Het verkeer in en om Amsterdam / Haarlem volgend w

MartijnL

MF veteraan
22 mei 2001
1.301
1
Welke ambtenaars bij de betrokken gemeentes nu weer hebben zitten slapen is me een raadsel maar volgend weekend is zowel:

Dance Valley --> Spaarnwoude / Halfweg --> 80.000 bezoekers
De Gay Parade --> Heel Amsterdam Centrum --> Vol
Marlboro Masters --> Zandvoort --> 80.000 tot 100.000 bezoekers

Als dit geen recept voor trein- en verkeerschaos is dan krijg ik spontaan vertrouwen in de NS en Netelenbos.

 
waar heb je die icon van eigenlijk? Is piccie van duderuuds fiets en nog wat anderen op de motor-forum toer :)

Kwam ik tegen bij je voorkeuren wijzigen. Was een keuze mogelijkheid. Maar als hij van Duderuud is, dan zal ik het ff veranderen in een piccie van mijn machine :P
 
duderuud, opschepper alstie is, heeft dus een bende van ze eige piccies als icon beschikbaar gesteld.. ghehehe
 
Volgende week? Heb je afgelopen weekend nog mensen gesproken die dachten "leuk met de auto naar Bloemendaal, joepie".

Wij met ze alle op weg. M'n vriendin en ik op de motor de rest in twee auto's gepropt. Met ze alle weg om 10 uur in de ochtend, wie denk je dat er het langst op het strand hebben gelegen?? *D

totale: reistijd --> strandtijd
motor: 2 uur 10 uur
auto: 8 uur!! 7 uur + 3 uur later thuis }) })

En dan weigeren ze nog hun motorrijbewijs te halen :?
 
Whahah, tuurlijk stond het bij Bloemendaal vast !
Zoals ook op de weg naar Zandvoort / Castricum / Bergen / Egmond etc. en dan heb je nog niet eens een parkeerplekje |(

Die autogasten zullen wel gebaald hebben van al die motoren die ze voorbij kwamen :]
 
jesus 8 uur erover gedaan?

is dat alleeen heen of ook terug?

evengoed, als het 4 uur heen is ...dan wordt het al is wat denk? je moet gewoon op de motor gaan...heb ik ook gedaan het afgelopen weekend...gewoon lekker bij de strandingang parkeren, en klaar!!!

laat al die prutsers in dat stuk blik maar lekker in de file ploeteren })
 
Ik heb 1 keer in die file gestaan naar bloemendaal en werd helemaal gek. Allemaal mensen die uit de trein komen, hun skeelers aantrekken en dan gewoon een uur eerder op het strand liggen, terwijl jij gewoon in de file staat.

Met de bus kun je er dan ook niet meer komen, want die gaat ook gewoon over de weg, dus dat schiet ook niet op.

En als je dan eindelijk uit de file bent heb je zo'n mooi stuk tweebaansweg met mooie bochten. Maar met de auto moet je dan alweer afremmen, omdat je een parkeerplaats op 2 kilometer van het strand moet gaan zoeken.

Motor is beter. Lekker langs de file rijden, lekker in de zon, parkeerplaats vooraan, alleen moet je wel een plaats hebben waar je je helm kwijt kan. Gelukkig ken ik dan wat eigenaren van strandtenten aldaar dus daar heb ik ook geen probleem mee.

Wat hebben wij motorrijders het toch weer goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan