Het Voorne-Putten Topic deel 19 "Het is toch zomer??"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee joh...het gaat hier ook vaak genoeg over auto's :+

Hou je er morgen rekening mee dat die K*tjes de kanaaldijk afgesloten hebben? Binnendoor rijden dus....


Ik stond 's morgens ook al een paar keer op de kanaalweg, vergeten dat 'ie dicht was! |(

Hoest met de voorpootjes?
 
FFF is op maandag altijd dicht hè :+

Zou wel lekker zijn als de 5 verkocht wordt, ga je dan dit jaar nog voor een andere of ga je motorloos de winter door? *hint - staat hier een mooie ThunderCat in hele goede staat :Y *
..... B| sjoooongejonge dat ik daar niet aan gedacht heb zeg pff _O- kun je me ook vertellen of ik voor een dichte deur sta op een dinsdag ochtend 8:00/8:15? O-) :+
 
Laatst bewerkt:
..... B| sjoooongejonge dat ik daar niet aan gedacht heb zeg pff _O- kun je me ook vertellen of ik voor een dichte deur sta op een dinsdag ochtend 8:00/8:15 O-)

Vanochtend ene Mephisteus jullie allen wel bekend aan de telefoon gehad en die vond het ook vreemd dat FFF de telefoon niet opnam........Heb 'm toen ook verteld dat het maandag is :+
 
avond...

Net de 3d / 4d echo gehad....

F*cking ongelovelijk!
Zo gaaf, zo mooi, zo helder...
Ben er echt door overdonderd.

Man wat is dat gaaf...
 
Ik stond 's morgens ook al een paar keer op de kanaalweg, vergeten dat 'ie dicht was! |(

Hoest met de voorpootjes?

drama, nieuwe zalf gehad maar die is baggervet....moet die troep echt een uur of 2 in laten trekken -O-

Donderdag hoor ik hopelijk wat ik moet vermijden om er geen last van te houden....

Persoonlijk denk ik dat ik allergisch ben voor werk, maar denk niet dat m'n teamleider dat pikt _O-
 
..... B| sjoooongejonge dat ik daar niet aan gedacht heb zeg pff _O- kun je me ook vertellen of ik voor een dichte deur sta op een dinsdag ochtend 8:00/8:15? O-) :+

ELM begin wel altijd redelijk vroeg, grote kans dat ie er om 8.15 al is maar dacht dat de officiële tijd 8.30 was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan