Tourmax is een goed merk voor remrevisiesetjesnr1motor, mparts, louis, japparts
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tourmax is een goed merk voor remrevisiesetjesnr1motor, mparts, louis, japparts
Eigenlijk zijn al die revisiesetjes wel prima.Tourmax is een goed merk voor remrevisiesetjes
het valt me op dat die revisie setjes zo duur zijn, helemaal als je kijkt bij boonstra waar je voor 35,- een andere klauw hebt, zijn de rubbers 25 euro per klauw.Eigenlijk zijn al die revisiesetjes wel prima.
Toch heb ik liever nieuwe rubbers dan een andere klauw.het valt me op dat die revisie setjes zo duur zijn, helemaal als je kijkt bij boonstra waar je voor 35,- een andere klauw hebt, zijn de rubbers 25 euro per klauw.
dat zal ik ook doen anders schiet ik me doel een beetje voorbij.Toch heb ik liever nieuwe rubbers dan een andere klauw.
Done!BTW, nog een plaatje van mijn Cat voor de openingspost. Alweer een paar jaartjes geleden, de kleine meid gaat nu mee achterop.
Hoi en welkom! Ik zal je aan de startpost toevoegen.Goedenavond,
Na bijna 30 jaar weer een motor aangeschaft en het is een Thundercat ( 36000 km )geworden.
Het is hoofdzakelijk voor woon- werk.
Nu valt mij op dat er een hoge fluittoon uit de bak komt.
Klopt dit of moet ik gelijk aan de lagers gaan denken?
Heb een beurt laten uitvoeren, ketting en tandwielen en achterband vervangen.
Dit klopt ook wel door de rechte vertanding in de bak.Even 'platgeslagen' is het niet wenselijk en normaal dat er een hoge fluittoon uit de versnellingsbak komt Cok.
Blauwe rook = olie. Maar gezien de edit ben je hier al uit. Even op onderzoek uit dus!Nou lekker dan, net een rondje gedaan… na het wassen even droogrijden op de snelweg. Nog maar net op de snelweg aangekomen: Poef blauwe rook uit de uitlaat. Gelijk langs de kant gezet, kijken wat er aan de hand was, maar ik zag niks. Motor starten… gebeurd niks, shit is ie nou stuk
Even 2 minuutjes gewacht en bedacht wat mijn opties zijn, daarna toch nog eens proberen te starten. Na wat moeite ging ie toch aan, rustig op de vluchtstrook naar de eerste afrit gereden. Omdat ik niet zo ver van huis was, durfde ik ook nog wel naar huis te rijden. Hij rijd immers weer als voorheen…
Iemand enig idee wat het geweest kan zijn. Ik dacht zelf aan een koppakking, maar ik zag niks en de rook kwam alleen uit de uitlaat en later niet meer. Zou ik met schoonmaak spul (hoge druk) iets hebben geraakt? Dinsdag toch maar eens even naar de garage om na te laten kijken.
Edit: de olie druppelt er uit
Dit nog goed gekomen?Nou lekker dan, net een rondje gedaan… na het wassen even droogrijden op de snelweg. Nog maar net op de snelweg aangekomen: Poef blauwe rook uit de uitlaat. Gelijk langs de kant gezet, kijken wat er aan de hand was, maar ik zag niks. Motor starten… gebeurd niks, shit is ie nou stuk
Even 2 minuutjes gewacht en bedacht wat mijn opties zijn, daarna toch nog eens proberen te starten. Na wat moeite ging ie toch aan, rustig op de vluchtstrook naar de eerste afrit gereden. Omdat ik niet zo ver van huis was, durfde ik ook nog wel naar huis te rijden. Hij rijd immers weer als voorheen…
Iemand enig idee wat het geweest kan zijn. Ik dacht zelf aan een koppakking, maar ik zag niks en de rook kwam alleen uit de uitlaat en later niet meer. Zou ik met schoonmaak spul (hoge druk) iets hebben geraakt? Dinsdag toch maar eens even naar de garage om na te laten kijken.
Edit: de olie druppelt er uit
Ik heb een zadel te koop staan van een Thundercat uit 1996 en nu vraagt iemand of deze past op een Cat uit 2000. Volgens mij heeft Yamaha daar niets aan veranderd. Is er iemand die dat toevallig weet?
Zijn het zelfde.Volgens mij zijn die hetzelfde
Dat valt wel mee, ik hoor alleen al aan onderdelen een paar honderd euro.Ik ben trotse eigenaar van 2 tc's, maar heb dan toch voorkeur voor 1 waardoor de ander even stil had gestaan (I know: DUMBASS) die benzine heeft alles aangetast.... nieuwe bougies, gereviseerde carbs enz. Enz. Kreeg wel gratis nieuwe spiegel van die gasten, tevens olie ververst en nieuw filtertje erop, 7 uurtjes werk, kwam op 500, viel mij mee. Of had dat goedkoper gekund, heb werkelijk geen idee
Wat ze gedaan hebben valt het mee..
Ik was voor mijn 650Fje ongeveer 1200 kwijt.
(Wel grote beurt inclusief kleppen en wat goodies).
Wat voor kleuren heb je?
Wat ze gedaan hebben valt het mee..
Ik was voor mijn 650Fje ongeveer 1200 kwijt.
(Wel grote beurt inclusief kleppen en wat goodies).
Wat voor kleuren heb je?
Hoezo heb je dan voorkeur voor 1 van de 2? Dit lijken mijn redelijk identieke motoren.