Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik denk iedere dag aan jullie allemaal! Aan wat jullie nu weer voor rotzooi hier op het forum gepost zouden hebben _O-

En dan is het weekend alweer bijna voorbij... tweede week van thuiswerken in; lets go! 8)7
En dan doe ik mijn paashaaspak aan en kom een kopje koffie brengen. :')

71GiuKSmy6L._AC_UL320_SR214,320_.jpg
 
Ik heb wel een goed lijkend gorilla masker en een grote blonde pruik.
Beiden vijf jaar terug bij het daten wel eens op de kop gehad (nee, niet de eerste date).

De poes kater Binky hier geeft er niets om als ik het nu doe.
Ook niet met oerwoudgeluiden. :')
 
Door de huidige omstandigheden begin van de middag een belangrijke telefonische vergadering met vier mensen verdeeld over Nederland.
Zó geen zin in, kijk iedereen liever aan om mijn standpunten duidelijk te maken.
Cut the crap. :P

08a783d3c103f7dec6c95671c15f4316.png

Knipsel11.jpg
 
Vorige week ombeschaamd in de derde versnelling op de bikestepper naar Maassluis geweest.
Maar voor de eerste keer was ik tevreden. :Y.

Net in de eerste versnelling van zeven _O- naar Maassluis. Wat een wind langs de Waterweg.
Als de zeilboot nog niet uitgevonden was dan had ik dat gedaan.

En een paar oordoppen was ook geen luxe geweest. Gelukkig ben ik al wat dovig van het motorrijden. :P

Even een plaatje bij de pont richting Rozenburg - Voorne Putten. ;)

IMG_20200323_124751_DRO.jpg


Terug in vijf :9 , zelfs E-bikers ingehaald.
In de helft van de tijd terug. :P

Nu netjes om 13.30 klaar voor de telefoon, het aftellen is begonnen (zou 2 uur duren). O-)
 
Vandaag weer een corona dienst, maar ff de dakkapel en het dak onder handen genomen. Echt t*ring koud (om maar ff de taal van de jeugd erbij te pakken) als je zeiknat bent icm de koude wind... 😳
Gelukkig zijn de dakpannen aan de voorzijde van het huis een stuk schoner, dus die zijde hoef ik niet te doen. :)
Morgen heb ik roostervrij van de corona diensten het afgelopen weekend, dan zijn de gevel en de paar rijtjes dakpannen van de 1e verdieping aan de beurt.
DSC_0008.JPG


Als het meezit woensdag weer lekker aan het werk *O*
 
Vandaag weer een corona dienst, maar ff de dakkapel en het dak onder handen genomen. Echt t*ring koud (om maar ff de taal van de jeugd erbij te pakken) als je zeiknat bent icm de koude wind... 😳
Gelukkig zijn de dakpannen aan de voorzijde van het huis een stuk schoner, dus die zijde hoef ik niet te doen. :)
Morgen heb ik roostervrij van de corona diensten het afgelopen weekend, dan zijn de gevel en de paar rijtjes dakpannen van de 1e verdieping aan de beurt.
Bekijk bijlage 1477082

Als het meezit woensdag weer lekker aan het werk *O*

Netjes, met de karcher?
 
Netjes, met de karcher?
Ja, iedereen die er naast woont is er blij mee. :+

Ik heb gisteravond de tuin gedaan, achtergevel en de eerste 50 centimeter van de schuur. Wat een rotzooi geeft dat schoonspuiten. _O-
De buren zaten de hele middag in de tuin, wilde om vier uur beginnen, maar met de voorbereiding uit kunnen stellen tot zes uur.
Tot half acht staan spuiten in de korte broek en blote voetjes in de crocks (speciaal gezocht, want modder komt overal, dus ook in je schoenen).

Toen ik klaar was mijn eigen modderbody onder de douche.
De douchetimer op tien minuten, en daarna zonder timer nog een half uur gestaan. :+
Wat Ghetto Bassie zegt, het water is koud. :Y

Straks in de tuin aan alle hoeken en gaten de modder opvegen.
En dan had ik gisteren dus al bijna twee uur voorbereid met stoffer en blik, steen voor steen, en later de stofzuiger.


Hopelijk vanmiddag tijd om wat aan de motor te doen. :9
 
Netjes, met de karcher?
Yep, net het stukje van de 1e verdieping ook gedaan, back to 1986 :P
Heb nu al een paar huizen in de wijk gezien die het ook gedaan hebben, best grappig om te zien, maar het frist ook wel lekker op *D
Zometeen de ramen nog ff lappen en de rolluiken ff cleanen (vooral binnenzijde) en dan vind ik wel weer mooi geweest voor vandaag. Ben blij als ik weer aan het werk kan, die klusjes in en om het huis ben ik ook wel weer klaar mee :/
 
Ja, iedereen die er naast woont is er blij mee. :+

Ik heb gisteravond de tuin gedaan, achtergevel en de eerste 50 centimeter van de schuur. Wat een rotzooi geeft dat schoonspuiten. _O-
De buren zaten de hele middag in de tuin, wilde om vier uur beginnen, maar met de voorbereiding uit kunnen stellen tot zes uur.
Tot half acht staan spuiten in de korte broek en blote voetjes in de crocks (speciaal gezocht, want modder komt overal, dus ook in je schoenen).

Toen ik klaar was mijn eigen modderbody onder de douche.
De douchetimer op tien minuten, en daarna zonder timer nog een half uur gestaan. :+
Wat Ghetto Bassie zegt, het water is koud. :Y

Straks in de tuin aan alle hoeken en gaten de modder opvegen.
En dan had ik gisteren dus al bijna twee uur voorbereid met stoffer en blik, steen voor steen, en later de stofzuiger.


