Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja , alleen mag je daar dat gewoon doen. dus....

Technisch gezien mag het ja, dat het wellicht niet slim is das een ander verhaal.

Heb de suggestie gedaan om daar een bord verboden te keren op te hangen, laat mensen maar lekker doorrijden en de rotonde pakken.


Trouwens, wel 1 ding duidelijk geworden vandaag, winterseizoen is voorbij, lange tijd niet zoveel motoren gezien op de weg :D
 
Vanmiddag mijn telefoon teruggekregen van de reparatieafdeling, de crash was veroorzaakt door een defect moederbord, nieuwe er in en alles ge-update. Kunnen er weer tegenaan *O*

Wat moet je tegenwoordig toch zonder telefoon, je kan nu bijvoorbeeld zelfs communiceren met mensen. Echt, een erg fijne aanvulling op je leven, je kan nu zoveel meer dan vroeger :Y
 
Laatst bewerkt:
Technisch gezien mag het ja, dat het wellicht niet slim is das een ander verhaal.

Heb de suggestie gedaan om daar een bord verboden te keren op te hangen, laat mensen maar lekker doorrijden en de rotonde pakken.


Trouwens, wel 1 ding duidelijk geworden vandaag, winterseizoen is voorbij, lange tijd niet zoveel motoren gezien op de weg :D
Ik snap niet echt wat het probleem is met voertuigen die daar keren. Misschien dat je nog een keer voor rood kan staan?
 
Ik snap niet echt wat het probleem is met voertuigen die daar keren. Misschien dat je nog een keer voor rood kan staan?

Dat ze twee richtingen op blokkeren. en onoverzichtelijke situatie creeren voor sommige . en daarbij vol op de rem gaan(trailer zwaait uit) .. Gekeken spijkenisse IN. dan twee banen naar baljuwplein het niet door hebben heb je shit aan de knikker. want een nederlands/buitenlandes trucker die draait vrolijk daar even stukje naar rechts om de cirkel te halen. :N


:W
 
@ Brasletti: Wat gebruik jij voor apparaat als je kunststof gaat bakken? Kan ik eens een keertje bij jou komen kijken als je iets te bakken hebt? Ben wel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat nl...
 
Laatst bewerkt:
Die telefoon of die mensen :')

Alle twee.

Technisch gezien mag het ja, dat het wellicht niet slim is das een ander verhaal.

Heb de suggestie gedaan om daar een bord verboden te keren op te hangen, laat mensen maar lekker doorrijden en de rotonde pakken.


Trouwens, wel 1 ding duidelijk geworden vandaag, winterseizoen is voorbij, lange tijd niet zoveel motoren gezien op de weg :D
Ik snap niet echt wat het probleem is met voertuigen die daar keren. Misschien dat je nog een keer voor rood kan staan?

Dat is wel het minste van het probleem, het levert gewoon gevaar op. Dat gezegd hebbende, het stoplicht de wijk in is dramatisch langzaam.
 
Rijd helemaal niet verkeerd hoor, zwaartepunt en gewicht zijn wat aan de hoge kant, maar het geluid en koppel van zo'n V blok verveelt nooit.

Een 2 cilindertje klinkt meestal lekker. Als het zwaartepunt goed is, merk je niks van het gewicht. Heb inmiddels op meerdere motoren gereden en nooit meer zo'n hoog zwaartepunt meegemaakt als op de Varadero.

Welkom terug Bert
 
Goeiemorgen :W Het was 7 graden vanochtend, Gewoon zweten in het pak! haha :+

Anyway, vanmiddag komt als het goed is me bandje binnen. Dus zaterdag lekker bandje omleggen en remblokjes vernieuwen! :t

Nog 2 dagen en dan is het weekend! *O* *O*
:W
 
Mogguh :W

Was vanmorgen druk met de hulpdiensten in Waterland toen ik de kleine naar school bracht. Traumaheli op het grasveld paraat, op iedere kruising politie paraat, spoedtransport met de ambulance naar het Sophia kinderziekenhuis. Begreep dat het om een reanimatie van een baby ging -O-
 
Middag :W

Net ff mijn scooter voorzien van de nieuwe aliexpress handkappuh, hij gaat er steeds stoerder uitzien :')
1k0.jpg
 
Hopelijk was het geen forum lid die door ome motoragent vandaag om 16:19 staande werd gehouden bij het shell station bij heenvliet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan