Het Voorne-Putten Topic Deel 17 "Op naar de zomer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
tnecniv zegt: flink stukje sturen:

motor pakken, erop zitten, sleutel omdraaien, motor starten, koppeling in, in zijn 1 zetten, 100 meter rijden (straat uit, omdraaien, straat in) poepoe, flink stukje gestuurd :P

Geintje hoor :P
Volgend jaar pas weer een echt rondje sturen :Y

Dan wil ik in een week of 2 luxemburg, de eiffel, franse alpen, oostenrijk, zwitserland en de dolomieten rijden :9
 
vergeet je je banden vet niet, glij je lekker door de bocht :X O-) _O-
In het buitenland met bagage gaat het me prima af :Y

697212326_6_gJW8.jpeg


:9
 
ik ga morgen ook niet naar Rtdm/Drd...

Maar wss wel ff een stukkie sturen....

En nu allemaal een beetje doorspammen, dan zet ik het nieuwe deeltje vast klaar....
 
Vanmiddag rond kwart over 5 op de N15 richting maasvlakte/oostvoorne een rode honda cbr600 (dacht ik) gespot, hij voegde in bij Brielle en schoot mij al snel voorbij. Zat te slapen maar het leek alsof hij een MF sticker had, maar kon het niet goed zien en kon net zo goed de NL sticker zijn :P Reed in de zwarte twingo van mij vriendin. Iemand van hier?

Volgt iemand de Le mans nog? Zit te kijken, of dit moment een beetje saai door de safety car na een crash van nogmaals een Audi. Hoop dat Peugeot een keer wint, gewoon zodat Audi het dit keer niet word :P
 
Wil volgend jaar toch wel met de motor op vakantie, en een CB500+zadeltassen in de bergen zie ik niet zo zitten, en op de CBR ga ik geen zadeltassen hangen, dus dan moet je wat :P

Heb nog wel een 200cc motor te koop, leuk voor in de bochten en je weet zeker dat je niet te hard rijd! Met een paar stukkies tape is er vast wel een ophanging voor koffers te maken ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan