Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik heb een historie met voetpompen, goedkope elektrische nep compressortjes en een fietspomp of vijf in tien jaar.
Veel enkele cilinder voetpompjes trap je scheef en hebben weinig inhoud, de electrische puffen amper lucht en vooral veel lawaai.
Met de dubbele cilinder dacht ik dat het gouden ei was uitgevonden, maar de opbrengst vind ik daar ook lager dan bij een simpele fietspomp.
Voor een halve bar moet je aardig blijven trappen. :?

Ik heb deze, van Specialized en gekocht voor de mountainbike.. maar werkt echt perfect voor de motor ook.

 
Ik heb alvast einddempers gekocht voor mijn niet bestaande 900/1000ss... _O-
Gelukkig bestaan er lasapparaten voor als het toch iets anders wordt. :P

maxresdefault.jpg
 
Het bleek een combi te zijn van (veels) te dikke olie en verkeerde keerringen, straks maar weer eronder schroeven. Niet voor niks geweest dus.
Stonds nog een mooie fiets ook.

20200402_124912.jpg
 
Het bleek een combi te zijn van (veels) te dikke olie en verkeerde keerringen, straks maar weer eronder schroeven. Niet voor niks geweest dus.
Stonds nog een mooie fiets ook.

Bekijk bijlage 1481147
Bizar. Rare fout. :?

Is ter afwisseling een hele andere betrouwbare motor niet leuk?

 
Nee, niet mijn smaak, veels te modern.
Er kan gekozen worden tussen een SS, Mille R, Falco, reserve SP of een 999 ;).
Al is het vast verstandiger om de centen in m'n zak te houden.
 
Bizar. Rare fout. :?

Is ter afwisseling een hele andere betrouwbare motor niet leuk?


Die Benelli motoren komen uit dezelfde fabriek als de morini motoren dus denk er nog maar een keer over na !
 
Die Benelli motoren komen uit dezelfde fabriek als de morini motoren dus denk er nog maar een keer over na !
De prijzen worden wel erg leuk.
Ik zag vorige week zelfs een Corsario Avio voor €3.650,- :o , maar een Granpasso vind ik helemaal het einde. Vijf mille.. snel wegklikken. O-)

Al had ik mijn echte Corsario al in 2010 voor zeven verkocht. Weg is weg. :P
 
Nee, niet mijn smaak, veels te modern.
Er kan gekozen worden tussen een SS, Mille R, Falco, reserve SP of een 999 ;).
Al is het vast verstandiger om de centen in m'n zak te houden.
Een Falco is dan weer niet heel hoogwaardig. Ook wel een mooi ding.
Maar in dat rijtje wist ik het wel. Die niet. :+ ;)
 
...
Anderhalf jaar geleden bij de toermotor een keer gehad dat de voorband compleet leeg was in plaats van voller.
...

Die Triumph ging ook regelmatig ineens leeglopen. Ik moet altijd over een industriterrein en het komt ook regelmatig voor dat ik een schroef heb of zo.
ook vaak gehad, kreeg ik commentaar bij de beurt- wist je dat je minder dan 1 bar had??
nee, niks van gemerkt.
daar merk je opmerkelijk weinig van!!

Misschien toch maar es dat Ride-On proberen, schijnt wel te werken.
 
Die Triumph ging ook regelmatig ineens leeglopen. Ik moet altijd over een industriterrein en het komt ook regelmatig voor dat ik een schroef heb of zo.
ook vaak gehad, kreeg ik commentaar bij de beurt- wist je dat je minder dan 1 bar had??
nee, niks van gemerkt.
daar merk je opmerkelijk weinig van!!

Misschien toch maar es dat Ride-On proberen, schijnt wel te werken.
Heb ik ook wel eens gehad, een langzaam leeg lopende achterband.
Oorzaak onbekend, maar ook bij een Triump. :+

Vaak een schroef in de band?
Dan rij je misschien vaak vlak langs stoepjes?
Ik heb sinds 1991 maar ene keer een schroef in mijn achterband gehad terwijl er iemand een proefrit op mijn te koop staande motorscooter reed.
Vlak daarvoor snapte ik maar niet waar hij nou reed, en waarom zo langzaam.
Kan ook een kwestie van botte pech geweest zijn. ;)

Daarna zag hij ook nog van de verkoop af. _O-
Ik snel naar Motoport voor een plug terwijl de band hoorbaar leeg liep..

De week daarop kocht hij de motorscooter gelukkig wel. En betaalde ook nog de extra reparatiekosten. :t

Bij je werk maar even langs met de metaaldetector en een bezem. :+ ;)
 
Geloof dat de dempers toch niet doorgaan, vroeg om een foto met een handgeschreven briefje voordat ik de centen overmaak en nu is het stil.
Of de verkoper ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuis, dat kan ook.
 
Goedemorgen, ik heb assistent pennenjatter bij me vandaag!
Wij noemen hem Kyro!

Bekijk bijlage 1481468
Assistent pennenjatter. _O-

Hier ook zo'n wandelend stuk plezier rondlopen.
Vooral even chillen op het toetsenbord van de laptop is een favoriet. :P

IMG_20200403_124358_DRO.jpg


Ik was even boven, en ondertussen tikte Binky de eerste woorden op de net gerepareerde laptop.. 54gr.
Geen idee wat hij daar mee wil zeggen. :+

Zes jaar geleden twee dezelfde klapjappies gekocht, de ene belande wegens omstandigheden op zolder.
De andere al die jaren nagenoeg elke dag mee gewerkt, maar die startte na een bezoekje aan moeders ineens niet meer op
Even de harddisk en het (dubbele) RAM geheugen overgezet en gáán alsof er niets gebeurd is. :9
Sinds dinsdagochtend eindelijk weer een werkende laptop met alle eigen bestanden is wel weer fijn. *O*

De eerste leek eerder nog niet versleten, maar bij een nieuwe voelen en klinken alle knopjes toch anders. 😊
 
Geloof dat de dempers toch niet doorgaan, vroeg om een foto met een handgeschreven briefje voordat ik de centen overmaak en nu is het stil.
Of de verkoper ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuis, dat kan ook.
Of gelijk oversteken via Marktplaats. Schijnt ook veilig te zijn.
Paypal kan ook, maar dan betaald de verkoper een dikke fee. :)

Als verkoper moet je toch af en toe wat extra's willen doen.
En het ijzer smeden als het heet is, straks is de belangstelling bij de koper afgekoeld. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan