het verschil tussen cbr600 en cbr600 sport ?

CBRink600sp

MF'er
24 feb 2003
38
0
rozendaal
Ik heb een CBR 600 sport 2001 en kan een uitlaat kopen (BOS carbon ovaal) van een gewone CBR 600 uit 2000. BOS maakt wel onderscheid. Is het technisch niet dezelfde ? Ik heb natuurlijk maar de 600 sport gekocht omdat ie stoer is...... En dus moet er nog een nieuwe uitlaat op !
 
een uitlaat van een cbr 600 past dus ECHT niet op een cbr 600 fs !!!

heb een paar maanden terug een bos uitlaat gekocht voor de cbr 600 f en die paste dus niet (bleek bij het monteren).ikke dus terug en toen hebben ze wel de goeie meegegeven.

je moet dus echt een specifieke uitlaat hebben voor de cbr 600 fs.
 
past het niet of is het niet goed voor het ding ? BOS levert niet de hele uitlaat maar alleen vanaf onderaan het laatste stuk. Past dat ook niet ? Het frame enzo is toch wel gelijk ?
 
technisch is de sport hetzelfde als de cbr 600 f uit 2001 iig.

alleen bij de sport mis je de middenbok en net een ander kontje.

als je probeert een cbr 600 f uitlaat eronder te krijgen zul je zien dat je de demper niet vast kunt zetten aan de voetsteun van de duopassagier (of je moet van een beetje plak en snijwerk houden)
 
Jep nu snap ik hem..... Mijn yoshimura aan mijn cbr600 uit 97 zat ook aan de voetsteun...

Thnks !

Hoe is het geluid van de BOS op een CBR sport ?
 
Kijk anders effe op www.bos-exhausts.com
Daar staat alles erg duidelijk met plaatjes en bestelnummers.
Jammer dat ze daar alleen geen geluidsfiles hebben, maar neem maar van mij aan dat ze wel erg lekker klinken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan