###Het Tiende grote XT/XTZ/TT/TTR Topic###

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elk weggentje heeft weer nieuwe verrassingen, top rijden hier. Morgen laatste dag in Frankrijk, daarna door naar Spanje.

558733_350601448357443_1924947534_n.jpg
 
Voor een reis naar Amerika waar op iedere hoek een Mc-drijf zit?
Waar heb je dat schaap dan nog voor nodig?

We gaan ook naar het zuiden, daar zijn de MC's wat minder dik bezaaid geloof ik ;)


Hoi Edje,

Lijst ziet er goed uit, goede voorbereiding wat mij betreft. Zelf verkies ik tassen boven koffers, hoofd reden duurzaamheid van motor en tassen frame. Tassen geven mee, koffers niet waardoor vaak dingen afbreken kapot trillen.


Heb thuis nog een 3AJ carter plaat liggen, deze past mogelijk ook op jouw Xt600e. Tenslotte ook een E start blok, mag je eventueel passen en overnemen.

Hoeveel km verwacht je te rijden, blokken zij best bullit proef. Tikje hoeft nog niet alles te zeggen, gebonk is wat anders.

Ik denk ook dat het de tassen worden, maar weet het nog niet 100% zeker...

Ik denk dat er tussen de 30.000 en 35.000 km extra op de teller staat wanneer ik terug kom. Volgens mij moet dat wel kunnen, zeker aangezien het vrij grote stukken toer-rijden zal worden (relatief weinig koude starts en weinig extreme dingen).


Zadelbekleder van het forum: hawkGT

Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, ik heb nog een hele tijd in het hawk/NVT topic rondgedwaald. Tnx!

De Frau gaat niet mee begrijp ik?
:N ze wil wel, maar dan wil ze achterop...., ik heb haar al gezegd dat ze dan maar gewoon haar rijbewijs moet gaa halen, maar daar reageerde ze niet al te happig op.... (kortom er is nog werk aan de winkel :Y )
 
Laatst bewerkt:
Hij is weer terug van vakantie, naar wij dachten.
BSM is officieel ter ziele, maar er ligt hier en daar nog wel wat oude voorraad.
BSM is in principe een slechte pijp, een echte pk-killer, maar in nieuwstaat wel erg stil.


hmm, de mijne is ook erg druk bezig met afscheuren. Wat zijn de alternatieven?
 
Laatst bewerkt:
Mijn uitlaat is net op een plekje gaan scheuren waardoor de uitlaatgassen tegen mijn tas l kwam, halve inhoud weg gefikt...


haha dat is kut ja. bij de mijne is die montage lip aan het afscheuren. heb het met een soort van flexible metalen strip weer vast gezet.

Beter dan BSM. Marving maakt al heel lang redelijke tot goede uitlaten voor een redelijke prijs.

ah ok. mocht die tegen die tijd gaan, dan is dit dus wel een mogelijke vervanger :) past ie ook op de dikkere uitlaatbocht?
 
Laatst bewerkt:
Is gemaakt om over de originele bocht te schuiven, dus zolang de performance bocht op dat stuk niet dikker is gaat het perfect.
 
ik zou hem wel kunnen laten lassen, maar dan moet ie echt wel ff steviger gemaakt moeten worden. Over welke sebring heb je het? zo'n supertrapp lijkt me ook wel gaaf, tis alleen wat duur :P
 
geloof dat er een "sebring enduro 1" en "sebring enduro 2" is (zilver en goud kleurig)
Ik had vorige week bijna een supertrapp voor 100 euro inkl verzenden, net voor mn neus weg.. :/

Ik heb nog een verbouwde uitlaat (als reserve), geen idee wat voor iets het is. Moet hem nog proberen :) Zal wel ff een foto maken morgen, hij ziet er wel kicken uit.

Ik ben zelf op zoek naar een nieuw stuur, iemand een tip? Zat te denken aan iets van zo'n 15 cm hoog en goed breed, iemand ervaring met deze fehling classis cross
IMG_0981.gif
 
Laatst bewerkt:
geloof dat er een "sebring enduro 1" en "sebring enduro 2" is (zilver en goud kleurig)
Ik had vorige week bijna een supertrapp voor 100 euro inkl verzenden, net voor mn neus weg.. :/
Kijk wel uit, er zijn imitatie supertrapps, die zien er bijna zo uit, maar zijn van Jama. Ze worden in de volxmond Supertrapp genoemd. Let hier goed op en vraag evt aan de verkoper of er nog teksten of letters op staat, als het een Jama is, staat het er nl op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan