Het Voorne-Putten Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rij ook gewoon 25kw hoor, dus ook een beetje rustig doen voor mij aub :/

:+

ik kom wel op deze :+
sport_replay.jpg
 
wie was die gozert op de blauwe gix 2000/2001 model?
die zijn achterband stond op te roken thv hartelkruis??

vandaag tussen 18:00 en 20:00 gereden. heerlijk alleen zag niet zoveel meer in het donker met licht getint vizier.... :]
 
wie was die gozert op de blauwe gix 2000/2001 model?
die zijn achterband stond op te roken thv hartelkruis??

vandaag tussen 18:00 en 20:00 gereden. heerlijk alleen zag niet zoveel meer in het donker met licht getint vizier.... :]
Allemaal debielen op die gixxers joh :/



:+
 
Das niet zo'n goed plan :N

Ik ken niet zoveel mooie weggetjes, en het goeie weggetje dat ik kende, kan je nu niet rijden (weg open gebroken ergens tussen zuidland en oudenhoorn ofzo :X)

hmm.....

Dus als ik het goed begrijp mag de oudste morgen weer voorop? tenzij iemand anders een mooi rondje weet?

Als ik voorop ga dan wordt het relaxed touren, dat snap je ook wel O-)
 
Ach, de meest ervaren is vaak het verstandigste toch :+

degene met de meeste ervaring heeft gewoon de meeste ervaring :+

Zal van mezelf echt niet zeggen dat ik a. de verstandigste ben & b. de meest ervaren rijder

Heb het roze papiertje (creditcardje) ook nog maar 3 jaar O-)

Rij dan weer wel zo'n 25.000 km per jaar op de brommert..... :X
 
degene met de meeste ervaring heeft gewoon de meeste ervaring :+

Zal van mezelf echt niet zeggen dat ik a. de verstandigste ben & b. de meest ervaren rijder

Heb het roze papiertje (creditcardje) ook nog maar 3 jaar O-)

Rij dan weer wel zo'n 25.000 km per jaar op de brommert..... :X
Das al anderhalf jaar langer dan ik. En ik heb er totaal pas 16k opzitten :P
 
Laatst bewerkt:
voorzichtig de straten zijn nog steeds koud en je banden warmen nog niet voldoende op ....de eerste 3 klappers zijn al weer binnen van het afgelopen weekend je weet het he een gewaarschuwd mens bla bla bla ... :] >>>>> |( :+
 
voorzichtig de straten zijn nog steeds koud en je banden warmen nog niet voldoende op ....de eerste 3 klappers zijn al weer binnen van het afgelopen weekend je weet het he een gewaarschuwd mens bla bla bla ... :] >>>>> |( :+

Bedankt voor de waarschuwing *O*

Ik mag voorrijden van TnecniV, dus dan halen we sowieso geen hoge snelheden :+

Heb gistermiddag al weer een rondje Stadse Dijk op Flakkee gedaan, was alweer goed te doen *O*

Zondag was het af en toe licht vochtig en toen ging het ook prima, heb ook temperaturen gereden onder 0 met de Blade de laatste tijd......

Maar ik neem het zeker niet te lichtzinnig op hoor.....
 
voor koffie maken we gewoon tijd :+ , anders krijg ik last met de bond voor verontruste motorrijders :? zou wel leuk zijn .... als je langs komt bedoel ik :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan