Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hij is inmiddels een beetje beschadigt, zoonlief van tien wilde de motor voor mij de steeg induwen.
De GS ging horizontaal plat op de grond. :X

Ik was hem maar letterlijk tien seconden uit het oog verloren.
De arbeidsdeskundige belde precies toen we voor de poort parkeerden en ik stuurde hem snel een appie dat ik hem met vijf minuten terug ging bellen.
Kijk op en staat de kleine man met de motor aan zijn hand.. wiebel wiebel KLAP!

De lieve pinkelman die een grote motor binnen wil rijden. :')


_O-

Op de heenweg doorheen gereden, over de rotondes - brug - rechtsaf Berkel in. ;)

Mooi wonen daar. :t
Zonde hoor :/ Ach ja, mannetje had de beste bedoelingen... Gelukkig valt de schade nog mee...
 
Vanmiddag de Sato's binnen gekregen, invoerrechten dik €31,- :P Het zijn echt mooie dikke potten, diameter is net wat groter dan de RP's, ook zijn ze een paar cm langer. Geluid zal denk ik wel een stukkie minder luid zijn :t
Nu nog de carbon beugels en dan in januari nog de 60mm inlets laten maken en kan alles vastgezet en gemonteerd worden *D
received_264894784225027.jpeg
 
_O-

Op de heenweg doorheen gereden, over de rotondes - brug - rechtsaf Berkel in. ;)

Mooi wonen daar. :t

Dan heb ik je gemist vandaag! Was ook in Berkel aan het buurten vanmiddag :Y

Zonde van je motor... De eerste krasjes zijn altijd het ergst.


Ik kan inmiddels zeggen dat m'n huis echt echt echt bijna af is. Kast voor in mijn woonkamer wordt half december afgeleverd en dan ben ik klaar!
Wat een werk zo'n verhuizing en inboedel bij elkaar zoeken... Dat mensen dit voor hun lol doen kan ik bijna niet inkomen lol
Als die kast er is kan ik eindelijk weer eens gaan sparen en gaan kijken voor een nieuwe woonwerk fiets.
Na 4 jaar is het wel weer eens tijd voor wat anders :+


Gave pijpjes Bassie! Ben heel benieuwd naar het totaalplaatje straks :Y
 
Dan heb ik je gemist vandaag! Was ook in Berkel aan het buurten vanmiddag :Y
Ik ben er maar 200 meter in geweest. Rotonde rechts en nog 100 meter voor de Eef en Huub. :Y

Ik kan inmiddels zeggen dat m'n huis echt echt echt bijna af is. Kast voor in mijn woonkamer wordt half december afgeleverd en dan ben ik klaar!
Wat een werk zo'n verhuizing en inboedel bij elkaar zoeken... Dat mensen dit voor hun lol doen kan ik bijna niet inkomen lol
Als die kast er is kan ik eindelijk weer eens gaan sparen en gaan kijken voor een nieuwe woonwerk fiets.
Na 4 jaar is het wel weer eens tijd voor wat anders :+
Fijn als het eind van de rommel in zicht is, lekker huisje voor U2.

Luxeproblemen zijn het beste. *O* ;)
 
Mogguh, tijd heel druk geweest!
Hoe is het hier dan? Zie weinig mensen rondrijden... Heb toch even in de OP gekeken welke er rijden en in me geheugen welke ik zie ...
Word weer wat frisser... Wie rijden er nog echt hier??

vraagje. mensen hier een goede telefoonhouder voor op de motor ? Heb zelf een S9. Voor navigatie doeleindesss!
Bedankt!

:W
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik voornamelijk in het weekend rij, beetje rondhobbelen op de Rocket 3 :)
Woon/werk doe ik met de auto, waarom weet ik eigenlijk niet, tis maar een klein stukkie 13km oid, en ik erger me elke dag aan de files |(
Ik moet eigenlijk gewoon eens een woon/werk fiets scoren... (ik heb nu een duc 996S, een triumph rocket 3 en een jawa... allemaal ongeschikt voor de file)
Groet
Sebas
 
Mogguh, tijd heel druk geweest!
Hoe is het hier dan? Zie weinig mensen rondrijden... Heb toch even in de OP gekeken welke er rijden en in me geheugen welke ik zie ...
Word weer wat frisser... Wie rijden er nog echt hier??

:W
Ik rij in de winter gewoon door, maar zat nu al drie weken aan mijn ontslagverhaal te werken.
Vooral vorige week daardoor een paar mooie dagen gemist. Zon in de rug. :9

Woord voor woord ingeklopt:

Knipsel.JPG


Geen RSI klachten. :?
Gelukkig is het nu net om half zes klaar - bijna alles moest er voor wijken zoals een paar keer niet sporten en fietsen.
Het is wel wat werk geweest dus. :+

Ik ben vijf kilo aangekomen. Veel koffie, koek en de laptop. _O-
Ik moet eerlijk bekennen dat ik voornamelijk in het weekend rij, beetje rondhobbelen op de Rocket 3 :)
Woon/werk doe ik met de auto, waarom weet ik eigenlijk niet, tis maar een klein stukkie 13km oid, en ik erger me elke dag aan de files |(
Ik moet eigenlijk gewoon eens een woon/werk fiets scoren... (ik heb nu een duc 996S, een triumph rocket 3 en een jawa... allemaal ongeschikt voor de file)
Groet
Sebas
Ik heb een E-bike en ging tot mijn ontslag vaak twee keer per week op de trapfiets = 2x25 kilometer.
En dan moet je nog best mee trappen hoor, maar je hebt altijd wind mee als het moet. ;)

Er zijn zeker dagen dat het met de fiets sneller is dan met de auto over de A4 richting Den Haag. O-)

Langer dan vier jaar geleden zat ik op 2x7 kilometer woon~werk.
Daarvoor startte ik de motor/auto niet eens. Tenzij het flink regende. :)

Een tijdje naar brommobielen zitten kijken, maar alleen de wat duurdere zijn goed.
Toen nog een tijdje de auto vervangen voor een Trabant voor als het nat was.

Bekijk media item 1326520
En toen bleek een Trabant toch ook een hobbyproject, lekkend dak etc.
Juist daar had ik hem niet voor gekocht. :')
 
Laatst bewerkt:
Mogguh, tijd heel druk geweest!
Hoe is het hier dan? Zie weinig mensen rondrijden... Heb toch even in de OP gekeken welke er rijden en in me geheugen welke ik zie ...
Word weer wat frisser... Wie rijden er nog echt hier??

vraagje. mensen hier een goede telefoonhouder voor op de motor ? Heb zelf een S9. Voor navigatie doeleindesss!
Bedankt!

:W

Elke dag ww over hartelkruis enz soms in het weekend, heb verder niets anders dan de moto.

Heb zo ram mount x grip werkt perfect met een samsung x cover.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet van de advocaat afgelopen zomer :+ en eerder van de werkgever mijn rijvaardigheid laten testen. O-)
De werkgever gaf op 5 september al aan dat ze geen salaris meer betalen als ik betrokken raak bij een ongeluk.
Dus dat was de trigger.

Die week alles geregeld, bij een keuringsarts geweest etc..

13 september een ontvangstbevestiging gehad van het CBR, verwachte uitslag van het onderzoek: 11 oktober.
Ehhh het is nu 15 november. :P

Nu al zeven minuten aan de lijn met het CBR, wachttijd nog meer dan 20 minuten. |(
Misschien zoeken ze nog personeel. -O-8)7;)

Ik moet over een kwartier naar de fysio in Berkel en daarna naar de neuroloog.
 
Mogguh, tijd heel druk geweest!
Hoe is het hier dan? Zie weinig mensen rondrijden... Heb toch even in de OP gekeken welke er rijden en in me geheugen welke ik zie ...
Word weer wat frisser... Wie rijden er nog echt hier??

vraagje. mensen hier een goede telefoonhouder voor op de motor ? Heb zelf een S9. Voor navigatie doeleindesss!
Bedankt!

:W
rij 4 x per week tegenwoordig. maar vroeg hé

en ik heb garmin op ram mount zoals je weet :W
 
Willen ze je zo lang aan de lijn hebben vanwege je zwoele telefoonstem dan?

:+
Gelukkig kan ik me onderhand inhouden en van maanden geleden weet ik de chaos nog daar.
Arme medewerkers aan de telefoon. _O-

De wachttijd is tot vier maanden na aanvraag. Bedankt voor de statusupdate. :P

Ondertussen moeten jullie het met mij doen op de openbare weg. :')

(Je zal maar nòg meer dringende gevallen hebben die nu ook nog maanden moeten wachten)
 
Vanmiddag half uurtje thuis en even snel een ander achterspatbord gemonteerd. :)

Origineel zit er bij de GS alleen een spatscherm voor de schokbreker.
Ik denk in verband met eventuele stenen tussen het spatbord. :P


Spatbord erop..



Helaas past het niet samen met het spatscherm zonder te zagen.
Dit stond wel in de advertentie, dus de Chinees maar even mailen. :P

Mooie klodder montagevet uit India. :t (links en rechts)


Het spatbord zit niet 100%, want links zit nog een raar oogje die nergens op past. :?



Maar even aankijken, anders moet het er maar weer af. :P
 
Leuke mod @Worldbeater !

Ben toch net even bevroren in de mist.. manmanman.. van de luxe handvatverwarming naar me XT brommer zonder iets! brrrr
:W
 
Vanmiddag half uurtje thuis en even snel een ander achterspatbord gemonteerd. :)

Origineel zit er bij de GS alleen een spatscherm voor de schokbreker.
Ik denk in verband met eventuele stenen tussen het spatbord. :P


Spatbord erop..



Helaas past het niet samen met het spatscherm zonder te zagen.
Dit stond wel in de advertentie, dus de Chinees maar even mailen. :P

Mooie klodder montagevet uit India. :t (links en rechts)


Het spatbord zit niet 100%, want links zit nog een raar oogje die nergens op past. :?



Maar even aankijken, anders moet het er maar weer af. :P
Misschien links met een tywrap ff vastzetten? Ziet er verder wel goed uit :t
 
Leuke mod @Worldbeater !

Ben toch net even bevroren in de mist.. manmanman.. van de luxe handvatverwarming naar me XT brommer zonder iets! brrrr
:W
Lekker hoor, is idd lekker fris. :]

Moest net als een bezetene met mijn slaperige kop de container nog ff buiten zetten, was daarna ook gelijk wakker :')
Ze kwamen de straat al inrijden, normaal zijn ze al lang geweest, dus nog mazzel. Ze worden allemaal geleegd (groen en grijs), krijgen vandaag ook de nieuwe containers (van 1 naar 3 van die lillike hokken in mijn tuin :/).

Over koud gesproken, moest van de week een schip visiteren in Ijmuiden. Ruimen waren daar -20c, hadden we nog nooit gedaan (wel sap-tankers met 0c en -7c, maar dat valt nog wel mee).
Had een loopneus, maar met een keer inademen was dat al over :') Maar mijn god, wat was dat koud... :o
IMG-20181116-WA0004.jpg
IMG-20181116-WA0002.jpg
IMG-20181116-WA0003.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor, is idd lekker fris. :]

Moest net als een bezetene met mijn slaperige kop de container nog ff buiten zetten, was daarna ook gelijk wakker :')
Ze kwamen de straat al inrijden, normaal zijn ze al lang geweest, dus nog mazzel. Ze worden allemaal geleegd (groen en grijs), krijgen vandaag ook de nieuwe containers (van 1 naar 3 van die lillike hokken in mijn tuin :/).
Wij hebben die bakken al ruim een jaar ....
Zit nog te kijken voor mooie ombouw, want die paars/roze + Blauw + Groen is wel lelijke kleurencombi...
Vloekt zo met de motor :+

Over koud gesproken, moest van de week een schip visiteren in Ijmuiden. Ruimen waren daar -20c, hadden we nog nooit gedaan (wel sap-tankers met 0c en -7c, maar dat valt nog wel mee).
Had een loopneus, maar met een keer inademen was dat al over :') Maar mijn god, wat was dat koud... :o


jaa das ff anders. -20 vriescel!
 
Wij hebben die bakken al ruim een jaar ....
Zit nog te kijken voor mooie ombouw, want die paars/roze + Blauw + Groen is wel lelijke kleurencombi...
Vloekt zo met de motor :+




jaa das ff anders. -20 vriescel!
Die ombouw gaat er ook zeker komen, vind het echt geen porum, maar goed...

Normaal werken we een paar uur achter elkaar in zulke ruimen, maar het was echt niet te doen met -20, na een paar minuten was de kou al door de thermokleding heen en deden je vingers gewoon al pijn. Was als een malle door het ruimen heen en gauw de warmte buiten weer in (10*C). Dat was alsof je je ff in de tropen waande, al was dat ook zo weer over... :')
 
Brrrr!!!
Wel leuk!
Hier is het meestal het tegenovergestelde... fabrieken die op 1250 graden C staan... daar wil je ook niet te lang naast staan
Groet
Sebas
 
Terug
Bovenaan Onderaan