Het Voorne Putten Topic Deel 29! project topic :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zohee, net op vakantieveiling een last minute geboekt, voor 100 euro een midweek in een sta caravan op een groot vakantiepark. *O*

Beter! Dat waren wij ook per week kwijt, maar dat was dan nog in het "voorseizoen"

Zal straks de vrouw eens lief aankijken, misschien dat ik nog een stukje ga toeren....
 
Beter! Dat waren wij ook per week kwijt, maar dat was dan nog in het "voorseizoen"

Zal straks de vrouw eens lief aankijken, misschien dat ik nog een stukje ga toeren....

Ik ga om 13:00 even een konijn halen... dat heb je met kids he 8-) .
Zal zo rond 14:00 terug zijn, dan samen ff een stukkie sturen?
 
Ik ga om 13:00 even een konijn halen... dat heb je met kids he 8-) .
Zal zo rond 14:00 terug zijn, dan samen ff een stukkie sturen?

Je bent er vroeg bij met kerstinkopen....

Schoonzussie komt zo langs, mooie reden om even weg te "vluchten"...Toeren als in "op de ouwe meuk"of met de Blade?
 
Mogguh :W

@ Demifort: Dat is relaxed zeg, madame gaat daar vandaag ook nog ff kijken voor een lekker weekendje weg.... *O*

@ Steven: Je schiet al lekker op, ziet er allemaal al netjes uit...

@ FFF: Ben wel benieuwd naar de filmpjes...

@ Bras: Goede terugreis...
 
Je bent er vroeg bij met kerstinkopen....

Schoonzussie komt zo langs, mooie reden om even weg te "vluchten"...Toeren als in "op de ouwe meuk"of met de Blade?


Oude meuk is op dit moment niet rijdbaar, tank staat in de spuitplamuur en 1 wiel ligt er uit... :Y
 
middag peeps.

@mrt: welcome home.
@bras: goede terugreis!
@demi: dat zijn leuke prijsjes...
@de rest: :W

Gister veteranendag gedraaid.
Damnn wat was het druk...
85000 man in de stad, 25000 man op het malieveld.
Heel veel patienten gehad.
Helaas ook een paar 'nare' gevallen...
Was gister om 5.30 begonnen, was om 02.25 thuis...
Lang dagje, erg leerzaam maar ook erg leuk.
Vandaag ff chillen, wandelen en vroeg naar bed!
 
Altijd al geweten dat je diep in je hart een zigeuner wilt zijn :9~~

wilt zijn?, dat ben ik, ergens diep achter mijn burgerlijke bestaan..hahaha

Kom net terug van een rondje fietsen, vannacht is de skelter trike van de kids uit de tuin gestolen....
Dat ding is best groot en niet zomaar in een kofferbak te stoppen.
Heb net een rondje door de buurt gefietst en ga zo nog even verder een rondje doen.

Mocht iemand in Spijk dus een goudkleurige (met wat roest) trike skelter zien rijden dan aub even contact.
Opvallend detail,er zit een verstelbaar fietsstuur op en een splinternieuw haaks ventiel op de achterband (sponsored by Hemo)
 
wilt zijn?, dat ben ik, ergens diep achter mijn burgerlijke bestaan..hahaha

Kom net terug van een rondje fietsen, vannacht is de skelter trike van de kids uit de tuin gestolen....
Dat ding is best groot en niet zomaar in een kofferbak te stoppen.
Heb net een rondje door de buurt gefietst en ga zo nog even verder een rondje doen.

Mocht iemand in Spijk dus een goudkleurige (met wat roest) trike skelter zien rijden dan aub even contact.
Opvallend detail,er zit een verstelbaar fietsstuur op en een splinternieuw haaks ventiel op de achterband (sponsored by Hemo)

Balen dat ie gestolen is! hopen dat je hem nog tegenkomt.
@bras goeie terugreis
@mrt mooi dat je weer terug bent

Vandaag laminaat eruit gesloopt en mn oude kamer wit geverft. Daarnaast de voortuin volgestouwd met spullen haha, helaas zo erg dat ik mn motor er niet uit kan halen m hier te stallen :') , nog maar een dagje wachten dan
 
Ik voel met jullie mee , zal het jullie leed enigsinds verminderen als ik jullie vertel dat het hier nu 30gr is , watertemp 26 gr de uzo en bier voortreffelijk smaken en dat ik net lekker ben wezen duiken ?

Tis zwaar maar ik zal deze klus wel klaren .

Nog paar uurtjes zon dan ben ik zo bruin dat ik een uitkering kan aanvragen .

Yamas .
 
Ik voel met jullie mee , zal het jullie leed enigsinds verminderen als ik jullie vertel dat het hier nu 30gr is , watertemp 26 gr de uzo en bier voortreffelijk smaken en dat ik net lekker ben wezen duiken ?

Tis zwaar maar ik zal deze klus wel klaren .

Nog paar uurtjes zon dan ben ik zo bruin dat ik een uitkering kan aanvragen .

Yamas .

wel tof van je dat je die zware taak op je wil nemen! :W
 
wilt zijn?, dat ben ik, ergens diep achter mijn burgerlijke bestaan..hahaha

Kom net terug van een rondje fietsen, vannacht is de skelter trike van de kids uit de tuin gestolen....
Dat ding is best groot en niet zomaar in een kofferbak te stoppen.
Heb net een rondje door de buurt gefietst en ga zo nog even verder een rondje doen.

Mocht iemand in Spijk dus een goudkleurige (met wat roest) trike skelter zien rijden dan aub even contact.
Opvallend detail,er zit een verstelbaar fietsstuur op en een splinternieuw haaks ventiel op de achterband (sponsored by Hemo)
WTF, kunnen die t*eringlijers nou ook al niet met hun poten van de spullen van kinderen afblijven, het is fock it van de zotte :(

Heb je toevallig nog een fotootje, hier ga ik eens op letten...
 
Ik voel met jullie mee , zal het jullie leed enigsinds verminderen als ik jullie vertel dat het hier nu 30gr is , watertemp 26 gr de uzo en bier voortreffelijk smaken en dat ik net lekker ben wezen duiken ?

Tis zwaar maar ik zal deze klus wel klaren .

Nog paar uurtjes zon dan ben ik zo bruin dat ik een uitkering kan aanvragen .

Yamas .

Als je nou ook nog zegt dat je daar blijft wonen zijn we helemaal blij....

:+
 
Vandaag ritje gedaan met Bianca (DUH :+), Kev en Viv en Danny (niet actieve mf'er).
Via Vlaardingen, Schipluiden naar Kijkduin gereden, droog maar veel bewolking en wind.
Toen naar Hoek van Holland, prachtig weer !
Via Maassluis naar Vlaardingen en daar de snelweg weer op, tunnel in droog en tunnel uit spoelde we zowat van de motor af... B|

Voordat we op afslag Spijkenisse stonden waren we doorweekt. :')



Maar wel lekker ritje gehad ! :]
 
Vandaag ritje gedaan met Bianca (DUH :+), Kev en Viv en Danny (niet actieve mf'er).
Via Vlaardingen, Schipluiden naar Kijkduin gereden, droog maar veel bewolking en wind.
Toen naar Hoek van Holland, prachtig weer !
Via Maassluis naar Vlaardingen en daar de snelweg weer op, tunnel in droog en tunnel uit spoelde we zowat van de motor af... B|

Voordat we op afslag Spijkenisse stonden waren we doorweekt. :')



Maar wel lekker ritje gehad ! :]
Zozo koekie weer eens mee met een ritje! Die zien we nog knap weinig bij HeMo!
Dan hebben jullie echt even in die wolkbreuk gezeten! Die ene met die enorme hagel of die ene met 'alleen' heeeel veel regen?
 
wilt zijn?, dat ben ik, ergens diep achter mijn burgerlijke bestaan..hahaha

Kom net terug van een rondje fietsen, vannacht is de skelter trike van de kids uit de tuin gestolen....
Dat ding is best groot en niet zomaar in een kofferbak te stoppen.
Heb net een rondje door de buurt gefietst en ga zo nog even verder een rondje doen.

Mocht iemand in Spijk dus een goudkleurige (met wat roest) trike skelter zien rijden dan aub even contact.
Opvallend detail,er zit een verstelbaar fietsstuur op en een splinternieuw haaks ventiel op de achterband (sponsored by Hemo)
Hè wat een hufters lopen er toch rond hier!!! -O- |( :( B|
 
Ik voel met jullie mee , zal het jullie leed enigsinds verminderen als ik jullie vertel dat het hier nu 30gr is , watertemp 26 gr de uzo en bier voortreffelijk smaken en dat ik net lekker ben wezen duiken ?

Tis zwaar maar ik zal deze klus wel klaren .

Nog paar uurtjes zon dan ben ik zo bruin dat ik een uitkering kan aanvragen .

Yamas .

Heel erg aardig van je!!!
Geniet er van daar!!
Maar dat zal wel lukken gok ik
 
Vandaag ritje gedaan met Bianca (DUH :+), Kev en Viv en Danny (niet actieve mf'er).
Via Vlaardingen, Schipluiden naar Kijkduin gereden, droog maar veel bewolking en wind.
Toen naar Hoek van Holland, prachtig weer !
Via Maassluis naar Vlaardingen en daar de snelweg weer op, tunnel in droog en tunnel uit spoelde we zowat van de motor af... B|

Voordat we op afslag Spijkenisse stonden waren we doorweekt. :')



Maar wel lekker ritje gehad ! :]

En de foto toen het nog zonnig was:
IMG_2264.jpg
 
Zozo koekie weer eens mee met een ritje! Die zien we nog knap weinig bij HeMo!
Dan hebben jullie echt even in die wolkbreuk gezeten! Die ene met die enorme hagel of die ene met 'alleen' heeeel veel regen?

Toen we de beneluxtunnel uit kwamen voelde het wel als hagel maar verderop was het héééél veel regen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan