Het Voorne Putten Topic Deel 28!!! zon+asfalt+motor ideaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De temp is inderdaad aan de hoge kant. Gelukkig vanavond om 23:00 als ik klaar ben is de temperatuur wel aangenaam!!

Damn, wat is die nieuwe helm relaxed. Zit best strak maar dat komt wel goed met de tijd, zichtbeeld is veel groter en het geluid binnen de helm is nu net zo veel als met mijn vorige maar dan zonder oordoppen in :)
 
De temp is inderdaad aan de hoge kant. Gelukkig vanavond om 23:00 als ik klaar ben is de temperatuur wel aangenaam!!

Damn, wat is die nieuwe helm relaxed. Zit best strak maar dat komt wel goed met de tijd, zichtbeeld is veel groter en het geluid binnen de helm is nu net zo veel als met mijn vorige maar dan zonder oordoppen in :)

Mooi helm, dat is mooi om te horen dat je nieuwe helm bevalt :P

Ik ben vrij vandaag en baal als een stekker met dit gips.. nog ongeveer 2,5 week en dan hoop ik er vanaf te zijn.
 
@stupid: Las volgens mij gisteren iets over mannesmann gereedschap dat je wilde hebben. Weet niet of je bekend bent met ibood maar ik zag dat er gisteren en vandaag in de hunt verschillende sets in de aanbieding voorbij gekomen zijn. Een 122 delige trolley, een 24 delige en 99 delige set. Misschien dat er wat voor jou bij zit?
 
En stupid doet het goed dus mag die van mij weer een deel aanmaken :P

Gaat het dit x wel goed met de foto's spannend!!! :9
 
@ GenesiZ - deze gezien? Yamaha XT600 Cafe Racer | Return of the Cafe Racers

yamahaxt600_caferacer-2.jpg
 
nou ik dacht ga ff judoen vanaaf, net alvast teen/voet in getapet, maar dat zet me teen alleen maar strakker en kan ik helemaal niet lopen.

dan nog maar ff wachten met judo -__-'
 
@stupid: Las volgens mij gisteren iets over mannesmann gereedschap dat je wilde hebben. Weet niet of je bekend bent met ibood maar ik zag dat er gisteren en vandaag in de hunt verschillende sets in de aanbieding voorbij gekomen zijn. Een 122 delige trolley, een 24 delige en 99 delige set. Misschien dat er wat voor jou bij zit?


Dank je.
Maar heb gister een 159 delige set gekocht.
T sleutels dop, T sleutels inbus, T sleutels Torx, bougiessleutel, oliefilter spinner, olieopvangbak, olietrechter flexibel staan nog op mijn lijstje.
Eerst ff afwachten hoeveel geld ik krijg voor mijn verjaardag.
Ga dan de rest bestellen/kopen.
 
Ik moet bekennen dat ik ook zo iemand ben die niet door zulke dingen heen kan kijken. :$ Als ik dan iets zie wat ik niet zo mooi vind, dan zie ik niet hoe het zou kunnen worden. Dan maar hopen dat het huis na een verfje wel kopers trekt.
Dat geeft op zich ook niks dat je ergens niet doorheen kan kijken alleen moet je dan of heel lang zoeken tot je wat vind wat 100% je smaak is of voor nieuwbouw gaan. In het huis waarin ik nu woon was echt helemaal niks mijn smaak _O-
 
@ Joshi: Ben je nu helemaal klaar met klussen als ik het goed begrijp? Wat heerlijk en ik ben jaloers!!
Dat dan weer niet helemaal, moeten de achterdeur nog verven en 2 nieuwe binnendeuren kopen (tzt). En dan naar boven werken.....gang, trap en trapgat, badkamer, slaapkamers en zolder maar dat is uiteraard een meerjarenplan!
De dingen die voor nu gepland stonden ivm de nieuwe meubels, die zijn af! *O*
Maar nu volgend weekend eerst klussen in her huis van Manuel tbv de verkoop ervan
 
Laatst bewerkt:
Dat geeft op zich ook niks dat je ergens niet doorheen kan kijken alleen moet je dan of heel lang zoeken tot je wat vind wat 100% je smaak is of voor nieuwbouw gaan. In het huis waarin ik nu woon was echt helemaal niks mijn smaak _O-

Ik was ook blij dat ik Arthur meegenomen had. Hier zat heel lelijk behang op de muren, de deuren en kozijnen waren niet bepaald wit meer en in de badkamer waren de kranen en wasbak superstandaard. Had van tevoren echt niet verwacht dat dit zoals ik het nu heb ervan te maken was.

Maar inderdaad als je zoekt tot je iets vindt dat 100% je smaak is dan kun je lang wachten. En alles helemaal af is, is het ook weer duurder. Maargoed als je huis te koop staat, zit je wel met die kieskeurige kijkers.
 
net even de hangmat weer in de tuin gezet kwam er iemand even bij liggen die het wel erg lekker vond om er bij te liggen.. :Y

Geweldig een pup thuis! :)

484231_233856440060666_100003089348562_415735_354490058_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan