Het verstand of je hart?

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum

Heb je je laatste motorfiets gekocht op basis van je gezonde

  • Mijn verstand gebruikt.

    Stemmen: 20 22,7%
  • Mijn hart gevolgd.

    Stemmen: 68 77,3%

  • Totaal aantal stemmers
    88
A

Anoniempje599

Guest
Ik zie vaak topics met de vraag: "Wat is een goede woon-werk fiets"? of Wat is een goede toer-fiets"?

Mijn vraag, heb je je laatste fiets gekocht op basis van gezond verstand of heb je je hart gevolgd?
 
Ik zie vaak topics met de vraag: "Wat is een goede woon-werk fiets"? of Wat is een goede toer-fiets"?

Mijn vraag, heb je je laatste fiets gekocht op basis van gezond verstand of heb je je hart gevolgd?
Heb geen verstand, dus maar gewoon m'n hart gevolgd! :+

Marty
 
Polletje!! O-) ;)
[edit]
Ah, al gebeurt :)
[/edit]

Oja, ik heb de meeste motoren op de gok gekocht ;)
 
Bij mij wisselt het nog al eens. Mijn laatste motorfiets heb ik heel duidelijk mijn hart gevolgd.

Heb voor sommige motorfietsen die ik heb gehad, vaak een goede afweging gemaakt en echt gekeken naar het doel waarvoor ik de motor ging gebruiken, maar eenmaal zo'n fiets aangeschafd vond ik het al snel weer saai en ruilde ik de motor weer in voor de keuze van mijn hart. :)
 
mijn vriendin zegt dat ik geen hart heb, en mijn baas zegt dat ik geen verstand heb, hoe kan ik dan in hemelsnaam een motor gekocht hebben :+
 
Een motor kopen doe je niet met je volle verstand.

Mensen met verstand nemen de bus, veel goedkoper en je zit droog.

Busbanen!?: Geef me één reden waarom bejaarden en studenten ergens sneller moeten zijn dan ik!
 
Laatst bewerkt:
[me]zZlaapkopZz heeft zijn hart gevolgd :Y
[/me]


ben al zolang ik mij kan heugen Honda gek... :9~

mijn vriendin zegt dat ik geen hart heb, en mijn baas zegt dat ik geen verstand heb, hoe kan ik dan in hemelsnaam een motor gekocht hebben :+

Nou, bij deze: Je hebt een hart, en je hebt verstand...

je rijdt namelijk een Vuurblaadje *O*
 
Allebei?

Mijn Bandit 650 ziet er goed uit, rijdt goed, is zuinig en redelijk goedkoop in het onderhoud.

Als hij nou een riem in plaats van een ketting had, was hij nog perfekter. :}
 
Verstand, want ik heb er geen, geen geld geen motor.
optie twee was het Hart en dan had ik nu een raclame voor Leen :r :r betaald middels een veel te hoog rente percentage.

Dus nu rij ik zolang op de brommert van broer lief :+
 
Na een paar motoren gehad te hebben is m'n hart een beetje naar m'n verstand gegroeid zeg maar. En uiteraard spelen financiele middelen, of eerder het gebrek daaraan, ook een grote rol.
 
mijn motor is oncomfortabel, onpraktisch, 'over'powered en duur.. dus gaaf
mijn auto is groot, zwaar, onpraktisch, niet zuinig en heel duur.. dus gaaf
mijn vriendin is ... vooral duur.. maar wel heel lief O-)

tja... kiezen doe je nou eenmaal met je hart
 
Wilde een betrouwbare V4 (geluid :9~ ) hebben en met mijn budget kom je dan automatisch uit bij een oudere VFR750.
Hart en verstand.

Sim-pel
 
Beetje van allebei })

Mijn verstand zei me wat voor eisen ik aan de motor moest stellen, waar ik hem voor ging gebruiken en waar de ergonomie aan moest voldoen... mijn hart zei niet op de kosten te letten en het gevaarte wat aan mijn verstandige eisen voldeed te kopen :Y
 
Ik heb mijn fazer met mijn verstand gekocht.
Eigenlijk ligt mijn hart bij supersport, maar ik zit er niet lekker op.
Dus dan maar een hele mooie toch sportieve fazer met rechte zit..
En stiekum ben ik toch wel erg verliefd op haar hoor :Y :Y
 
Mis de optie: combinatie van beide.

Want dat kan ook.
Verstand: wat is handig, praktisch in de huidige situatie?
Hart: wat is dan de mooiste, leukste, (best betaalbare) motor?

Of te wel: het een kan een handig filter vormen voor het ander.
anders kom je er achter dat er veel te veel moois te koop is O-)
 
het HART natuurlijk!!!!

vandaar dat ( de nog lessende ) mafkeezzz zijn gsx-r600 SRAD als voor de deur heeft staan *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan