Het transalp Topic

Superlativ

Die hard MF'er
11 jun 2007
339
0
Burgum
Ik zag dat het vorige topic al weer meer dan 14 dagen geleden gebruikt was en het topic dus gesloten was, dacht ik van laat ik maar weer eens een nieuwe openen!

Ik ben nu al iets meer dan een maand in bezit van mijn alpje, helaas laatste 4 weken niet meer opgereden, lag precies 4 weken geleden met mijn alpje in de bosjes B| . voor mij reed een grote witte bus ( renault master) deze bus treuzele nog al en ging op laatst stil staan, dus ik denk van nou ga ik er om heen. bleek dat voor die bus een klein autootje zat, wat ik dus nooit kon zien.. ik al tijdje op de linker rijbaan dus omd e bus ovorbij te gaan zie ik in eens die auto, en die auto doet spontaan zijn knipperlamp uit en direct naar links om een erf in te rijden. gelukkig reed ik niet hard, maar wel te hard om nog te stoppen. auto had mij nooit gezien en ik de auto niet. auto in de zijdeur geraakt en dus geschampt en zo ben ik over het stuur gegaan en ben ik gelukkig in het gras geland, mijn alpje lag een stukje verder in een paar bosjes ;( . Gelukkig kon ik direct weer opstaan na mijn ongeluk, maar na tijdje ging mijn voet toch wel erg veel pijn doen. ambulance ondertussen ook al te plaatse, maar die kon nik constateren aan mijn voet, waarschijnlijk gekneust was hun conclusie. één maal thuis gekomen in een auto, bleek dat mijn voet toch wel erg veel pijn deed. 's avonds toch nog maar naar ziekenhuis, bleek dat ik twee gebroken middenvoetsbeentjes had, nou zit je dan. nu al weer 4 weken geleden dus en nog anderhalve week en dan mag ik weer uit het gips *O* !!!

Mijn alpje heeft het er redelijk goed van afgebracht, meeste kappen hebben wel schade, maar verder is hij nog helemaal recht. dus die is weer op te lappen! Nu nog afwachten hoe het allemaal komt met verzekering :S

nou ja maar iig ik denk laten we het transalp topic maar weer wat leven in blazen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan