Het Voorne Putten Topic Deel 28!!! zon+asfalt+motor ideaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe was het?? alles goed met de kleine man? Hoe is het eigenlijk met San?? Is ze nu helemaal opgeknapt van alle keizersnede ellende??


:W
Alles is goed, mannetje is ondertussen 8.2 kg en 70 cm lang.
Hij is echt hard gegroeid!
Arts was zeer tevreden...

Met san gaat goed, af en toe nog last van de wond.
Prikt en steekt af en toe.
Ze gaat ook weer beter in der vel zitten.
Minder stemmings wisselingen, actiever...
Dus gaat de goede kant op!
 
:W
Alles is goed, mannetje is ondertussen 8.2 kg en 70 cm lang.
Hij is echt hard gegroeid!
Arts was zeer tevreden...

Met san gaat goed, af en toe nog last van de wond.
Prikt en steekt af en toe.
Ze gaat ook weer beter in der vel zitten.
Minder stemmings wisselingen, actiever...
Dus gaat de goede kant op!

Super man!!! :Y
 
Persoonlijk vind ik het te steil.
Ik zou persoonlijk de graden bepalen van je frame en de gelijke graden aanhouden voor je subframe.
:N Het lijkt heel steil, maar dat komt doordat het zadel er niet op zit. Hou liever de lijn de tank aan dan, je moet ook rekening houden met het gewicht wat er op komt te zitten, anders komt ie straks tegen mijn achterband aan bij ieder hobbeltje...
De kentekenplaat komt er ook nog onder te hangen, een beetje ruimte is dan ook geen overbodige luxe, ik ga dat ding niet buigen want dat ziet er ook niet uit...
 
Laatst bewerkt:
:W
Alles is goed, mannetje is ondertussen 8.2 kg en 70 cm lang.
Hij is echt hard gegroeid!
Arts was zeer tevreden...

Met san gaat goed, af en toe nog last van de wond.
Prikt en steekt af en toe.
Ze gaat ook weer beter in der vel zitten.
Minder stemmings wisselingen, actiever...
Dus gaat de goede kant op!
Goed nieuws, hij groeit idd lekker, beter dat het ook de goede kant op gaat met moeders de vrouw :)
 
@ Demifort - deze sticker voor jou bestellen?

full


:+
 
:N Het lijkt heel steil, maar dat komt doordat het zadel er niet op zit. Hou liever de lijn de tank aan dan, je moet ook rekening houden met het gewicht wat er op komt te zitten, anders komt ie straks tegen mijn achterband aan bij ieder hobbeltje...
De kentekenplaat komt er ook nog onder te hangen, een beetje ruimte is dan ook geen overbodige luxe, ik ga dat ding niet buigen want dat ziet er ook niet uit...

Dan moet je dat blokje hout weghalen, dan heb je daar geen last van ;)

Ohja, net even 300,- uitgegeven aan een Shubert, zit erg lekker en een stuk beter dan mijn Airoh!

Straks testen, lekker met de motor naar mijn werk toe!!

Schuberth-C2-copy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat staat toch ook al lang te koop? Hopelijk komt er na het schilderen snel een koper.
:Y Al ruim 2 jaar.....
Het jammere is dat heel veel mensen niet ergens 'doorheen' kunnen kijken, een bepaalde kleur muur of meubels of keuken die niet hun smaak zijn enz... Ik bedoel een vraagprijs is een vraagprijs daar valt altijd over te onderhandelen en dan hou je geld over voorn nieuwe keuken, verf enz..... Nou maar hopen dat het verven helpt....al ben ik bang dat het dan ipv 'die rode muur' nu ineens 'steriel wit' gaat worden......ach mensen hebben altijd wat te klagen natuurlijk. De prijs was al gezakt van 215.000 naar 199.000 maar voor 185.000 mag hij ook weg.....
 
:W
Alles is goed, mannetje is ondertussen 8.2 kg en 70 cm lang.
Hij is echt hard gegroeid!
Arts was zeer tevreden...

Met san gaat goed, af en toe nog last van de wond.
Prikt en steekt af en toe.
Ze gaat ook weer beter in der vel zitten.
Minder stemmings wisselingen, actiever...
Dus gaat de goede kant op!
Dat is fijn om te horen!!! *O*
 
Nee dat was nog de planning....we hadden wel alles schoongemaakt, onkruid getrokken enz...

Oh okee, dacht dat jullie dat al hadden gedaan.

Maar het is idd zo dat mensen nergens doorheen kunnen kijken, tegenwoordig willen ze alles kant en klaar hebben zodat ze er gelijk in kunnen (ze verwachten bijna dat jij ze nog meehelpt met verhuizen).
 
Heb dat eigenlijk nog niet getest, maar dat gaat wel goed komen, dat gedeelte lijkt korter dan het daadwerkelijk is... De kont is iig wel in lijn met de rest... :)

Edit: Zal ook komen doordat het zadel er niet op zit, dan komt het iig een stuk hoger te zitten...

Ben benieuwd hoe het met het zadel erop wordt. :)

:Y Al ruim 2 jaar.....
Het jammere is dat heel veel mensen niet ergens 'doorheen' kunnen kijken, een bepaalde kleur muur of meubels of keuken die niet hun smaak zijn enz... Ik bedoel een vraagprijs is een vraagprijs daar valt altijd over te onderhandelen en dan hou je geld over voorn nieuwe keuken, verf enz..... Nou maar hopen dat het verven helpt....al ben ik bang dat het dan ipv 'die rode muur' nu ineens 'steriel wit' gaat worden......ach mensen hebben altijd wat te klagen natuurlijk. De prijs was al gezakt van 215.000 naar 199.000 maar voor 185.000 mag hij ook weg.....

Ik moet bekennen dat ik ook zo iemand ben die niet door zulke dingen heen kan kijken. :$ Als ik dan iets zie wat ik niet zo mooi vind, dan zie ik niet hoe het zou kunnen worden. Dan maar hopen dat het huis na een verfje wel kopers trekt.
 
Middag allemaal!

Wij hebben net plekkie op de camping (met caravan, lekker burgerlijk) voor de TT vastgelegd. Kan nu al niet meer wachten!!

Gaat er nog iemand naartoe?

@ Stupid: Goed nieuws!
@ MRT: GIng jij nou stickers bestellen? Zo ja, wil ik er ook wel 2 (voor de auto heb je ze toch ook?)
@ Joshi: Ben je nu helemaal klaar met klussen als ik het goed begrijp? Wat heerlijk en ik ben jaloers!
@ Qavier: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
 
Dan moet je dat blokje hout weghalen, dan heb je daar geen last van ;)

Ohja, net even 300,- uitgegeven aan een Shubert, zit erg lekker en een stuk beter dan mijn Airoh!

Straks testen, lekker met de motor naar mijn werk toe!!

[afbeelding]

mooie helm! :)

@mrt ik wil er dan ook 1 sticker, maar dat wist je al ;)

net even mijn nieuwe ID opgehaald bij het gemeentehuis. Had de motor ervoor neergezet loop naar binnen komt er zo'n mannetje even vragen of ik hem ergens anders wil neerzetten. terwijl ik 1 oordopje uit doe zeg ik dat het goed is hij nog een heel verhaal ophangen dat ze streng zijn of wat dan ook maar daar had ik geen zin in dus stond alweer in de draaideur en ergens in die tijd ben ik dat oordopje dus verloren B| alle zakken al nagekeken.. overal op de grond gekeken ook vanaf m'n motor naar het gemeentehuis maar niks. nog aan die vent gevraagd of hij hem gevonden had maar dat was niet zo en t kwam er al snel op neer dat ik het zelf maar uit moest zoeken.

nou hoop ik dat ik niet goed gekeken heb en hij nog ergens ligt miss onder de seatcover oid want daar deed ik even m'n handschoenen in.. zo nog maar eens kijken.

beetje zonde heb ze amper gebruikt en nu heb ik ze nodig raak ik er 1 kwijt en was toch 80 euro om te laten maken -O-
 
mooie helm! :)

@mrt ik wil er dan ook 1 sticker, maar dat wist je al ;)

net even mijn nieuwe ID opgehaald bij het gemeentehuis. Had de motor ervoor neergezet loop naar binnen komt er zo'n mannetje even vragen of ik hem ergens anders wil neerzetten. terwijl ik 1 oordopje uit doe zeg ik dat het goed is hij nog een heel verhaal ophangen dat ze streng zijn of wat dan ook maar daar had ik geen zin in dus stond alweer in de draaideur en ergens in die tijd ben ik dat oordopje dus verloren B| alle zakken al nagekeken.. overal op de grond gekeken ook vanaf m'n motor naar het gemeentehuis maar niks. nog aan die vent gevraagd of hij hem gevonden had maar dat was niet zo en t kwam er al snel op neer dat ik het zelf maar uit moest zoeken.

nou hoop ik dat ik niet goed gekeken heb en hij nog ergens ligt miss onder de seatcover oid want daar deed ik even m'n handschoenen in.. zo nog maar eens kijken.

beetje zonde heb ze amper gebruikt en nu heb ik ze nodig raak ik er 1 kwijt en was toch 80 euro om te laten maken -O-

Baluh m8, hoop dat je hem vind!
 
ja idd -O-

net even naar de kapper geweest motor prontificaal voor het raam gezet *D O-) nu weer een lekker kort koppie xD

zo even richting Hemo :)
 
Ik ben er klaar mee voor vandaag...koppijn van de ellende dossiers...

Stap zo op en ga langs de G.V.R. even Qavier's Gixx bekijken en de carbs van de Kwaak in de frietpan leggen....

Latersssss
 
Vanochtend ff langs hemo geweest, leuk om ton eens tezien. Daarna naar rockanje. Was lekker weer vandaag,misschien vanavond nog een stukkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan