Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Is idd erg mistig, zijn nu varende en echt geen hand voor ogen kunnen zien, dan wel fijn dat je een radar en een marifoon hebt :)
 
Morguh! Mist is gelukkig weer een beetje weg, dus voorzichtig de Duc maar weer eens wakker gemaakt na 4 maanden rust, startte meteen!!! *O*
Dus maar lekker een stukje gereden, en effe koffie gedaan bij MP Rockanje!
Groet
Sebas

full
 
Even ter info, misschien hebben sommige van jullie er wat aan.

De oprit vanaf de Vondelingenweg naar de nieuwe Botlekbrug is sinds gisteren weer opengesteld voor verkeer.

Het is nog steeds verboden voor vrachtwagens om hier de brug op te rijden ivm de korte invoegstrook, hierom hebben ze van betonblokken een soort wegversmalling gemaakt waar je doorheen moet rijden, ik ga er van uit dat dit tijdelijk zo is, het is behoorlijk krap en vreemd aangelegd.
Ik kon er met mijn auto net doorheen, met een verlengd busje of een SUV wens ik je veel sterkte, met de motor kun je er uiteraard makkelijk doorheen.

Nu maar hopen dat de oprit open blijft, scheelt me behoorlijk wat reistijd.
 
Waar moet je dan vandaan komen dat het je veel reistijd scheelt? Omgeving 1e Petroleumhaven bij Koole?
 
Laatst bewerkt:
Automatic Numberplate Recognition... Als ze om wat voor reden dan ook in het systeem staan (kunnen delicten zijn, belastingschulden, enz enz), dan worden ze door de camera's boven de weg (A15 bij de tunnel geloof ik) gezien en worden ze van de weg geplukt voor een controle...
Kan ook gewoon een verkeerscontrole of alcohol-actie oid zijn, je hebt er zat die na een vrijdagmiddag borrel beschonken achter het stuur stappen |(

Ah, op die fiets. 'S morgens vroeg staat er ook wel eens een politiebusje net na de Heijenoordtunnel, tussen 05:00 en 05:30, vraag me altijd af wat ze daar controleren.


Gelukkig staat hij er niet tussen, ik heb vandeweek deze voor mijn zoontje gekocht :Y Koste me drie avonden, maar hij staat in elkaar *O*

9200000021797540.jpg


@GB: Kun je deze foto in OP plakken :) Vandaag opgehaald, lekker 230km binnendoor naar huis gestuurd vanuit Limburg :] Erg goed vertoeven, rijdt heerlijk. Stuk beter dan die oude meuk die ik tot op heden had O-)

ZRX4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding :9

Als ze bij Heinenoord langs de weg stilstaan, dan kijken ze wat er allemaal voorbij komt zetten. Als er eentje enorm gaar is dat ie zowat uit elkaar flikkert, of eentje rijdt lekker door zeg maar, dan gaan ze daar achteraan voor een controle...
 
Ah, op die fiets. 'S morgens vroeg staat er ook wel eens een politiebusje net na de Heijenoordtunnel, tussen 05:00 en 05:30, vraag me altijd af wat ze daar controleren.Gelukkig staat hij er niet tussen, ik heb vandeweek deze voor mijn zoontje gekocht :Y Koste me drie avonden, maar hij staat in elkaar *O*

[afbeelding]

@GB: Kun je deze foto in OP plakken :) Vandaag opgehaald, lekker 230km binnendoor naar huis gestuurd vanuit Limburg :] Erg goed vertoeven, rijdt heerlijk. Stuk beter dan die oude meuk die ik tot op heden had O-)

[afbeelding]
Mooie fiets :Y
Is dat standaard die achterbrug op die manier?
 
Waar moet je dan vandaan komen dat het je veel reistijd scheelt? Omgeving 1e Petroleumhaven bij Koole?


Ik nam die route altijd als ik van Shell Pernis kwam ,Scheelde een hoop stoplichten


En die achterbrug van de KAWA is standaard op dit model
Hij is iets korter dan die van de XJR maar hij wordt nog wel eens gebruikt voor een ombouw



Mooie fiets Mark !! Nothing wrong with a naked bike !!


full
 
Zeer zeker Ger :Y Thanks!

Mooi ding :9

Als ze bij Heinenoord langs de weg stilstaan, dan kijken ze wat er allemaal voorbij komt zetten. Als er eentje enorm gaar is dat ie zowat uit elkaar flikkert, of eentje rijdt lekker door zeg maar, dan gaan ze daar achteraan voor een controle...

Ah vandaar, ik kom er altijd met 110/120 voorbij (je mag er 100) maar ze zijn tot op heden nog niet achter me aan gekomen :$
Mooie fiets :Y
Is dat standaard die achterbrug op die manier?

Jep, maar hij is wel hoogglans gepolijst :9~ Past mooi bij de glimmende uitlaat :}
 
Zeer zeker Ger :Y Thanks!
Ah vandaar, ik kom er altijd met 110/120 voorbij (je mag er 100) maar ze zijn tot op heden nog niet achter me aan gekomen :$

Jep, maar hij is wel hoogglans gepolijst :9~ Past mooi bij de glimmende uitlaat :}
Als je 10-20 km/u te hard rijden op de snelweg, dan vinden ze jou niet interessant hoor. Daar hoef je je iig niet druk om te maken ;) Een flitswagens is dan weer een ander verhaal :P
 
Even ter info, misschien hebben sommige van jullie er wat aan.

De oprit vanaf de Vondelingenweg naar de nieuwe Botlekbrug is sinds gisteren weer opengesteld voor verkeer.

Het is nog steeds verboden voor vrachtwagens om hier de brug op te rijden ivm de korte invoegstrook, hierom hebben ze van betonblokken een soort wegversmalling gemaakt waar je doorheen moet rijden, ik ga er van uit dat dit tijdelijk zo is, het is behoorlijk krap en vreemd aangelegd.
Ik kon er met mijn auto net doorheen, met een verlengd busje of een SUV wens ik je veel sterkte, met de motor kun je er uiteraard makkelijk doorheen.

Nu maar hopen dat de oprit open blijft, scheelt me behoorlijk wat reistijd.

Ben dr afgelopen vrijdag ook door heen gegaan ! Was met m'n Twingo, maar dat voelde al extreem krap aan, dat gezegd hebbende komt de tijd er toch weer aan dat ik nonstop motor rijd dusja.

Waar moet je dan vandaan komen dat het je veel reistijd scheelt? Omgeving 1e Petroleumhaven bij Koole?

Ja, precies dat gebied. Dit scheelt me elke dag 3 kilometer omrijden en 4 stoplichten die op de een of andere manier altijd rood zijn.
 
:W

Straks de accu's weer in de Z en pleepot gaan zetten, dan ook nog iets hogere temperatuur zodat ik eindelijk wat onderdelen kan gaan spuiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan