Het Vespa topic

Firedré

MF veteraan
24 jan 2003
5.678
0
Woerden
zFdBM.jpg



Modellen:

LX125 ie

cDAls.jpg


S125 ie

HB9HT.jpg


GTS125/300/super/sport ie

Ghx74.jpg


PX125/150

4dYLm.jpg



946

8RrWv.jpg



Vespa Piaggio: Officiële Site - Vespa.com


waIdI.jpg
 
Goed idee een verzamel topic voor alle vespa modellen.. :Y

Miischien wat meer informatie toe zien te voegen..??
Motor types en uitvoeringen..?? Is er niet een of andere wikipagina over vespa scooters..??
Ja dus:
Vespa Wiki Pagina

Voeg ik ook meteen mijn Vespa GTS 250 uit 2006 toe:
IMAG0561.jpg


Inbouw 12volt plug in handschoenkastje:
IMAG0581-1.jpg


Mijn GTS in mijn sleutel hokje:
IMAG0582-1.jpg
 
Dit is een begin ;)

Meer info zal ik gaandeweg toevoegen.

Mijn PX:

jKHe3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi topic Firedre nogmaals een superinitiatief een groot Vespa Topic!

Al dat moois voor liefhebbers onder handbereik in een topic! :Y

Mijn PX:

full
 
Laatst bewerkt:
Een vraag:

In het handschoenenboxje van mijn Vespa PX vindt ik twee stroomkabels/stekkers.

Weet iemand waar deze voor dienen?
 
Beste vespa rijders..
Ik heb sindskort een lx150ie touring, deze hebben ze laatst geprobeerd te stelen.
zij hebben de cilinderslot eruit getrokken, weet iemand misschien wat ik nu het beste kan doen??
Ik wilde een Slotenset 2x Et-4 + Code Card bestellen alleen vroeg ik me af hoe ik mijn vespa dan reset om de nieuwe moedersleutel te activeren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, groetjes
 
je kam gewoon je oude magneetjes van de startblokkering overzetten in de nieuwe sleutels anders komt er ook nog een ecu bij
 
Laatst bewerkt:
klopt heb geprobeerd de blauwe los te halen maar die zit gewoon vast kan de chip niet vervangen...

Ik kan dus niet de ouwe wissen met mijn ouwe moedersleutel en dan de nieuwe key toevoegen?
 
Beste vespa rijders..
Ik heb sindskort een lx150ie touring, deze hebben ze laatst geprobeerd te stelen.
zij hebben de cilinderslot eruit getrokken, weet iemand misschien wat ik nu het beste kan doen??
Ik wilde een Slotenset 2x Et-4 + Code Card bestellen alleen vroeg ik me af hoe ik mijn vespa dan reset om de nieuwe moedersleutel te activeren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, groetjes

keys.jpg


Het herprogrammeren gaat met de Master-sleutel (bruin/rood), dit wist je al. Als je voor een nieuwe set gaat, dan zal je oude Master-sleutel gekopieerd moeten worden naar de nieuwe Master-sleutel. Hierna de (her)programmering procedure uitvoeren om de nieuwe Slave-sleutel (blauw) te koppelen aan de ECU. Bij de herprogrammering worden de al opgeslagen (oude) Slave-sleutel(s) uit de ECU gewist.

Wat zijn de kosten van een nieuwe set (cilinder + sleutels + kopiëren)?
 
Laatst bewerkt:
het kan ook anders als je de blauwe echt niet open krijgt magneet overzetten van de master dan hoef je alleen maar de blauwe te programmeren

388371_192532884225045_892157711_n.jpg
 
en voor de LX150 touring krijg je een set met 2 cilinders is 58.- net zo duur als van de gts250/300 me 1 cilinder
full
 
Laatst bewerkt:
@Zot,
Helemaal gelijk...
Plaatje van het moderne spul dan maar!
(Had tijdje geleden hier op MF berichtje geplaats dat Ik met ding bezig was,nu dus klaar),
full

Groet,AJ
 
Laatst bewerkt:
ja morgen Zijn ze weer open ga dat even doen.. misschien dat zei weten, of er een mogelijkheid is om de nieuwe moedersleutel te gebruiken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan