Het Voorne-Putten topic deel 35 "de zon wordt wakker"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt een beetje misselijk van mannetjes zoals jij....

Ennuh wijs ben ik zeker niet, denk dat ik jou maar moet negeren lijkt me beter :W

Ben ik toch wel benieuwd waarom, hebben deze discussie van de week al gehad geloof ik ;)

Ik heb jouw geloof ik maar 2x gezien, 1x bij Kevin thuis en bij Rozenburg afgelopen keer.

Verder ken je me niet, dus om je dan zo als een kleuter tegenover mij te gedragen snap ik niet echt ;)

Verder doe ik altijd normaal tegen mensen, schijnbaar kan jij dat niet

kleuter :W
 
Ben ik toch wel benieuwd waarom, hebben deze discussie van de week al gehad geloof ik ;)

Ik heb jouw geloof ik maar 2x gezien, 1x bij Kevin thuis en bij Rozenburg afgelopen keer.

Verder ken je me niet, dus om je dan zo als een kleuter tegenover mij te gedragen snap ik niet echt ;)

Verder doe ik altijd normaal tegen mensen, schijnbaar kan jij dat niet

kleuter :W

Beetje jammer die opmerking

Op 1 of andere manier heb ik dat alleen bij jou.....hoop dat ik de verkeerde gedacht over je heb. Ik kan me redelijk gedragen maar het een beetje een hekel aan mannetjes met een grote bek. Misschien vergis ik me in jou en ben je best okee......komen we vanzelf wel achter of niet natuurlijk
 
Beetje jammer die opmerking

Op 1 of andere manier heb ik dat alleen bij jou.....hoop dat ik de verkeerde gedacht over je heb. Ik kan me redelijk gedragen maar het een beetje een hekel aan mannetjes met een grote bek. Misschien vergis ik me in jou en ben je best okee......komen we vanzelf wel achter of niet natuurlijk

Ik denk dat die gedachte inderdaad verkeerd is ja. Zover ik me kan herinneren heb ik geen grote bek opgezet tegen iemand hoor, doe ik alleen als iemand dat tegenover mij doet, dan doe ik gewoon gezellig mee hoor :P

Misschien maar eens een keer gewoon stukkie cruisen, zal je zien dat ik helemaal niet zo ben zoals jij denkt dat ik ben ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die gedachte inderdaad verkeerd is ja. Zover ik me kan herinneren heb ik geen grote bek opgezet tegen iemand hoor, doe ik alleen als iemand dat tegenover mij doet, dan doe ik gewoon gezellig mee hoor :P

Misschien maar eens een keer gewoon stukkie cruisen, zal je zien dat ik helemaal niet zo ben zoals jij denkt dat ik ben ;)

Ik rij nooit met een grote groep, is niet mijn ding. En zeker niet met mijn rijkunsten.

Maar dit begint redelijk op een normale conversatie te lijken......moeten we niet ff gaan katten ofzo? ;)

Komt wel goed denk ik.....zonder dat katten en afzeiken :Y
 
Laatst bewerkt:
Fijn om te horen. Volgende x bos bloemen

ps, ja ik heb een slotje aangevraagd
full
 
ik ga het niet eens terug lezen........

jullie weten allebei dat tekst soms heel anders over kan komen dan je het eigenlijk bedoelt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan