Het topic met luchtkoeling

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Het leek me leuk om een aparte hoek te hebben voor de mensen met een oude crosser/offroad met een luchtgekoeld blok van voor 1990.

Dus voor pics, techniek treffens ed.

Vanaf vandaag hoor ik ook bij de club. Een CR500 opgehaald uit 1984.

Door de vorige eigenaar is hij onderhanden genomen. Opzich ziet hij er netjes uit. Kleurstelling is niet helemaal correct en hij hield schijnbaar erg van polijsten.

Ik hem wel helemaal orgineel maken.

full


Meteen even getest maar, achterveer is lek en de voor vork vind ik wel erg slap. Die ga ik dus even wegbrengen en op gewicht af laten stellen.

Voordeel, hij starttelkens in 1 trap. :Y
 
Ja, ik ook wel, maar ik ga er toch echt vanuit dat we een gentleman agreement hebben. Tenslotte heb ik er ook nog 1 voor hem staan. Denk dat het wel goed komt.
 
fototje in ijmuiden genomen?..

Was mooi weer vandaag, beetje benauwd maar toch.

Echt kut dat ik afhankelijk ben van andere.. Had super zin om effe te knallen daar.
Moet maar gauw beginnen met m'n rijbewijs :+

Ja in de kuil maar mooi weer betekent drukte. auto's kriskras overal doorheen ed.

Na een half uurtje was ik weer weg. ;)
 
Project CR500 '84 voor 500 euro.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Ywy7hu6Fp5wJ:www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-cr-500-62201662.html+honda+cr500+1984&cd=16&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_nl
 
Ha, leuk topic. Ga ik volgen :)

Ik heb zelf een cr250r van 1980, een cr500 van '84 (nouja, het is meer een hoop onderdelen waar ik nog steeds geen complete motor uit kan halen) en nog 2 stuks RM465 in wrak staat waar ik 1 nette van ga maken.

Helaas geen foto's. Ben van plan om deze winter met het opknappen van een RM465 te beginnen.
 
Ha, leuk topic. Ga ik volgen :)

Ik heb zelf een cr250r van 1980, een cr500 van '84 (nouja, het is meer een hoop onderdelen waar ik nog steeds geen complete motor uit kan halen) en nog 2 stuks RM465 in wrak staat waar ik 1 nette van ga maken.

Helaas geen foto's. Ben van plan om deze winter met het opknappen van een RM465 te beginnen.

Ben toch wel benieuwd, kun je niet paar foto's schieten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan