Het van wie ben jij eigenlijk Fan topic

_O-:+



[afbeelding]







wat een topic... gaat puur om motorcoureurs neem ik aan...


Maar goed...

in chronologische volgorde dan maar...

Randy Mamola..... de eerste clown van het hele circus _O-

Kevin Schwantz... liet zien wat remmen inhoud :o

Mick Doohan....... ongelooflijke geweldenaar :}

Rossi................. THE G.O.A.T. 8-)

voor de rest zijn er vele coureurs die geweldig kunnen rijden en geweldige races hebben laten zien in alle klasse en alle soorten racerij.

GP Cross met Dave v.d. Berg en John Strijbos.. die trainden altijd bij ons in de buurt.

Egbert en Streuer op Assen zien winnen :}

Hans Spaan op Assen zien winnen :}

WSBK jaren 98 - 2004 met Fogarty, Haga, Edwards, Corser, Bayliss, Chili, Bostrom van zeer dichtbij meegemaakt in de paddock.. zelfs nog in de truck van Edwards en Bostrom geweest _O-

Steve Parrish en Barry Sheene waren hem voor!
 
_O-

Jij bedoeld zeker John van den berk en Dave strijbos:+



[afbeelding]







wat een topic... gaat puur om motorcoureurs neem ik aan...


Maar goed...

in chronologische volgorde dan maar...

Randy Mamola..... de eerste clown van het hele circus _O-

Kevin Schwantz... liet zien wat remmen inhoud :o

Mick Doohan....... ongelooflijke geweldenaar :}

Rossi................. THE G.O.A.T. 8-)

voor de rest zijn er vele coureurs die geweldig kunnen rijden en geweldige races hebben laten zien in alle klasse en alle soorten racerij.

GP Cross met Dave v.d. Berg en John Strijbos.. die trainden altijd bij ons in de buurt.

Egbert en Streuer op Assen zien winnen :}

Hans Spaan op Assen zien winnen :}

WSBK jaren 98 - 2004 met Fogarty, Haga, Edwards, Corser, Bayliss, Chili, Bostrom van zeer dichtbij meegemaakt in de paddock.. zelfs nog in de truck van Edwards en Bostrom geweest _O-
 
Rossi van af het moment toe hij naar yamaha ging
daar voor vondt ik het een goed rijde,r maar had wel iets van die honda is gewoon de beste fiets van het veld.
Ben eigelijk altijd fan geweest van jurgen van de goorbergh.
en Mick doohan.
Maar Rossi is daar toch wel de grootste van.
gewoon ook als mens
ik weet zeker dat hij gemist gaat worden als hij zijn helm aan de wilgen hangt
 
ik werd fan van rossi toen ik een 125cc wedstrijd zag waar die ruim alleen vooraan reed, en toen langs de kant ging staan,
t hele veld voorbij liet komen en toen iedereen weer ging inhalen.
toen dacht ik echt bij me zelf....deze gast is goed....echt goed.
 
mijn lijstje.

voor de oudjes onder ons hans spaan,nog een keer zien winnen op assen .

nu rossi,spies,adwards,barros,doohan ondanks dat hij veel voor honda uit kwam :X

op 4 wieltjes. senna,gilles villeneuve,prost,larini,lauda,nannini,lammers.!

greetsz leuk topic trouwens. ;)
 
IL DOTTORI , onbetwist de beste coureur aller tijden . :}

Verder ben ik fan van :

Ryuichi Kiyonari .
Kenan Sofuoglu .
Tom Sykes .
Noriyuki Haga

Daijiro Katoh '(

Hekel aan:

Dani Pedrosa
Jorge Lorenzo
Max Biaggi
 
ik werd fan van rossi toen ik een 125cc wedstrijd zag waar die ruim alleen vooraan reed, en toen langs de kant ging staan,
t hele veld voorbij liet komen en toen iedereen weer ging inhalen.
toen dacht ik echt bij me zelf....deze gast is goed....echt goed.


Welke race was dat ? En zijn er beelden van.....


Ik vraag mij af of we ooit nog zo iets gaan zien, vind het de laatste tijd meestal zo saai -O- -O- -O-
 
En back on topic:

Ik ga geen betoog houden van hoelang of sinds wanneer maar gewoon vanuit het nu:

* Egbert Streuer en Bernard Snieders! (hoeft geen uitleg toch ?)

* Jurgen van de Goorberg, misschien wel de laatste echte prive coureur in de 500/motoGP (en omdat een Nederlands papoort had en een fantastische invalbeurt op de Konica Minolta Honda in .........(vergeten), en ook al had z'n broer Patrick blijkbaar meer racetalent)

* Schwantz en Rainey (goeie ouwe rivaliteit, dood of de gladiolen)

* Kenny Roberts sr, als team eigenaar dan, de laatste die het nog met "eigen" materiaal geprobeert heeft. (IMHO kapotgemaakt door Dorna)

* Katja Poensgen, je als vrouw staande houden in het paddock, petje af (en was ook niet vervelend om naar te kijken en reed voor Molenaar in de 250 (ook weer Nederlands)

* Stoner in zijn 125 en 250 tijd (heeft het inmiddels volledig begaaid bij mij.

* Hayden (dat ie Pedrosa in Estoril 2006 niet op z'n gezicht geslagen heeft verbaast me nog steeds, tevens 1 van de redenen dat ik Pedrosa niet kan luchten of zien, Kimmi Raikonen van de moto GP, haal je hoofd tussen je schouders uit dwerg. Alhoewel zijn proefstart een paar jaar geleden op Phillip Island natuurlijk wel weer episch was)

* Randy de Puniet (we moeten rennen, springen, vallen opstaan en weer door gaan)

* Max Biaggi, niet omdat ie nu wereldkampioen SBK is. In zijn tijd in de GP's had ik een bloedhekel aan 'm. Wat je hem van de andere kant niet kunt ontzeggen is dat hij een enorme doorzetter is. Vloog er met 200kmph vanaf en het eerste wat ie dee was kjken of ie verder kon met de motor. Daarom.

