Het Voorne-Putten topic deel 42, het is bijna zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu is hij een beetje verbouwd :X

[afbeelding]

Is nog steeds te gebruiken al motoraanhanger als je het voorste schot eruit haalt (simpel eruit schuiven). Maar dus ook te gebruiken als een normale aanhanger (heb ook nog een rek gelast die je er aan de voorkant aan kan bevestigen d.m.v. bouten en vleugelmoeren, kan je er ook wat langere dingen mee vervoeren).

mooi geworden :}
 
Dat dacht ik ook,en ik hoop dat Ramsteen ook kan,kan ik mijn excuses aanbieden voor hetgene ik zei over BMW rijders,in een ander topic, :+ ;) :)
 
mooi geworden :}

Thanks. Maar het is een aanhanger dus gebruiksvoorwerp dus zal er over een tijdje wat minder goed uitzien.

Kar is wel heel stevig :Y

Paar kokerprofielen 60x40 gekregen en een aantal 40x40 gekocht via marktplaats voor weinig. Beetje meten, slijpen, zagen en lassen en het zit in elkaar. Action metaallak er op. Lichtbalk online gekocht en daar netjes de verlichting van over gezet (uiteraard nog wat krimpkous gekocht). Nieuwe bandjes online besteld, samen met de nieuwe banden voor de bandit. 2 nieuwe binnenbandjes gekocht bij stahro in rhoon. Betonplex met antisliplaag gekocht. Bij elkaar was ik €150,- kwijt en nu heb ik een aanhanger waar ik tevreden mee ben.
 
Laatst bewerkt:
:Y zal wel ff duren voordat ie er weer zo afgetrapt uitziet zoals je ermee begon.
mooi werk

Dat zal zeker. Is niet zo dat ik dagelijks een aanhanger gebruik. Maar dit was iets waar ik al een tijdje naar op zoek was maar niet kon vinden in mijn prijsklasse of formaat. Dus dit was de uitgelezen kans om er zelf 1 te maken. Moet zeggen dat ik het wel een leuk projectje vond. Metaal is zo fijn om mee te werken. Volgend jaar ga ik een nieuwe werkbank in elkaar lassen voor in m'n garage.

En ja .....het is echt heerlijk om zelf iets te maken met je handen. Heerlijk gevoel.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het prima,zal zo tussen 10 en half elf bij de mac zijn.Het is heerlijk weer voor een ritje :) :] Hopen dat Terrorsource en Artie ook kunnen, :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan