Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hij moet morgen afrijden, een 750ss lijkt me een perfecte startersmotor.
Keek ook al met een scheef oog nasr een S1000rr... iets te gek.
Scheelt qua prijs ook niet veel. :+

Hij moet dus niet met een A2 rijbewijs toeren. :9

Een S1000RR is heel goed te doseren.
Bovendien zijn de ABS remmen en tractiecontrole mooie vangnetten. :9
Even op de regenstand houden qua mapping. :Y :+

Ik had mijn eerste maanden een ZX-10 Tomkat. Durfde hem in de eerste versnelling niet vol open te gooien.

Outer body experience. _O-
 
Laatst bewerkt:
1575484576062.png
 
Even wezen kijken, zoals ik al dacht te zien is dit inderdaad een pekelfiets.
Duidelijk dat de vorige eigenaar @SparkViv niet kende. :+

Ik heb in Rockanje rond 1998 een Honda NTV650 gekocht met cardan èn pekel schade.
Misschien wel van dezelfde trouwe klant geweest. _O-

De prijs was er toen alleen ook naar.

Zelf over de 100.000 km gereden. :]
Nog leuk doorverkocht ook.
 
Een kennis zoekt zijn eerste motor, iemand bekend met deze blauwe BMW F800ST?
Ik zie bijna zwarte remvloeistof, aanslag op het blok en mis het kenteken.

Een Schnitzer uitvoering is veel mooier en een S heeft sowieso een wat sportievere houding, maar hij moet geel of blauw zijn.
Bekijk bijlage 1447641
Ik vind riemen niks :N
Nergens op gebaseerd maar :r
 
Phoe wat was het koud vanochtend, 0 / 1 graden en dikke mist. Grote motor onder de hoes, kleine vertrouwde vriend als stalen ros. XT660X nu op +50d km.
Lees wel mee, maar ben veel te druk met verbouwen in huis en werk!

Hoe is het verder hier? :W
 
Een S1000RR is heel goed te doseren.
Bovendien zijn de ABS remmen en tractiecontrole mooie vangnetten. :9
Even op de regenstand houden qua mapping. :Y :+
Ik heb het hem maar gewoon afgeraden, eerst maar eens leren rijden en 80-100pk gaat hard zat :P .
Hij wil ook touren met vriendin achterop, waarop ik goed bedoeld advies wederom nodig vond; laat haar lekker zelf d'r rijbewijs halen..
Veel leuker en dan kan je een motor kopen die je écht wilt.

Een rondje in een motorzaak is trouwens helemaal niet handig voor mij, ik had net die ss weer uit mijn hoofd, maar qua zithouding klopt het gewoon..
Eerst nog een ander hengeltje, een senna ST4s met 5000km die lange tijd stil staat. Risico aanwezig, maar met wat mazzel een mooie kans.
 
Morgen stap ik voor de lol maar ff niet op de motor. :P

Knipsel.JPG


Goed voor de plantjes, maar niet iedere dag in de week graag. :')
 
Ik heb het hem maar gewoon afgeraden, eerst maar eens leren rijden en 80-100pk gaat hard zat :P .
Hij wil ook touren met vriendin achterop, waarop ik goed bedoeld advies wederom nodig vond; laat haar lekker zelf d'r rijbewijs halen..
Veel leuker en dan kan je een motor kopen die je écht wilt.
Mijn eerste bleef niet zo lang, de tweede en derde ook niet.
Maar gelukkig ben ik niet de enige met dit virus. ;)

Misschien is een leuke beginnersmotor een GSX600F.
En om het dan veiliger te maken een 650 met ABS..?


Niet dat we die zelf willen, maar wellicht wel een aanrader voor de kennis?
Betrouwbaar, niet te duur en erg netjes met weinig kilometers. :)

A2 is een optie denk ik. O-)
 
Ik heb hem op van alles gezet, had eigenlijk betaald moeten worden door Motoport :+ .
Ook op een gele 600 cbr rr, leuk ding maar net verkocht bleek naderhand en zat iets te sportief.
 
Ik heb hem op van alles gezet, had eigenlijk betaald moeten worden door Motoport :+ .
Ook op een gele 600 cbr rr, leuk ding maar net verkocht bleek naderhand en zat iets te sportief.
Ik heb mijn eerste motor twee maanden gehad, en de tweede, een GSX600F in 1994, precies een maand. _O-

Mijn vader heeft niets met motorfietsen, durft er normaal amper bij in de buurt te komen.
Maar bij deze stapte hij toch eens op, ik liet hem wel even zitten voor een foto.

1994 Zuidererf op de GSX600F.jpg


Ding blérde wel lekker in die Laser uitlaat. :}

Pa blaast binnenkort met al zijn verstand nog zijn laatste adem uit.
Vandaar ik foto's aan het scannen ben. :)
 
Er parkeren hier in Hoek van Holland centrum net drie helden bij het plaatselijk restaurant.
Roltassen en tanktas, de motorfietsen zijn goed opgetuigd.

Twee naked bikes, Kawa zephyr denk ik en een Honda Deaville, met de tekst 'cold wing' op de koffers. _O-

Duitse kentekens.. die enteren straks de Stena-Line naar Engeland. :]

Helaas te donker voor een foto.
 
In de Kawa zat e10 voordat ik hem leegmaakte om te spuiten, het kraantje met filter in een beschermkokertje.
Zo ziet de nieuwe brandstof er uit na 2 maanden, dikke bruine drap..

Bekijk bijlage 1447812

Uhhhh.. sure daardoor? er staan hier motoren stil... af en toe klotsen? Of zo'n flesje brandstof clesner erbij gooien na seizoen?
Gr
 
Dat filter zat los in een dicht plastc zakje, het oude filter had ik ook nog, die was gewoon schoon, maar komt uit BP'98.
Ik tank nooit '95, nu met een extra reden.
 
20191205_130255.jpg

Sinterklaas had ook iets voor mij. Jammer dat hij er alleen niet voor betaalde :+ gierige ouwe graftak _O- Je weet het, als je een koffer/tas in een tas koopt, dan betaal je er teveel voor.
Koffers zitten er op, valbeugels worden wat lastiger... blijkbaar moet ik voor de beugels aan de zijkanten mn uitlaat losmaken tot aan het blok. Wat denken jullie; heb ik dan nieuwe pakkingen nodig of kan ik ze hergebruiken? :+ haha
Heb ook de beschermingsstickers erop geplakt.
Ben ik ook niet helemaal tevreden over.. Aan de voorkant lopen ze niet mooi mee met de vorm van de motor vind ik.
De lelijke koplamp dingen zijn er nu wel af want daar had ik ook stickers voor.

Verder ben ik er wel blij mee, alleen van dichtbij valt het op en van veraf is er niks aan te zien, maar mijn motor blijft wel mooi zo :Y
En wat een bakbeest met die koffers erop :o:o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan