Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

:9~

Geen brokken gehad met de Husaberg?

nop, elke 10 uur zijn beurt en deed het prima.

540.jpg


ding had echt bruud vermogen, voorband sleet nooit :+
 
nop, elke 10 uur zijn beurt en deed het prima.

540.jpg


ding had echt bruud vermogen, voorband sleet nooit :+
Op noppen ook en met kenteken. :}:9~
Altijd mooie fietsen gevonden..

Terrein rijden lijkt mij erg gaaf, maar ik heb al genoeg hobby's.
Straks is dit ook al verslavend. _O-

( Wel in het verleden zelf een KLX650R omgebouwd naar 17 inch en Pilot Powers en een CR500 gekocht die al omgebouwd was )
 
Vanmiddag de eerste rit met 6°C :o god wat doe je met de zomer :+ en de GS slaapt buiten in de kou.
Dus die is dan ook bitterkoud met starten en ze moet nog ingereden worden. O-)

Thuis vergeten de kilometerstand te checken, de GS stond nét uit.
Ik schat dat er nu 150 kilometer opstaat. Lekker fris ding. :P

De slappe (ingaande) "GS" vering begint ook te wennen, het voelt nu meer als een warme deken / comfortabel.
Lekker soepel over drempels, vluchtheuvels en rotondes rechtdoor. :]

Ik ging er na vorige week extra op letten, de uitgaande demping is gewoon goed, en de ingaande vering heerlijk soepeltjes. :9
Dat hebben ze eigenlijk wel goed gedaan bij BMW.

Een uurtje eerder had ik net bij de fabriek een' custom made' Hyperpro streetbox besteld om e.a. wat strakker te maken. _O-
Andere voorvorkveren en een complete schokbreker achter. Maar ach, het zal vast hoogwaardiger zijn..

En anders wen ik er wel weer aan. :+
 
Gisteren 3graadjes vanmogen nat en 5 graden, maar gelukkig met de motor stond weer helemaal vast rond R'dam I

GS kan toch wel tegen buiten slapen is een echte adventure motor *D, geen handvat verwarming op de GS trouwens?

Hyperpro na de koop er onder monteren is voor de huidige motoren idd wel een must, wat een bagger kwaliteit vering leveren ze tegenwordig.

Hoe is het met de banenmarkt al wat gevonden of hebben ze je weer terug aangenomen O-)
 
Ik heb vorig jaar een cross cursus gedaan in Utrecht, en echt veel lol gehad en geleerd.
Was echt de moeite waard, lekker de holigan uithangen, driften, springen enz
Groet
Sebas
 
Gisteren 3graadjes vanmogen nat en 5 graden, maar gelukkig met de motor stond weer helemaal vast rond R'dam I
Ik hoorde vandaag in totaal 1.000 km file wegens een beetje regen en wind. :Y_O-
GS kan toch wel tegen buiten slapen is een echte adventure motor *D, geen handvat verwarming op de GS trouwens?
Ik wilde gelijk ori handkappen bestellen, maar die zijn er nog niet. :o
En op mijn vragen bij de BMW dealer zijn die van de 1200GS dus heel anders qua montage.

Handvatverwarming heb ik er niet bijbesteld.
En het werkt voor mij ook niet, dan moet je het stuur echt goed vasthouden.
Ik heb mijn ene hand altijd iets open en de andere leg ik vaak alleen maar op het stuur. Losjes zitten.

Op de S1000R maar twee keer de handvat verwarming aangehad, waarvan ene keer bewust.
Toen merkte ik dat het sneller afkoelt dan opwarmt als je het stuur niet goed omsluit. Voelt voor mij krampachtig.
Maar wat daar ook niet helpt is de cruiscontrol. Dan zit je nog relaxter, handje op het gas in plaats van vast. :)
Hyperpro na de koop er onder monteren is voor de huidige motoren idd wel een must, wat een bagger kwaliteit vering leveren ze tegenwordig.
20 november wordt het geleverd. Ben toch wel benieuwd, de standaard shokker is vast budget ultra extreme. :+
Hoe is het met de banenmarkt al wat gevonden of hebben ze je weer terug aangenomen O-)
We zijn er nog mee bezig, mijn advocaat en ik. Je moet het eerst officieel aanvechten.
Voor het verdere verweer ben ik net gisteren gestart om een tweejaarlijks verslag te maken van alle details.

Naar ander werk zoeken.. dat mag nog niet. En kom er ook niet aan toe. :+

De werkgever heeft overigens over oktober ook al niets betaald.
'Wegens te verreken verliezen'. Niet gespecificeerd.
Ze voeren de druk verder op. :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorig jaar een cross cursus gedaan in Utrecht, en echt veel lol gehad en geleerd.
Was echt de moeite waard, lekker de holigan uithangen, driften, springen enz
Groet
Sebas
Ja, daar ben ik ook bang voor dat het te goed bevalt. _O-:t

Drie jaartjes geleden bij gelegenheid met mini bikes op een kartbaan gereden.
Het ONK reed er een training en wij mochten tussendoor.
Dat was ook al een topervaring.. hmmm.. misschien weer eens oppakken. O-)
 
Ja, daar ben ik ook bang voor dat het te goed bevalt. _O-:t

Drie jaartjes geleden bij gelegenheid met mini bikes op een kartbaan gereden.
Het ONK reed er een training en wij mochten tussendoor.
Dat was ook al een topervaring.. hmmm.. misschien weer eens oppakken. O-)

Ga volgend weekend met me neefje naar zo Race Kids mini bike introductie dag, kijken hoe het bevald voor hem.

Volgend seizoen i.p.v circuitdag ga ik een SM training volgen SM school ben benieuwd hoe dat is.
 
Ga volgend weekend met me neefje naar zo Race Kids mini bike introductie dag, kijken hoe het bevald voor hem.

Volgend seizoen i.p.v circuitdag ga ik een SM training volgen SM school ben benieuwd hoe dat is.
2x gaaf. :9

Die SM cursus met Marcel van Drunen heb ik ook al een paar keer naar gekeken sinds 2007. _O-
Heb hem ook een paar keer zien rijden in Rozenburg bij een supermotard wedstrijd.
Dwars voor de bocht de achterrem blokkeren en insturen. :}
 
Laatst bewerkt:
De DHL komt net twee pakketjes brengen. *O*

Dit cadeautje net uitgepakt, de motorlaarzen morgen maar even bekijken.
Als ik de S1000RR ga ophalen woensdag kan ik in ieder geval een kronkelroute uit Leiden terugrijden. :]


WhatsApp berichten worden onder het rijden voorgelezen.
Dat moet ik even testen. Maar gewoon op de bank thuis. _O-
 
Ik hoorde vandaag in totaal 1.000 km file wegens een beetje regen en wind. :Y_O-Ik wilde gelijk ori handkappen bestellen, maar die zijn er nog niet. :o
En op mijn vragen bij de BMW dealer zijn die van de 1200GS dus heel anders qua montage.

Handvatverwarming heb ik er niet bijbesteld.
En het werkt voor mij ook niet, dan moet je het stuur echt goed vasthouden.
Ik heb mijn ene hand altijd iets open en de andere leg ik vaak alleen maar op het stuur. Losjes zitten.

Op de S1000R maar twee keer de handvat verwarming aangehad, waarvan ene keer bewust.
Toen merkte ik dat het sneller afkoelt dan opwarmt als je het stuur niet goed omsluit. Voelt voor mij krampachtig.
Maar wat daar ook niet helpt is de cruiscontrol. Dan zit je nog relaxter, handje op het gas in plaats van vast. :)
20 november wordt het geleverd. Ben toch wel benieuwd, de standaard shokker is vast budget ultra extreme. :+ We zijn er nog mee bezig, mijn advocaat en ik. Je moet het eerst officieel aanvechten.
Voor het verdere verweer ben ik net gisteren gestart om een tweejaarlijks verslag te maken van alle details.

Naar ander werk zoeken.. dat mag nog niet. En kom er ook niet aan toe. :+

De werkgever heeft overigens over oktober ook al niets betaald.
'Wegens te verreken verliezen'. Niet gespecificeerd.
Ze voeren de druk verder op. :')
Pfff, succes ermee man... :/
 
De 'beast'is nu dus thuis gekomen. *O*



Vanmiddag gelijk bij Hyperpro langs geweest voor een veringscheck. :Y



Soort van busje omgedraaid voor meer rijhoogte achter.
Samen met de afstelling door Hyperpro maakt dit een wereld van verschil met insturen. :}

Nice leuke brommer zal wel heel anders rijden dan de nakeds.
 
Pfff, succes ermee man... :/
Zit nu op 4.550 woorden van afgelopen dinsdag. Om 0.900 begonnen en 01.40 in de nacht gestopt. _O-
Ik was wel even twee dagen ervan genezen. :+ Straks weer verder met de laatste 10%.

Beide motorfietsen had ik ongeveer 4 weken geleden al gekocht.
16 oktober en 31 oktober pas afgeleverd. Boze tongen zeggen: direct verkopen op Marktplaats.
O-)
 
Laatst bewerkt:
Nice leuke brommer zal wel heel anders rijden dan de nakeds.
Omdat het blok en frame gelijk zijn doet het wel enorm aan de S1000R denken en voelen.
Ook de handles en de cockpit zijn hetzelfde. Het voelt als thuiskomen.
Alleen is e.a. nu wat sportiever getuned, 40 pk meer uit het blok, meer stelmogelijkheden voor de vering.
En mijn heup en rug voelden het met opstappen al en na enkele kilometers. _O-

Maar heb hem nog niet echt goed aan de tand gevoeld verder. O-)

Gisteren verregend met de G310GS..

Dus voor het plakboek van de babyBMW.. de eerste regenbui bij 201 kilometer:




Nu dus op 218 kilometer gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan