Het Voorne Putten Topic deel 30,het BBQ topic??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allen.

Iemand nog een goede tip waar ik een setje nieuwe bandjes kan bestellen en waar ze ook haakse ventielen hebben? Ik vermoed dat mijn voorbandje gecupd is en achter heeft bijna geen profiel meer in het midden en ziet er vierkant uit.

Ik heb sinds een week ook last van een schuddend stuur als je hem loslaat rond de 60km/u wat ''Shimmen" zou heten, die zou kunnen komen door een onstabiel voorwiel en ik zie hem inderdaad hobbelen op een rechte weg dus ik vermoed hierdoor dat hij gecupd is.

Tijd voor een nieuw setje banden dus en gelijk maar haakse ventielen want klooien met zo'n hoekverloop is ook niet alles!
 
Ik bestel ze altijd bij www.mopedreifen.de en daar hebben ze ook haakse ventielen 8 en 11 mm geloof ik...

Dit schijnt ook wel een goede site te zijn, maar heb ik geen ervaring mee...

http://www.banden-pneus-online.nl/motorbanden.html (Motorbanden Online verkoop van nieuwe motor en scooter banden door Pneus online motor en scooter banden)
 
Goedenavond allen.

Iemand nog een goede tip waar ik een setje nieuwe bandjes kan bestellen en waar ze ook haakse ventielen hebben? Ik vermoed dat mijn voorbandje gecupd is en achter heeft bijna geen profiel meer in het midden en ziet er vierkant uit.

Ik heb sinds een week ook last van een schuddend stuur als je hem loslaat rond de 60km/u wat ''Shimmen" zou heten, die zou kunnen komen door een onstabiel voorwiel en ik zie hem inderdaad hobbelen op een rechte weg dus ik vermoed hierdoor dat hij gecupd is.

Tijd voor een nieuw setje banden dus en gelijk maar haakse ventielen want klooien met zo'n hoekverloop is ook niet alles!

Kan mij vergissen hoor maar volgens mij heeft (ook) jouw GS binnenbanden......


Goedemorgen trouwens. :)
 
Bedankt voor de bandentips!!!

Misschien dat ik zondag ook mee ga naar de MFMM, maar dan met vrouwlief als rugzakje!! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan