Het Voorne Putten Topic Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check Dimedico/Audisafe eens, die zitten in Hellevoetsluis, afspraak op de beurs maken om dan in Hellevoet aan te laten meten....scheelt je voor schut zitten met prut in je oren in de drukte ;)

Ik heb ze 2 jaar terug via de beurs ook op die manier laten maken, bevallen mij erg goed :Y

dimedico |


Tnx ga ik op beurs wel even een afspraak maken
Hoeveel kosten ze bij hun?
 
Gelukkig wel :Y :Y

(wat is dat eigenlijk voor groen ding waar dat blondje tegenaan geleund staat? :+ :+ :+ )


Dan is deze mss duidelijker :) *D


full
 
Alvast een aanvulling op de OP aub.

- Gipro Gearindicator
- PC III USB , mapping door Ruud Fredriks ( 153 awpk , 108 Nm.)
- Scotts Performance Rotary stuurdemper
- ProBolt titanium bolts
- Stompgrip

Thank you !
 
Laatst bewerkt:
De gipsplaten zijn binnen, denk dat we deze week al aardig op gaan schieten. Hoop dat de 2 muurjes staan, het bad geïnstalleerd is en ik kan beginnen aan het verlaagde plafond. Daarna is het tegelen geblazen :)
 
Nee, ben er niet op uitgekeken. De R6 geeft mij keer op keer een grijns. Het smijt werk blijft leuk :Y

Het is ook de nieuwsgierigheid naar 750cc, deze heb ik nooit gereden.

Op die manier, denk dat ie wel qua vermogen genoeg heeft. Hoor toch geregeld dat de 1000 een aardige overkill heeft aan pk's...
 
Op die manier, denk dat ie wel qua vermogen genoeg heeft. Hoor toch geregeld dat de 1000 een aardige overkill heeft aan pk's...

Denk dat er niet veel verschil inzit tussen een 600 of een 750 het gaat allebei hard :Y
alleen op het circuit merk je dat :]

vind wel dat de gixxer minder sportief zit als de r6 en de kwaak
 
Denk dat er niet veel verschil inzit tussen een 600 of een 750 het gaat allebei hard :Y
alleen op het circuit merk je dat :]

vind wel dat de gixxer minder sportief zit als de r6 en de kwaak

Hoor het toch vaker dat je op het circuit lekkerder op een 600 of 750 uit de voeten kan.

Ik heb met beide bikes geen ervaring, heb nu mijn blade iets langer dan 2 jaar en die bevalt me zo goed dat die de deur niet meer uit gaat. Als ik dan een proefrit zou maken, zou het alleen maar wezen om te kijken hoe zo'n apparaat rijdt, meer niet.

Wil ook nog steeds een SF bouwen op basis van een blade, maar ben (dankzij onze grote vriend) nog aan het twijfelen of ik een VTR SP als donor zal gaan gebruiken. Vind die 2-cilinders ook wel sexy hoor :9
 
Hoor het toch vaker dat je op het circuit lekkerder op een 600 of 750 uit de voeten kan.

Ik heb met beide bikes geen ervaring, heb nu mijn blade iets langer dan 2 jaar en die bevalt me zo goed dat die de deur niet meer uit gaat. Als ik dan een proefrit zou maken, zou het alleen maar wezen om te kijken hoe zo'n apparaat rijdt, meer niet.

Wil ook nog steeds een SF bouwen op basis van een blade, maar ben (dankzij onze grote vriend) nog aan het twijfelen of ik een VTR SP als donor zal gaan gebruiken. Vind die 2-cilinders ook wel sexy hoor :9


heeft ook veel met voorkeur te maken...ik heb al heel wat verschillende motoren gereden
ook een 2 cilinder dat was een suz SV650 met scorpion uitlaat en dat geluid is idd :9~
maar ik kom toch steeds weer terug bij de 4 cil kwaak..voor mij is het totaal plaatje het best bij de kwaak :Y als het je 3e zx6r is kan het niet missen
 
Let ik even niet op....kaapt spamsletti m'n topic :+

Maar goed gedaan hoor Bras...heb ik iets meer rust ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan