Het Voorne Putten Topic Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge :W

Koffie al voor m'n neus, e-mail op de zaak opgestart, eerste klus al behandeld....

Straks voorlichting van het OM, daarna vergadering :r

ben er nu al klaar mee -O-

@ Q - jij loopt toch Stage in Hellevoet? Binnenkort ff iets regelen voor het stickertje ;)
 
goedemorgen koffie zuipers.


vandaag word weer een 'gezellige' dag.
teveel personeel rondlopen terwijl al onze 'patienten' op bivak zijn...

of te wel... weer een dagje Inetten en zoeken naar werk...!!!

miss maar een paar uur opnemen
 
Goedenmorgen!! :W het ontbijt zit er alweer in!

Gelukkig geen koorts meer vanmorgen dus dat komt goed uit *D
Zometeen ff een vriend ophalen en dan ff langs boels een trapsteekwagen halen..

Werkze iedereen!
 
Ik overweeg om een uitstap te maken naar een gsx-r750, binnenkort maar een testritje gaan maken.

Kijken hoe deze zich verhoudt t.o.v. mijn R6.
 
Mogguh :W

Vandaag weer verder met de badkamer. Moet 9 gipsplaten halen, maar ga me eerst maar eens afvragen hoe dat gaat passen in een Daihatsu Cuore
full
 
Mogguh :W

Vandaag weer verder met de badkamer. Moet 9 gipsplaten halen, maar ga me eerst maar eens afvragen hoe dat gaat passen in een Daihatsu Cuore [http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/931120/9368d23938f29dedaf06411291a5dbf4 (afbeelding)]

Achterbank neerklappen, balk onder de gipsplaten ter ondersteuning en de klep dichtbinden :Y
 
Die platen zijn volgens mij nog langer dan de gehele Cuore lang is, denk niet dat dat 'm gaat worden :N
Ga zo maar ff bij m'n buurman langs, die heeft een stationwagen, ff kijken of hij kan...
 
Laatst bewerkt:
een gsx rijd gwoon fantastisch.. zithouding is veeel beter dan een r6

Een gsxr is voor homo's die wel een racer willen maar niet de sportieve houding die er bij hoort. :p

Edit: en voor sukkels in spijkerbroek en gympies. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan