Het Voorne Putten Topic deel 30,het BBQ topic??

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een goede middag :W

Vanmorgen de motorschuur ff opgeruimd en alles geordend. Heb nu een kist met alle reserve onderdelen, is een stuk beter dan te moeten zoeken op 3 plekken in huis...
Verder ook alle verkoop onderdelen gefotografeerd en netjes opgeborgen, zijn weer lekker bezig geweest :)

Straks nog ff een rondje hardlopen en dan nog even het centrum van Spijkenisse in.
@ Brasletti: Hoe laat zal ik morgen jouw kant op komen?
 
Kan mij vergissen hoor maar volgens mij heeft (ook) jouw GS binnenbanden......

Goedemorgen trouwens. :)
Mooie van www.mopedreifen.de is dat je op motortype kan zoeken en ie gelijk bij je winkelmandje aangeeft of je nog binnenbanden erbij moet hebben, dan geeft ie ook gelijk de bijbehorende binnenbanden weer...
 
Normaal werd er zeker voor je gezorgd :P (ma doet boodschappen, ma kookt, ma doet je was, ma smeert je brood)



ja :o alleen dat broodsmeren deed ze niet... en wassen doet ze voorlopig ook nog wel O-)
onder het mom van dat ik me schuur nog moet gaan verbouwen en het zonde zou zijn als het kapot zou gaan natuurlijk _O-













:+ :+
 
En een goede middag :W

Vanmorgen de motorschuur ff opgeruimd en alles geordend. Heb nu een kist met alle reserve onderdelen, is een stuk beter dan te moeten zoeken op 3 plekken in huis...
Verder ook alle verkoop onderdelen gefotografeerd en netjes opgeborgen, zijn weer lekker bezig geweest :)

Straks nog ff een rondje hardlopen en dan nog even het centrum van Spijkenisse in.
@ Brasletti: Hoe laat zal ik morgen jouw kant op komen?

Ben om half 8 beschikbaar :Y
 
Hmm, kijk net op mijn achterband en de laatste 2mm profiel dat ik had in het midden is nu verdwenen na het weekend. Gaat dat echt zo snel na 500km rijden in 3 dagen?
 
Uhh, even schrikken. Voor is 3903 en achter 0205. Week 39 uit 2003 en week 2 uit 2005 neem ik dan aan?

Vreemde is dat voor er pas sinds vorig jaar op zit maar zal dan oude voorraad zijn geweest?

Voor is een Continental retro-bandje en achter een bt45.

Ik wil nu voor en achter bt45'ers.
 
Laatst bewerkt:
Ashley-Greene-002-1600x1200.jpg


Vooruit,, omdat ik body paint bij vrouwen zo mooi vind :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan