Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Volgende week gaan de sleutels naar de nieuwe eigenaren. Ook motorrijders, komend uit Rotterdam :Y
En je hebt ze alvast geïnformeerd gewaarschuwd over Motor-Forum en Voorne Putten? ;)
We zitten nu nog t/m maandag op een verlaten Landal park en dan krijgen we de sleutel in Eerbeek *O*
Hopelijk zit je daar niet langer. :+
Ik verkoop net een fiets aan een Rozenburger, die wilde zijn tuinhuisje vandaag gaan schilderen, maar de camping gaat dicht. 8)7
En stiekem wonen daar natuurlijk ook mensen gewoon het hele jaar (sommigen in de winter ff naar Benidorm dan).
 
Mooie dag vandaag! Frisse wind.. maar ik ga geen motor rijden. Straks wel even de glazen luivel karcheren! 😎💧💧
 
Kreeg deze (foto) doorgestuurd, wat een machine :9~.

1584807986482.png
 
Knipsel11.jpg


Even het kuipsetje wat witter en de blauwe tegels de deur uit. :+

Kreeg deze (foto) doorgestuurd, wat een machine :9~.

Bekijk bijlage 1476201
Ik heb van de winter nog even kort getwijfeld om de gewone S1000RR in te ruilen op een S1000RR in de HP4 uitvoering. :Y
Het is dat je de investering niet zomaar terug krijgt.

En hij is pas in juli aangepast door Hyperpro, die investering ga ik er nog wel even 'uitrijden'. :]

Ik heb wel de goedkoopste HP2 van Nederland in de aanbieding. :?
 
Laatst bewerkt:
Ook een beetje rond gereden door de KTM af te stellen.
Eerst andere stationeer sproeier en hij liep al stukken beter onderin.
Daarna gasnaald naar beneden dus armer 😱 wouw hij liep gelijk 15km harder power wheelys bij boven de 100 en eerste 3 versnellingen op het stuur hangen om het voorwiel op de grond te houden._O-

Nu nog iets kleinere hoofdsproeier morgen maar weer even testen.
 
Avond :W

Nu de sp klaar is en er best wat euroknaken in gestoken zijn, zit ik er aan te denken om 'm te laten taxeren. Voor het verzekeringstechnische aspect zou dat geen overbodige luxe zijn. Weet iemand misschien een goed adres daarvoor?
 
@martijn76 dit misschien wat?
Leuke motor voor weinig. 8-)

KTM Superduke 990 uniek!!
€ 5.150,00
Wat een foute motor, 6verschillende tinten oranje, dat stuur met die spiegels echt fout.
 
Avond :W

Nu de sp klaar is en er best wat euroknaken in gestoken zijn, zit ik er aan te denken om 'm te laten taxeren. Voor het verzekeringstechnische aspect zou dat geen overbodige luxe zijn. Weet iemand misschien een goed adres daarvoor?

Mijn auto's liet ik in Zwartewaal taxeren, gewoon een aardige kerel met verstand van zaken, doet ook motoren en komt eventueel ook aan huis met z'n opgevoerde weet ik veel wat..

1584881619381.png
 
Je moet wel wat zelf te doen hebben toch? _O-
Een goud stuur is een kwestie van smaak. :+
Ja stel je voor dat je de perfecte motor in een keer koopt.
Dat bestaat echt niet.

Als weer voor veel te veel euros dingen besteld voor de ux 150, hij loopt wat slordig dus maar wat originele delen besteld en verbeterde delen om het wat beter te laten lopen.

Nu de KTM maar weer eens opstarten, hij moet met een kick starten en goed lopen, dus zijn nog wel even bezig maaaaar gaan de goede kant op.
 
Dat je aan mij denkt op deze zonnige dag doet me goed, al zou het nog leuker zijn als @SparkViv dat deed *D.
Ik twijfelde even hoe ik het zou moeten omschrijven, ik doe het netjes; KTM is niet mijn ding, echt heel erg niet.
Ik had net via MP een leuke dame, mooie leeftijd, net als ik, voor de tuinset.
Pas gescheiden en ze noemde mij lief met inladen (haar tegen gehouden en nog even een borstel gehaald om wat zand eraf te vegen).
De tweede keer voor de laatste delen bracht ze zelfs een bosje bloemen mee.
Omgekeerde wereld. 8)7

Helaas was ik net niet meer alleen thuis. :') _O-
 
Ja stel je voor dat je de perfecte motor in een keer koopt.
Dat bestaat echt niet.
Inderdaad _O- en veel 'rijders' zijn toch eerder klussers. :? :Y ;)
Als weer voor veel te veel euros dingen besteld voor de ux 150, hij loopt wat slordig dus maar wat originele delen besteld en verbeterde delen om het wat beter te laten lopen.

Nu de KTM maar weer eens opstarten, hij moet met een kick starten en goed lopen, dus zijn nog wel even bezig maaaaar gaan de goede kant op.
Succes en veel plezier. :t
 
Vanmiddag even een rondje met de morini gedaan , word ik bijna voor me donder gereden door iemand op een oude z650 , ik snap niet waarom mensen geen licht aan doen op de motor 😡
 
Terug
Bovenaan Onderaan