatie kappen, is niet echt een perfecte pasvorm..
Al wat meerder voorbij zien komen, en is het toch net niet..
Dat is ook precies de reden waarom ik het nog niet gedaan heb. Helaas heb ik tot op heden ook nog geen succes in mijn zoektocht naar een originele...
 
Mocht je eerdaag bedenken om afscheid te nemen van Poes, hoor ik het graag.
Afhankelijk van afstand etc... Ben namelijk weer op zoek naar een brommert (of het wéér een Poes gaat worden, nog geen idee)🤫
Ik houd je in gedachten, maar laat hem voor nu nog wel even in de schuur staan. Als hij eruit gaat kom ik zonder motor te zitten, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.... Dus, eerst een andere motor aanschaffen dan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan