- Onderwerp starter
- #776
Dan ga je gewoon smelten...Brrrr!!!
Wel leuk!
Hier is het meestal het tegenovergestelde... fabrieken die op 1250 graden C staan... daar wil je ook niet te lang naast staan
Groet
Sebas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan ga je gewoon smelten...Brrrr!!!
Wel leuk!
Hier is het meestal het tegenovergestelde... fabrieken die op 1250 graden C staan... daar wil je ook niet te lang naast staan
Groet
Sebas
De kwaliteit valt weer niet tegen uit China, maar ik snap die linkerkant niet.Misschien links met een tywrap ff vastzetten? Ziet er verder wel goed uit
Ik dacht dat er een advertentie onder het @linkje stond.Leuke mod @Worldbeater !
Ben toch net even bevroren in de mist.. manmanman.. van de luxe handvatverwarming naar me XT brommer zonder iets! brrrr
Nu bij Action, een dikke verwarmde stoelmat voor €12.95 met standje 30 Watt en 45 Watt.oef jij die-hard
Dan is een auto stiekem wel lekker hoor met stoelverwarming enz
groet
Sebas
Mogguh, tijd heel druk geweest!
Hoe is het hier dan? Zie weinig mensen rondrijden... Heb toch even in de OP gekeken welke er rijden en in me geheugen welke ik zie ...
Word weer wat frisser... Wie rijden er nog echt hier??
vraagje. mensen hier een goede telefoonhouder voor op de motor ? Heb zelf een S9. Voor navigatie doeleindesss!
Bedankt!
Als ik snel genoeg was geweest om de afbeelding te bekijken waarschijnlijk welEven checken of je de locatie van de foto hierboven gelijk herkend.
Ik kan het niet eens worden over nieuwe winterhandschoenen.
De laatste tijd toch wel koude handen, waar ik voorheen gewoon het hele jaar doorreed met dezelfde outfit.
Mooie handschoenen zijn best wel prijzig. Voorlopig maar even dit bekijken.
Ja, dat dacht ik ook, maar >100 euro vind ik toch wel wat voor een stukje leer/textiel.Mooie handschoenen zijn prijzig, maar elke cent waard imo
De eerste start van de GS vorige maand was uiterst vooruitstrevend, zo enthousiast.
Maar inmiddels is het toch weer gewoon de G310 configuratie.
Net gestart terwijl de brandstofpomp nog liep. Was even te snel.
Komt goed, maar zit wel even op hete kolen.
Hier voorverwarming on board.
Edit. de accu toch te ver ontladen.. nu een uur wachten. Tijd voor het huishouden en de lunch.
Morgen naar Hyperpro, dus moet het wel gelijk uitsluiten.
Anders daarna op de RR, de fysio in Berkel wacht na de poging straks niet.
Maar.. dit is geen boxer of F650 uit Duitsland..9
Tja BMW, die van me vrouw moest altijd aan de lader anders starte die niet, echt zo BMW ding.
Met die pakketten lijkt het inderdaad net een loterij.Net post NL maar eens gebeld, mijn pakket ligt al 4 weken bij de douane, zeg die vrouw heeft u geen mail gehad we missen gegevens, ehhhh nee anders had ik wel gereageerd.
Moest net van alles invullen met waarde verklaring wat er in zat enz, maar stond ook bij dat je een maand de tijd heb en het is een maand en dag geleden hoopt dat ze net zo traag zijn als altijd bij post nl en het er nog ligt, grrrr altijd gezijk met PostNL.
net ook een pakketje via een andere maatschapij ingeklaard binnen gekregen, wel via Post nl hier afgeleverd, maar inklaring via een andere en die is binnen 6 dagen uit Amerika hier dus het kan wel.
Zal nu wel dik moeten betalen en hopen dat het heel aankomt anders heb ik er niets aan
Maar.. dit is geen boxer of F650 uit Duitsland..
Ik kende het al van de vorige, deze éénpitter start gewoon niet als je nèt iets fout doet.
Zoals ik vanochtend zelf te snel op de startknop drukte terwijl de brandstofpomp nog niet klaar was.
Niet ècht foolproof materiaal.
Even in de gaten houden verder. Tien keer starten is lege accu.
Met de G310R wel lagere temperaturen gehad dan nu met de G310GS.
Maar vanmiddag weer lekker 40 kilometer gereden na het opladen van de accu.
Wat rijdt het dingetje toch fijn.
Thuis wel even de olie ververst bij +/- 475 kilometer.
Het aantal metaalsplinters is minder dan bij de G310R bij 2.400 kilometer.
Maar de olie was wel al goed zwart.
Nu weer verder met inrijden en op naar de 1.000 km beurt bij de BMW dealer.
Met die pakketten lijkt het inderdaad net een loterij.
En zo te zien heb jij prijs.
Nog nooit gedaan en over het algemeen heel goed uitgekomen.Zet jij en andere de motor nog in de winter conserveer?
Ik heb me motor van het weekend in de tectyl gezet zodat die van het voorjaar weer een beetje netjes uitkomt hoop ik.
Tectyl is wel goed, maar veel lastiger te verwijderen in de zomer. ACF50 spuit je er weer vrij makkelijk af. Je moet het alleen soms wat herhalen.Nog nooit gedaan en over het algemeen heel goed uitgekomen.
Wel regelmatig spuit ik e.a. in met siliconenspray. Maar dat is er met een enkele regenbui al af.
ACF50 lijkt me wel mooi spul. Tectyl is wel de beste/meest geruststellende en permanente oplossing tot de lente.
Hebbie daar toevallig een linkje van? Denk dat dat ook wel wat is voor op de scootah...Ik kan het niet eens worden over nieuwe winterhandschoenen.
De laatste tijd toch wel koude handen, waar ik voorheen gewoon het hele jaar doorreed met dezelfde outfit.
Mooie handschoenen zijn best wel prijzig. Voorlopig maar even dit bekijken.
Ziet er goed uit Hier nu ook al flink aan het strooien geweest, denk niet dat de brommerts nog uit de schuur komen...Ook ik heb er nu pas last van, koude handen. Vroeger reed ik, net als Worldbeater gewoon het hele jaar door met dezelfde spullen.
Gisteren, toen ik thuis kwam met het Zedje had ik er last van, voor het eerst eigenlijk...
Maar goed, het was eenmaal thuis zo weer over.
Bekijk bijlage 1339220Bekijk bijlage 1339221Bekijk bijlage 1339222Bekijk bijlage 1339223Bekijk bijlage 1339224
Denk wel dat het het laatste ritje was, ze zijn weer aan het strooien hier.
Pakket ligt niet bij de douane Dat ligt gewoon in een sorteercentrum van PostNL. Maar doordat zij een aangifte doen bij de douane voor de invoer van de gehele zending (allemaal deelzendingen bij postzendingen) krijgen zij de aangifte retour omdat ze dus gegevens missen om de aangifte af te kunnen handelen (of wellicht een waarde te kunnen checken, controleren of er een juiste aangifte gedaan is). Daardoor duurt het dus langer, en als PostNL weer eens loopt te kutviolen door jou geen bericht te sturen dat ze gegevens nodig hebben, gaat het alleen nog maar langer duren. PostNL, wat een schijtbedrijf is dat toch...9
Tja BMW, die van me vrouw moest altijd aan de lader anders starte die niet, echt zo BMW ding.
Net post NL maar eens gebeld, mijn pakket ligt al 4 weken bij de douane, zeg die vrouw heeft u geen mail gehad we missen gegevens, ehhhh nee anders had ik wel gereageerd.
Moest net van alles invullen met waarde verklaring wat er in zat enz, maar stond ook bij dat je een maand de tijd heb en het is een maand en dag geleden hoopt dat ze net zo traag zijn als altijd bij post nl en het er nog ligt, grrrr altijd gezijk met PostNL.
net ook een pakketje via een andere maatschapij ingeklaard binnen gekregen, wel via Post nl hier afgeleverd, maar inklaring via een andere en die is binnen 6 dagen uit Amerika hier dus het kan wel.
Zal nu wel dik moeten betalen en hopen dat het heel aankomt anders heb ik er niets aan
Dat hou ik al jaren in de gaten, maar vind het nog steeds te duur.Tectyl is wel goed, maar veel lastiger te verwijderen in de zomer. ACF50 spuit je er weer vrij makkelijk af. Je moet het alleen soms wat herhalen.
Ik zou voor ACF50 gaan als ik jou was.
Het is wel fijn als je daarna droog kan stallen.Ik heb nooit iets ingespoten, en elke dag na het rijden hem gewoon afgespoeld met koud water ... heeft ook altijd geholpen,
tuurlijk de motor is 35k km ouder .. en dat is te zien ....
Klikkerdeklik.Hebbie daar toevallig een linkje van? Denk dat dat ook wel wat is voor op de scootah...