Het vervolg op.

Eriky

Die hard MF'er
7 okt 2001
714
0
dit topic: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2437 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2437)

Zaandam is weer twee motorijders (en een bezorgde moeder) rijker.. ik en m'n broer hebben 't papiertje vandaag gehaald! *D We hebben het deze keer expres lekker tegen niemand gezegd om niet weer af te gaan :) Maar nu dus alsnog de tweede poging geslaagd.
En oh wat was het weer een k*t weer vandaag! Ik kon amper een handtekening zetten zo koud waren m'n handen maar het was het waard, gelukkig :}

Ennieweej.. wij kunnen straks lekker sturen :]
Is er toevallig nog iemand die twee SV's voor ons over heeft? :+
 
Heb gisteren 2 SV's weggegeven, had ik dat maar geweten, sorry! :+


En gefeliciteerd natuurlijk!

Heh net een dag te laat.. :) Onze rijleraar had ook net gisteren zijn SV verkocht die eigenlijk zo goed als nieuw was nog
 
Gefelicidingus dan maar
party.gif
yelclap.gif
 
Ja ja eindelijk geslaagd :) :) Wat ben ik blij....Hoop zo snel mogelijk een Sv op de kop te tikken en dan lekker :]
Groetjes,
Thijs
 
Gefeliciteerd !

En voor die SV moet je maar eens gaan kijken bij Bakker Motors op de Penningweg (tjso, hoe zou die gozer dat weten :+ )
 
Gefeliciteerd !

En voor die SV moet je maar eens gaan kijken bij Bakker Motors op de Penningweg (tjso, hoe zou die gozer dat weten :+ )

Nou? ;) Ook een zaandammer? Medewerker? Het moet niet te duur worden voor mij.. dus ik zoek eigenlijk een 2e hands ding en dan moet ie ook nog eens naar 25 kw.
(beetje het gevoel dat je jezelf vrijwillig laat castreren ;( trouwens door zo'n ding af te knijpen)
 
Gefeliciteerd.

Weet nog wel een mooie SV. Is net weer terug van reparatie. Helaas niet te koop.
Veel rijplezier als de motoren er zijn :]



misc.php
 
Klasse mannen *D

Het belangrijkste papiertje wat maar te bedenken is hebben jullie nu, nog even wachten op de fiets en dan :]


Veel plezierrrrrrrrrrr
 
Terug
Bovenaan Onderaan