Ik realiseer me dat ik op deze manier nog uren door kan gaan. Afsluitend, op een enkele uitzondering na juich ik voor alle coureurs om twee redenen:
1) ik kan het niet. (k*t)
2) ze vermaken me 17 weekenden per jaar uitermate goed, en daar gaat het m.i. om.

(oke dan, pesthekel aan lijst, met stip op 1, MANUEL SETE GIBERNAU :r , aansteller, Dani Pedrosa, (hayden kan geen motor afstellen, meld hij vanuit het ziekenhuis met twee gebroken enkels), geen groot fan van Lorenzo, weet eigelijk niet precies waarom. En toch kunnen, en konden ze allemaal meer dan een beetje sturen.)

En dan nog een klein beetje of topic maar wel heel leuk:

MotoGP

Met jou wil ik wel een pilsje of biertje drinken :Y

Gerard
 
was voorheen wel rossi minded, maar was vorig jaar als zo benieuwd hoe spies het zou gaan doen bij tech3 en verwachte dat ie het sterren van de hemel zou rijden, met alle respect maar dat heeft ie ook gedaan als rookie 2x op het podium en zelfs een pole dat zie ik die andere rookies niet doen, en daarom word ie ook een fabrieksrijder voor yamaha , buiten zijn fantastische rijstijl heeft een ietwat koele kikker ego over zich heen tijdens interviews, sommige schilderen hem af als een dooie knol, maar in mijn ogen, blaast ie niet hoog van de toren net als het andere grut en de boys in het topsegment en heeft ie een fantastisch relativerend vermogen voor en na een race.
n515785_Spies_2_0.slideshow.jpg
 
Daijiro Kato, wat had ik graag hem zien opnemen tegen rossi in 2003 ipv Gibernau.
Kato hij kon niet alleen goed rijden, ook had hij een geweldig karakter in mijn ogen.
weet zeker dat hij mannen als pedrosa rossi lorenzo en stoner het moeilijk zou maken.
kan het nog steeds niet geloven. '(

#74 forever!!

daijiro_kato.jpg
 
Laatst bewerkt:
was voorheen wel rossi minded, maar was vorig jaar als zo benieuwd hoe spies het zou gaan doen bij tech3 en verwachte dat ie het sterren van de hemel zou rijden, met alle respect maar dat heeft ie ook gedaan als rookie 2x op het podium en zelfs een pole dat zie ik die andere rookies niet doen, en daarom word ie ook een fabrieksrijder voor yamaha , buiten zijn fantastische rijstijl heeft een ietwat koele kikker ego over zich heen tijdens interviews, sommige schilderen hem af als een dooie knol, maar in mijn ogen, blaast ie niet hoog van de toren net als het andere grut en de boys in het topsegment en heeft ie een fantastisch relativerend vermogen voor en na een race.
[afbeelding]
:^

#1 - Ben Spies

#2 - Randy Gevers


:} :} :} :} :}
 
Daijiro Kato, wat had ik graag hem zien opnemen tegen rossi in 2003 ipv Gibernau.
Kato hij kon niet alleen goed rijden, ook had hij een geweldig karakter in mijn ogen.
weet zeker dat hij mannen als pedrosa rossi lorenzo en stoner het moeilijk zou maken.
kan het nog steeds niet geloven. '(

#74 forever!!

[afbeelding]
Precies , ik had hem er ook graag bij willen zien rijden met die mannen het was een super coureur en kon ook goed een fiets naar zijn hand zetten .

Motogp Daijiro Kato Rip
 
Ik ben fan van Valentino Rossi.
En waarom omdat hij de King is en verder kan ik er niet meer bij verzinnen .
 
JACK MIDDELBURG

Egbert Streuer
Johnny Checotto
Barry Sheene
Wayne Rainy
Eddy Lawson
Freddie Spencer
Ben Spies
Valentino Rossi

niet:
Schwantz (wat zagen ze toch in die gozer?)
Capirossi (hoe sympatiek hij ook overkomt, ik kan niet vergeten hoe hij Harada geflikt heeft! Alhoewel hij en rossi zaten geloof ik ook bij het clubje die Hans Spaan geflikt hebben, en die dus geen kampioen werd. Maar ja, Rossi is wel een heeeele echte kampioen)
 
Capirossi (hoe sympatiek hij ook overkomt, ik kan niet vergeten hoe hij Harada geflikt heeft! Alhoewel hij en rossi zaten geloof ik ook bij het clubje die Hans Spaan geflikt hebben, en die dus geen kampioen werd. Maar ja, Rossi is wel een heeeele echte kampioen)

Rossi reed toen nog niet, is in 1996 in de 125GP begonnen. Waar jij op doelt was in 1990, Capirossi lag op kop en Spaan werd vreselijk dwars gezeten door Gressini, Romboni en Casanova. Ze hebben Spaan toen zo getergd dat hij Gressini tegen z'n helm sloeg. Wat betreft Capirossi heb ik dezelfde gevoelens als jij. Ik was zeker fan van Harada.
 
Laatst bewerkt:
[..]Waar jij op doelt was in 1990, Capirossi lag op kop en Spaan werd vreselijk dwars gezeten door Gressini, Romboni en Casanova. Ze hebben Spaan toen zo getergd dat hij Gressini tegen z'n helm sloeg.
:^
En een jaar of twee geleden hebben al deze mannen een leuke foto met stomp gebaar gemaakt. En iedereen kom er om lachen. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan