Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.795
- 16.531
Cross laarzen zijn nog van de husaberg FE501E en de DRZ400S, maar je weet je weet nooit
Geen brokken gehad met de Husaberg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cross laarzen zijn nog van de husaberg FE501E en de DRZ400S, maar je weet je weet nooit
Geen brokken gehad met de Husaberg?
Op noppen ook en met kenteken.nop, elke 10 uur zijn beurt en deed het prima.
ding had echt bruud vermogen, voorband sleet nooit
Ik hoorde vandaag in totaal 1.000 km file wegens een beetje regen en wind.Gisteren 3graadjes vanmogen nat en 5 graden, maar gelukkig met de motor stond weer helemaal vast rond R'dam I
Ik wilde gelijk ori handkappen bestellen, maar die zijn er nog niet.GS kan toch wel tegen buiten slapen is een echte adventure motor , geen handvat verwarming op de GS trouwens?
20 november wordt het geleverd. Ben toch wel benieuwd, de standaard shokker is vast budget ultra extreme.Hyperpro na de koop er onder monteren is voor de huidige motoren idd wel een must, wat een bagger kwaliteit vering leveren ze tegenwordig.
We zijn er nog mee bezig, mijn advocaat en ik. Je moet het eerst officieel aanvechten.Hoe is het met de banenmarkt al wat gevonden of hebben ze je weer terug aangenomen
Ja, daar ben ik ook bang voor dat het te goed bevalt.Ik heb vorig jaar een cross cursus gedaan in Utrecht, en echt veel lol gehad en geleerd.
Was echt de moeite waard, lekker de holigan uithangen, driften, springen enz
Groet
Sebas
Ja, daar ben ik ook bang voor dat het te goed bevalt.
Drie jaartjes geleden bij gelegenheid met mini bikes op een kartbaan gereden.
Het ONK reed er een training en wij mochten tussendoor.
Dat was ook al een topervaring.. hmmm.. misschien weer eens oppakken.
2x gaaf.Ga volgend weekend met me neefje naar zo Race Kids mini bike introductie dag, kijken hoe het bevald voor hem.
Volgend seizoen i.p.v circuitdag ga ik een SM training volgen SM school ben benieuwd hoe dat is.
Pfff, succes ermee man...Ik hoorde vandaag in totaal 1.000 km file wegens een beetje regen en wind. Ik wilde gelijk ori handkappen bestellen, maar die zijn er nog niet.
En op mijn vragen bij de BMW dealer zijn die van de 1200GS dus heel anders qua montage.
Handvatverwarming heb ik er niet bijbesteld.
En het werkt voor mij ook niet, dan moet je het stuur echt goed vasthouden.
Ik heb mijn ene hand altijd iets open en de andere leg ik vaak alleen maar op het stuur. Losjes zitten.
Op de S1000R maar twee keer de handvat verwarming aangehad, waarvan ene keer bewust.
Toen merkte ik dat het sneller afkoelt dan opwarmt als je het stuur niet goed omsluit. Voelt voor mij krampachtig.
Maar wat daar ook niet helpt is de cruiscontrol. Dan zit je nog relaxter, handje op het gas in plaats van vast.
20 november wordt het geleverd. Ben toch wel benieuwd, de standaard shokker is vast budget ultra extreme. We zijn er nog mee bezig, mijn advocaat en ik. Je moet het eerst officieel aanvechten.
Voor het verdere verweer ben ik net gisteren gestart om een tweejaarlijks verslag te maken van alle details.
Naar ander werk zoeken.. dat mag nog niet. En kom er ook niet aan toe.
De werkgever heeft overigens over oktober ook al niets betaald.
'Wegens te verreken verliezen'. Niet gespecificeerd.
Ze voeren de druk verder op.
De 'beast'is nu dus thuis gekomen.
Vanmiddag gelijk bij Hyperpro langs geweest voor een veringscheck.
Soort van busje omgedraaid voor meer rijhoogte achter.
Samen met de afstelling door Hyperpro maakt dit een wereld van verschil met insturen.
Lokatie zijn ze alleen een beetje vergeten, klein details, maar verder hebben ze hun best gedaanIk ben mijn mail aan het doorspitten, deze aanmaning was ik even vergeten.
Wat ze al niet aan spam verzinnen.
Erg mooiDe 'beast'is nu dus thuis gekomen.
Vanmiddag gelijk bij Hyperpro langs geweest voor een veringscheck.
Soort van busje omgedraaid voor meer rijhoogte achter.
Samen met de afstelling door Hyperpro maakt dit een wereld van verschil met insturen.
De 'beast'is nu dus thuis gekomen.
Vanmiddag gelijk bij Hyperpro langs geweest voor een veringscheck.
Soort van busje omgedraaid voor meer rijhoogte achter.
Samen met de afstelling door Hyperpro maakt dit een wereld van verschil met insturen.
Zit nu op 4.550 woorden van afgelopen dinsdag. Om 0.900 begonnen en 01.40 in de nacht gestopt.Pfff, succes ermee man...
Omdat het blok en frame gelijk zijn doet het wel enorm aan de S1000R denken en voelen.Nice leuke brommer zal wel heel anders rijden dan de nakeds.