HELLdesker
MF veteraan
- 19 mei 2001
- 5.402
- 3
Naar aanleiding van dat Topic daar... Wat zijn jullie ervaringen
Wie ergert zich waaraan op de snelweg
Hier mijn reactie op GoT...
Kortom, iedereen maakt fouten en in elke bevolkingsgroep/verkeersdeelnemers zitten idioten en asocialen... Helaas niks aan te doen. Geef elkaar de ruimte en loop niet allemaal voor politeagentje te spelen.

Hier mijn reactie op GoT...
Op vrijdag 29 juni 2001 10:04 schreef wildhagen het volgende:
Komt ook een beetje door de motorrijders hoor. Bij mij zijn er al 4 spiegels afgereden door die klojo's, en stoppen, ho maar! Geintje heeft me tot nu toe 1800 gulden gekost (gelukkig maar eigen risico van 300 piek, maar toch...).
de gemiddelde motorrijder rijd niet zomaar een spiegel van je auto af, tenminste niet zonder reden. Ennuh 4 keer... Zou ik als ik jou was toch maar eens gaan kijken hoe je je gedraagt in het verkeer.
En als je het over asociaal weggedrag hebt kunnen motorrijders er ook wat van hoor, nog een graadje erger dan automobilisten, ze denken echt dat ze King of the Road zijn. Denken ze soms aan de slalom mee te doen, door continue links-rechts te vliegen en lekker van de dode hoek te 'profiteren'...
In elke categorie bevinden zich mensen die zich nergens wat van aantrekken, dus ook tussen de motorrijders.
En dat er tussendoor glippen bij files... ze moeten gewoon achteraansluiten, net als ieder ander. Nogmaals: ze zijn geen King of the Road, hoewel ze zelf wel schijt hebben aan de rest.Sorry vriend, maar het is in Nederland TOEGESTAAN om met de motor tussen de file door te rijden. Als je daar problemen mee hebt, dat moet je je bij de nederlandse regering gaan klagen.
Of wat dacht je van tussen de auto's door (over de middenstreep) rijden, als iedereen 120 rijd... hoezo, link.
is idd redelijk gevaarlijk ja, en zeker niet verantwoord.
Typisch gesprek van een motor-rijder 'Knipperlicht? Wa's da? Hoef IK toch niet te gebruiken, kom nou!'.gelukkig doen alle autombilisten het wel allemaal goed
En ook altijd leuk: motorrijders die je inhalen over links, ALS JE AL OP DE LINKERHELFT rijd, dus tussen jou en de vangrail door...is idd levensgevaarlijk, maar nogmaals, idioten heb je in elke categorie
Kortom, iedereen maakt fouten en in elke bevolkingsgroep/verkeersdeelnemers zitten idioten en asocialen... Helaas niks aan te doen. Geef elkaar de ruimte en loop niet allemaal voor politeagentje te spelen.