Hopelijk vanmiddag tijd om wat aan de motor te doen. :9
Ik maak alles schoon, ook wat ik vies maak van de buren. Maar ik werk van beide zijden naar het midden toe, dus dat is nog aardig beperkt. :)
 
Yep, net het stukje van de 1e verdieping ook gedaan, back to 1986 :P
Heb nu al een paar huizen in de wijk gezien die het ook gedaan hebben, best grappig om te zien, maar het frist ook wel lekker op *D
Zometeen de ramen nog ff lappen en de rolluiken ff cleanen (vooral binnenzijde) en dan vind ik wel weer mooi geweest voor vandaag. Ben blij als ik weer aan het werk kan, die klusjes in en om het huis ben ik ook wel weer klaar mee :/

Met de vuilfrees of kap? En dan niet in de gaten spuiten waar je staat zeker... :)
 
Ik heb mijn steentje ook weer bijgedragen aan de maatschappij. 8-)

Vorige week nog vijf Pokemons op straat gevangen in HvH.
En vanmiddag de over de stoep hangende bosjes van de gemeentetuin gesnoeid over veertig meter.
De paden zijn weer een halve meter breder en de stoep is na jaren zichtbaar. :P
Weer een mooi uitzicht uit het raam voor alle buren langs het autovrije plein.

Happy Corona time allemaal. :Y
 
Ik heb mijn steentje ook weer bijgedragen aan de maatschappij. 8-)

Vorige week nog vijf Pokemons op straat gevangen in HvH.
En vanmiddag de over de stoep hangende bosjes van de gemeentetuin gesnoeid over veertig meter.
De paden zijn weer een halve meter breder en de stoep is na jaren zichtbaar. :P
Weer een mooi uitzicht uit het raam voor alle buren langs het autovrije plein.

Happy Corona time allemaal. :Y
Goed bezig :t
Ik ga dat ook doen, alleen ik snoei ze één voor één af tot er een cm stammetje overblijft. Ze hebben van de gemeente naast de huizen wat prikkelbosjes neergepleurd, maar 0,0 onderhoud (ja, ze schoffelen wat), dus die krengen woekeren als een malle en begint een soort afvalstrook te worden van de school hier om de hoek :( |(
Dus ze kunnen allemaal het lazarus krijgen, weg met die zooi...
 
Goed bezig :t
Ik ga dat ook doen, alleen ik snoei ze één voor één af tot er een cm stammetje overblijft. Ze hebben van de gemeente naast de huizen wat prikkelbosjes neergepleurd, maar 0,0 onderhoud (ja, ze schoffelen wat), dus die krengen woekeren als een malle en begint een soort afvalstrook te worden van de school hier om de hoek :( |(
Dus ze kunnen allemaal het lazarus krijgen, weg met die zooi...
Toen ik hier vorig jaar kwam viel mij het bladerdek al op, had me voorgenomen om de straat een keer te vegen.
Maar eerst meer dan genoeg in huis te doen.
Ineens zie ik na enkele maanden de gemeentewerken voorbij komen, vijf man met scheppen en bladblazer.
Ik werd er blij van. Toch netjes achteraf! :Y

Maar ze bliezen alles bij elkaar en wierpen met de scheppen alles achter de bosjes.
Wat is dat nou voor een onderhoud. :? :?
De stoepen waar ook nog steeds niet zichtbaar. Tot nu. :Y
Een dikke laag modder weg staan bikken, en de nodige slakken en wormen gered.
Die mochten wel achter de bosjes. ;)

Tot het stammetje gaat hier niet :t , dan blijft er weinig over.
Ook geen prikkelbosjes gelukkig.
En heb ze wel tot achter de stoep gesnoeid.
Met de punt van de heggeschaar door het zand. :9
 
Toen ik hier vorig jaar kwam viel mij het bladerdek al op, had me voorgenomen om de straat een keer te vegen.
Maar eerst meer dan genoeg in huis te doen.
Ineens zie ik na enkele maanden de gemeentewerken voorbij komen, vijf man met scheppen en bladblazer.
Ik werd er blij van. Toch netjes achteraf! :Y

Maar ze bliezen alles bij elkaar en wierpen met de scheppen alles achter de bosjes.
Wat is dat nou voor een onderhoud. :? :?
De stoepen waar ook nog steeds niet zichtbaar. Tot nu. :Y
Een dikke laag modder weg staan bikken, en de nodige slakken en wormen gered.
Die mochten wel achter de bosjes. ;)

Tot het stammetje gaat hier niet :t , dan blijft er weinig over.
Ook geen prikkelbosjes gelukkig.
En heb ze wel tot achter de stoep gesnoeid.
Met de punt van de heggeschaar door het zand. :9
Hier zijn de plantjes net een jaar of 2-3 oud, hangen ook volop over de stoep. De groenstrook naast de overburen heeft wat andere prikkelbosjes, wel een wat beter type, maar die zijn ook zo krom als wat neergeplempt. Overal grote gaten tussen de planten en her en der ligt er ook allemaal tuinafval tussen, echt bizar gewoon. Hadden al voorgesteld daar ondergrondse vuil containers te plaatsen, kunnen al die pauperbakken uit de voortuinen. Maar die plaatsen ze alleen in de nieuwe wijken, want dat staat mooier in het straatbeeld... |(
 
Ik wou vanmiddag het leven van dat oude fossiel gaan verrijken , echter bleek dat hij gewaarschuwd was en de middag vrij had genomen !
Had ik maar motor monteur geworden , ooh nee ik was ook vrij |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan