Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

De topics zelf weet ik wel te vinden, ben nu mijn topics op “volgen” aan het zetten. Waar dat komt te staan, geen idee, maar verder heb ik nog niet veel tijd gehad om dat en nog meer te ontdekken.
 
Wij spelen hier tegenwoordig Bingo op werk...
Kennen jullie die?
Bingo Kaart.jpg
 
Inderdaad, typische managers praat. De bingo van DRS komt beter in mijn richting,:cool:
Gisteravond maar weer aan de Z650 bezig geweest. Vanavond maar aan de voorkant beginnen,
nieuwe seals en stofkappen voor de voorpoten, 2e schijf monteren op het voorwiel.
20180911_202233_resized.jpg
20180911_202332_resized.jpg
20180911_202411_resized.jpg
 
IMG-20180912-WA0028.jpeg
zoek de fout... gaat zeker deze winter erop blijven.

Iets anders. Hoe zetten jullie aamdrijfas tandwiel vast, en dus los?
 
Mogguh :W

Van de week benaderd door een teamleider of ik zijn team wilde komen versterken. Is een pilot van een landelijk opererend team waarvan ik vanaf het begin af aan al spijt had dat ik niet gereageerd had (1,5 jaar geleden begonnen). Nu zijn er een aantal collega’s die wat anders gaan doen en wilde hij het team op sterkte houden. Omdat het een pilot is, moeten bij iedere beslissing er een hoop overheen pissen voordat er wat kan, nu had hij de mogelijkheid om de plekken op te mogen vullen. Ik lever zo nu en dan al bijstand aan dat team, maar vanaf november ga ik daar volledig aan de bak. Het is een zeer gemotiveerde en gezellige club, heb er zin in *O* *O* *O*


@ Coert: Dat Z-tje gaat er strak uitzien, gaaf man.... 👍🏻
 
Bekijk bijlage 1327936
zoek de fout... gaat zeker deze winter erop blijven.

Iets anders. Hoe zetten jullie aamdrijfas tandwiel vast, en dus los?
Is die van de MT of XT? Idd ff een wintertje met pekel doorrijden :]

Die voortandwielen zijn drama om los te krijgen, moet je wat handigheid in krijgen denk ik zo. Ik moet binnenkort ook een nieuwe set hebben, ik ga daarmee maar naar Hemo, wil dan toch ook gelijk een modificatie aan de afdekkap ervan gaan doen en een andere koppelingscilinder plaatsen.
 
Is die van de MT of XT? Idd ff een wintertje met pekel doorrijden :]

Die voortandwielen zijn drama om los te krijgen, moet je wat handigheid in krijgen denk ik zo. Ik moet binnenkort ook een nieuwe set hebben, ik ga daarmee maar naar Hemo, wil dan toch ook gelijk een modificatie aan de afdekkap ervan gaan doen en een andere koppelingscilinder plaatsen.

Van de XT.. zag het ineens.. . maar nieuwe slipon van Leovinces is 500 euro.... Maar moet nog ff ketting en alle verdere aandrijflijn toebehoren bestellen a 200 euro. En Pekel op nieuwe slipon .. no way . dus rijd wel door, this toch nog kleine schuur. en "lekken" hoor je toch niet bij de XT :rolleyes::D

Voortandwiel is met slagmoersleutel pneumatisch vastgemaakt (dit is 3de setje) maar ik heb nu niet zo'n ding ter beschikking.
Maar de man maakt hem zo los en vast...
Zie op minuut : 13:50 tot 18:20


Is dit denk je de beste manier? (ik krijg hem btw nu echt niet los, wordt slijpen o.i.d.)

:W
 
Van de XT.. zag het ineens.. . maar nieuwe slipon van Leovinces is 500 euro.... Maar moet nog ff ketting en alle verdere aandrijflijn toebehoren bestellen a 200 euro. En Pekel op nieuwe slipon .. no way . dus rijd wel door, this toch nog kleine schuur. en "lekken" hoor je toch niet bij de XT :rolleyes::D

Voortandwiel is met slagmoersleutel pneumatisch vastgemaakt (dit is 3de setje) maar ik heb nu niet zo'n ding ter beschikking.
Maar de man maakt hem zo los en vast...
Zie op minuut : 13:50 tot 18:20


Is dit denk je de beste manier? (ik krijg hem btw nu echt niet los, wordt slijpen o.i.d.)

:W
Is het niet mogelijk om alleen de linkpijp te bestellen? Paar popnagels doorboren, linkpijp vervangen en weer vastpoppen...?

Ziet er op het filmpje idd erg makkelijk uit, denk dat de moer er, zoal hij ook al zegt, er veels te strak op gezet is.
 
Is het niet mogelijk om alleen de linkpijp te bestellen? Paar popnagels doorboren, linkpijp vervangen en weer vastpoppen...?

Ziet er op het filmpje idd erg makkelijk uit, denk dat de moer er, zoal hij ook al zegt, er veels te strak op gezet is.
Ja alleen... is ie dan niet te "los" als je hem op zijn manier vast zet ?
:unsure:
 
Geen idee, bij Hemo wordt ie met een tol vastgezet... Dan is ie met een sleuteltje ook een stuk moeilijker los te krijgen, wellicht zit ie daarom bij jou ook zo strak vast...
 
Hey leuk een regionaal topic op MF. :+
Ik kan zoals velen even weinig van de favo topics vinden.
En mijn geheugen is ook nog niet wat het moet zijn. _O-

Van de week wel even twee korte sessie op CPZ gereden.
Ondanks de buikgriep en 4 uurtjes slaap toch naar de zin gehad.

o5p3kz.jpg


Volgend jaar wat meer verzitten.
Dat ging nu lichamelijk ook niet. :')
 
Mogguh :W

Van de week benaderd door een teamleider of ik zijn team wilde komen versterken. Is een pilot van een landelijk opererend team waarvan ik vanaf het begin af aan al spijt had dat ik niet gereageerd had (1,5 jaar geleden begonnen). Nu zijn er een aantal collega’s die wat anders gaan doen en wilde hij het team op sterkte houden. Omdat het een pilot is, moeten bij iedere beslissing er een hoop overheen pissen voordat er wat kan, nu had hij de mogelijkheid om de plekken op te mogen vullen. Ik lever zo nu en dan al bijstand aan dat team, maar vanaf november ga ik daar volledig aan de bak. Het is een zeer gemotiveerde en gezellige club, heb er zin in *O**O**O*
Klinkt goed, veel (werk)plezier ook alvast. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan