Het Voorne-Putten topic deel 34 "de winter voorbij"

Status
Niet open voor verdere reacties.
mwahahahah, net toestemming gehad van de chief hier dat ik mee mag!
Count me in.

Eerste echte ritje op de soes...
 
heujj pagina 100. Nu is mijn vader officieel jarig :P.

Ik kom morgen niet, omdat ik geen motor heb hahaha en omdat me vriendin met me schoonmoeder op me vaders verjaardag komt XD
 
Niet zomaar alles geloven wat een ander zegt , ok ik heb een wat hoger tempo , of laat ik het zo zeggen ik hou van een hoger tempo maar kan ook rustig rijden hoor !

Alles kan :+

images
 
Mogguh :W

Gister helaas mijn enkel verziekt... Hopen dat we vandaag een beetje uit de voeten kunnen :+

Voor de gene die gaan rijden have fun!

Moest gewoon de ruiten krabbe vanmorgen B| -O-
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier voor degenen die gaan rijden. Heb zelf haast niet geslapen dus ga maar niet mee
Ben beetje gaar, volgende keer beter!!
 
Mogguh allen...

Voor degene die rijden zijn: have fun! Wees voorzichtig... dont do a emvie! :P

Ik ga weer studeren en erna werken!!!
 
Morge, was wel ff bij de mac maar heb niet meegereden. Soes blijft weer steeds hangen in hoge toeren en dat rijdt niet lekker.
 
Middag :W

Ik had graag een rondje gedaan vandaag, wat een lekker weer zeg. Het gaat de goede kant op *O*

Heb ff gekeken of ik morgenochtend de SP nog een beetje fatsoenlijk de schuur uit kreeg (ivm die graafmachinemeuk op mijn oprit). Ging goed, die schuine oprittegels zijn ook echt perfect, kan niet wachten tot mijn oprit geheel bestraat is *O*
 
Gaskabel al goed vastgezet ?

Heb mijn carbs eraf gehaald en de inlaatrubbers beter vastgezet, deze zijn nu gasdicht.
Op advies van ton de gasschuiven nagekeken maar daar wa niets is mis, en ook gaskabel vastgezet idd.

Toch blijft de motor hoog in toeren lopen bij gas los.... snap het ff niet meer nu.
 
Heb mijn carbs eraf gehaald en de inlaatrubbers beter vastgezet, deze zijn nu gasdicht.
Op advies van ton de gasschuiven nagekeken maar daar wa niets is mis, en ook gaskabel vastgezet idd.

Toch blijft de motor hoog in toeren lopen bij gas los.... snap het ff niet meer nu.

Choke los?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan