Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Sorry to disappoint, ik ga dat circuit niet op. Je moet toch maar met Worldbeater dus :+ of waarom gaat ze zelf niet mee? mag dat niet :P wordt dat je rustweekend _O-

Zit wel te twijfelen om me in te schrijven voor een offroad cursus op 17 september. Girls only :') Hou ik eigenlijk niet zo van, maar wellicht is de mindere hoeveelheid testosteron hier juist wel fijn :P
Alleen nog ff vragen of dat oke is om te doen met een DCT...
In september gaat ze mee de baan op in Assen, als dat bevalt dan volgend jaar meer.
Gelukkig heb ik geen break nodig, ze is gewoon snel jaloers en ik ben een eikel :t. Met z'n tweeën weg geeft alleen meer gedoe voor die viervoeters.
Offroad cursus: doen! Sprak laatst iemand die dat ergens in Brabant gedaan heeft en dat beviel super.
Maar girls only? Alsof vrouwen onderling altijd zo gezellig zijn _O-.
 
Ik had gisteren de motor ook buiten gezet om 20:30, ging omkleden en toen was het plots bijzonder geel buiten. Buienradar zei alleen wat motregen vanaf 2200, toch maar thuis gebleven door dat rare licht en blij toe. Vanaf 21uur ging het los.

Wij hebben een paar druppels gehad terug naar huis. Op sommige plekken waar we langs reden was het echt zeiknat, maar kwam er al niks meer uit de lucht vallen. En die paar druppels was niet genoeg om de dooie boel vanuit het Sauerland weg te spoelen :/
Vorige week 4 dagen omgeving Winterberg gereden. Was echt heerlijk rustig daar :]

In september gaat ze mee de baan op in Assen, als dat bevalt dan volgend jaar meer.
Gelukkig heb ik geen break nodig, ze is gewoon snel jaloers en ik ben een eikel :t. Met z'n tweeën weg geeft alleen meer gedoe voor die viervoeters.
Offroad cursus: doen! Sprak laatst iemand die dat ergens in Brabant gedaan heeft en dat beviel super.
Maar girls only? Alsof vrouwen onderling altijd zo gezellig zijn _O-.

Gaaf hoor Assen :] zal vast wel goed komen. Tja viervoeters, zijn inderdaad handenbinders wat dat betreft. maar je krijgt er zoveel voor terug :P
Net gehoord dat DCT geen probleem is. Cursus wordt gegeven door Alex van den broek. Gozer heeft de Dakar gereden. Schijnt het wel een beetje te kunnen :+
Misschien wel geinig. Moet ik wel even mijn been en armspieren gaan trainen. 260kg in bedwang gaan moeten houden en eventueel rechtop moeten tillen gaat wel een dingetje worden...
En nee. Vrouwen onderling is bijna nooit gezellig. Altijd gezeik.
Daarom leef ik mijn leven ook zoveel mogelijk in de "mannenhoek". Veel veiliger :P
 
Hebben hier alleen maar wat gerommel en geflits gehad, maar geen regen.
Hier ook inderdaad.. bij de meest felle bliksemschichten zat ik nog in de tuin.
Maar het echte gedonder bleef afwezig.

Wel naar binnen gegaan en dacht even het gaat zo los en de poes komt weer eens op schoot zitten.
Dat was vorige maand ook ineens met onweer, hij dacht dat'ie een kitten was.. zo bang. Lief. :')
 
Cursus wordt gegeven door Alex van den broek. Gozer heeft de Dakar gereden. Schijnt het wel een beetje te kunnen :+
Alex zou opa kunnen zijn :+ ,maar is vooral een held in de trials. :}
Volgens mij >15 jaar bij de motorbeurs - en overal in het land - demo's aan het geven, maar de laatste jaren meer in zijn eigen bedrijf.

stepjeslank.jpg



https://nl.wikipedia.org/wiki/Alex_van_den_Broek
 
Het heeft behoorlijk gedonderd, voor de rest beetje miezer regen….
Een offroad cursus is wel heel leuk Viv!
Ik heb dat een jaar geleden met mijn vriendin gedaan (met huurfietsen) en je leert echt wel sturen op zo een cursus!
 
Hier geen airco in het huurhuis, het woord jaloers ken ik niet, maar sommigen hier hebben dat wel goed voor elkaar. :t
De tweede helft van de nacht met vier fans geslapen _O- , twee op het nachtkastje links en rechts en twee grote aan het voeteneind.

Van deze hitte krijg je ook niet automatisch veel energie.
Rotzon. :+


Damn.. geupoad in 2008.. wat is die reclame langs geleden. 8)7
 
Zojuist een uurtje met de RSV gereden voordat het bloedheet is, maar het was al te druk om wat gas te kunnen geven.
En zoals elke dag weer een simpele die wat leuks doet.
Dit keer een tokkie in een Opel cabrio die me ziet, even wacht en dan toch maar de N-weg oversteekt...
 
Sorry to disappoint, ik ga dat circuit niet op. Je moet toch maar met Worldbeater dus :+
Ik heb nog steeds geen foto, dus je hebt je ook nog niet gekwalificeerd. :+
of waarom gaat ze zelf niet mee? mag dat niet :P wordt dat je rustweekend _O-
Goeie. _O-
In september gaat ze mee de baan op in Assen, als dat bevalt dan volgend jaar meer.
Gelukkig heb ik geen break nodig, ze is gewoon snel jaloers en ik ben een eikel :t. Met z'n tweeën weg geeft alleen meer gedoe voor die viervoeters.
Zoals je het bracht vast iedere vrouw. _O-

Ik ben wel twee keer in mijn eentje vier dagen naar Cartagena geweest in 2010 en 2012.

13CA-7912.jpg


En Zolder met een overnachting. Daar had ze geen problemen mee. :}
 
Laatst bewerkt:
Maar er waren ook wel momentjes. _O-
In het regiotopic Rotterdam Inc. hadden we letterlijk maar één dame.
En toen mijn vriendin jarig was, was haar telefoon leeg door de vele felicitaties.
Dus ik geef haar mijn telefoon, en letterlijk op dat moment, stuurt Linda een SMS: "Wanneer gaan we weer rijden?".

We hadden in Rotterdam Inc. elkaars nummer alleen maar voor als we een afspraak om met de groep te rijden zouden missen of later kwamen. Dit was het eerste en enige bericht. Leg dat maar eens uit. _O-

Ik had mijn vriendin meegenomen naar Batavia Outletstore, lekker shoppen en koffie drinken (op dat moment).
Maar de rest van de dag was de feeststemming wat minder. :')
 
Laatst bewerkt:
In 2009 heeft ze wel veertig kilometer achterop gezeten om een geleende motor terug te brengen, maar dat heb ik maar niet verteld. _O-

27xezj8.jpg
 
Zojuist een uurtje met de RSV gereden voordat het bloedheet is, maar het was al te druk om wat gas te kunnen geven.
En zoals elke dag weer een simpele die wat leuks doet.
Dit keer een tokkie in een Opel cabrio die me ziet, even wacht en dan toch maar de N-weg oversteekt...
Ik ga een gat in de markt bewerken.. teenslippers met protectie. *O*
En in sommige staten in Amerika mag je zonder helm rijden.
Verhuizen een optie? :+
 
Met z'n tweeën weg geeft alleen meer gedoe voor die viervoeters.
Uit liefde wil ik die beestjes ook wel.. maar inderdaad is op vakantie, of zelfs een weekendje weg dan lastig.
Afgelopen weekend had ik er ook gewoon spontaan eentje willen halen.

Vorig jaar met lichte tegenzin op deze kleine rakker gepast, mis hem eigenlijk wel. :o

DSC_2143.jpg

DSC_2101.jpg


Nou weet ik gelijk waarom mijn olieopvangbak niet goed past.
Parkeerde de motor dus op tegels voor meer sleutelruimte. _O-
 
Ik ben wel twee keer in mijn eentje vier dagen naar Cartagena geweest in 2010 en 2012.
En Zolder met een overnachting. Daar had ze geen problemen mee. :}
Het zou ook niet werken bij mij als ze zou zeggen dat ik iets niet mag (buiten de slaapkamer zeg maar :+)=>einde relatie.
Ik wil minimaal 2:10 op Assen rijden, voordat ik zoveel geld uitgeef voor een circuitreisje.
Anders ben ik daar een rijdende chicane en dan duren 4 dagen wel erg lang.
 
Nou voor het weer hoef je ook die kant niet meer op. Wij hebben nu ook middenlandse zee klimaat _O- Wij hebben gisteravond nog even snel een stukje op de motor gedaan. om 20u was het nog echt te warm eigenlijk, om 22u was het echt heerlijk :]
Sorry to disappoint, ik ga dat circuit niet op. Je moet toch maar met Worldbeater dus :+ of waarom gaat ze zelf niet mee? mag dat niet :P wordt dat je rustweekend _O-

Zit wel te twijfelen om me in te schrijven voor een offroad cursus op 17 september. Girls only :') Hou ik eigenlijk niet zo van, maar wellicht is de mindere hoeveelheid testosteron hier juist wel fijn :P
Alleen nog ff vragen of dat oke is om te doen met een DCT...

Off road met dct gaat prima, je kan hem ook op handmatig zetten als het niet bevalt, maar de dct kan het makkelijk aan op S3 ofzo.
Heb er ook div (grind) paden en bermen en stukjes weiland mee gedaan (ook perongeluk '() ging prima zolang je maar rolt, als je stil staat is de bike veel te zwaar dat is wel jammer)

Gisteren op een husky 701 LR gereden, damn ben verlieft alleen me spaarpot niet :')
Ook Ktm 690 smcr gereden, viel me heel erg tegen erg trillen mak en lomp, ook op de x dct van honda gereden, die viel ook echt tegen veel te zwaar en kon me benen niet kwijt.

Ik zeg gewoon doen.
 
Uit liefde wil ik die beestjes ook wel.. maar inderdaad is op vakantie, of zelfs een weekendje weg dan lastig.
Vorig jaar met lichte tegenzin op deze kleine rakker gepast, mis hem eigenlijk wel. :o
Mooi beest 🥰.
Zou ook wel een Bully willen, alleen mankeren ze meer dan vaak wat aan luchtwegen en ogen, moet je net geluk hebben.
We hebben 1 makkelijke en 1 moeilijke, grote hond, dus een oppas is niet makkelijk te vinden. Maar, de beesten gaan voor, wij kozen voor hun, niet andersom.
 
Mooi beest 🥰.
Zou ook wel een Bully willen, alleen mankeren ze meer dan vaak wat aan luchtwegen en ogen, moet je net geluk hebben.
We hebben 1 makkelijke en 1 moeilijke, grote hond, dus een oppas is niet makkelijk te vinden. Maar, de beesten gaan voor, wij kozen voor hun, niet andersom.
Ik heb vorig jaar aardig wat mensen leren kennen tijdens het uitlaten.
En dan woonde ik daar al ongeveer vijf jaar. _O-
De Franse Bull was ook behoorlijk vertegenwoordigd, had ze letterlijk nog nooit gezien.

Maar ook vorig jaar was er een korte periode met een hittegolf.
Daar had het beestje erg last van :Y (en ik dagenlang maar denken dat het bulletje eigenwijs was en niet naar huis wilde lopen).

Met een stok voor zijn neus ging die wel tekeer zeg. :} :} :}
 
Off road met dct gaat prima, je kan hem ook op handmatig zetten als het niet bevalt, maar de dct kan het makkelijk aan op S3 ofzo.
Heb er ook div (grind) paden en bermen en stukjes weiland mee gedaan (ook perongeluk '() ging prima zolang je maar rolt, als je stil staat is de bike veel te zwaar dat is wel jammer)

Gisteren op een husky 701 LR gereden, damn ben verlieft alleen me spaarpot niet :')
Ook Ktm 690 smcr gereden, viel me heel erg tegen erg trillen mak en lomp, ook op de x dct van honda gereden, die viel ook echt tegen veel te zwaar en kon me benen niet kwijt.

Ik zeg gewoon doen.

Ja ik was me vooral druk aan het maken over het feit dat ik dus geen slippende koppeling kan gebruiken. Het is bij mij gewoon all or nothing op dat bakbeest :')
In z'n 1 rijden kan, maar hij wil vooruit dus dan moet ik mijn rem gaan gebruiken om 'm af te remmen.
Dat vind ik ook wel het nadeel wat jij aanhaalt; eenmaal rijdend zijn ze super. maar ik blijf moeite houden met het vanuit stilstaand wegrijden en een bocht moeten maken bijvoorbeeld of het manoeuvreren terwijl ik erop zit en het ding staat uit. Hij. Is. Zwaar. En dan ben ik toch eigenlijk net te klein voor de CRF.
Maar fuck it. heb dat ding om te rijden. niet om stil mee te staan.
Die husqs zijn super vet om te zien! Maar idd, dat geld :O en nog behoorlijk aan de maat die dingen. op de foto zien ze er niet zo groot uit. totdat je er naast staat.


Al die pupper foto's; *O* *O* *O* ik ben altijd opgegroeid met honden.
Maar mijn ouders zitten in een andere categorie qua soorten dan hierboven :P Dit is de laatste aanwinst;

driss.jpg

inmiddels zo'n 28kg en een heel stuk minder onschuldig dan ie hier op de foto lijkt.

Ik heb d'r echt geen tijd voor helaas.
Maar vind het altijd heerlijk om ff thuis te zijn en te kroelen met bovenstaand monster :)
 
De keren dat ik de honden uitliet vroeger en ik hoorde "heeeeeey is dat pongo of is dat perdy? HAHAHAHAAH"
of " waar zijn de andere 100? "

B|B|B|B|B|

De eerste paar keer is het geinig. daarna is het als een boer met kiespijn lachen en doorlopen _O-
Nou.. zo goed is het niet bijgebleven. Alleen dat liedje.
Kom er nooit meer vanaf, en ga er ook raar bij bewegen en praten. :$ :+

Het zijn wel heel statige honden vind ik.
Valt altijd wel op. :Y
 
Ik hou van grote honden, al vind ik Staffords en Bully's ook super in elke variant.
We wonen in de polder en dan vind ik backup bewaking voor mijn vriendin wel erg fijn als ik 's nachts aan het werk ben.

Deze pikt wel de fruitbomen leeg, minpuntje..:/

Bekijk bijlage 1532679
Ik zal een biefstuk meenemen als je gaat werken. :Y
Je had toch een plekje in de stalling over binnenkort? :+
 
Nou.. wie maakt me los??? Gekocht voor een CBR250R, maar past op meer modellen. :P

Knipsel19.jpg


€0,00.
 
Terug
Bovenaan Onderaan