Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Eindelijk in de juiste kleur weten te vinden *O*
_20201201_190519.JPG
 
Ik moet er ook nog steeds eentje fixen, zit aan een snoerloze te denken, maar nog geen idee welk merk...

Als je er weinig gebruik van maakt zou ik niet voor een hele dure gaan. Ik heb een Fein dat is de uitvinder van zo'n machine, zijn niet goedkoop maar wel goed.

Makita, bosch hebben ze ook.

Je kan ook kijken naar Einhell, parkside, ferm enz....die zijn goedkoper maar, voor hobby gebruik redelijk goed.

Dat ik een fein heb heeft er mee te maken dat ik graag goed spul wil hebben waar ik de komende 15 jaar mee vooruit kan (heb ik van huis uit mee gekregen, m'n opa was ook zo.....heb nog steekbeitels van hem geërfd die nu inmiddels 50 jaar oud zijn en nog steeds goed zijn).
 
Als je er weinig gebruik van maakt zou ik niet voor een hele dure gaan. Ik heb een Fein dat is de uitvinder van zo'n machine, zijn niet goedkoop maar wel goed.

Makita, bosch hebben ze ook.

Je kan ook kijken naar Einhell, parkside, ferm enz....die zijn goedkoper maar, voor hobby gebruik redelijk goed.

Dat ik een fein heb heeft er mee te maken dat ik graag goed spul wil hebben waar ik de komende 15 jaar mee vooruit kan (heb ik van huis uit mee gekregen, m'n opa was ook zo.....heb nog steekbeitels van hem geërfd die nu inmiddels 50 jaar oud zijn en nog steeds goed zijn).
Ik zal er niet echt über veel gebruik van maken, maar wil wel voor een beetje kwaliteit gaan :Y
Accutol is ook wel een beetje aan vervanging toe, kan via via bestellen. Is klusjesman en kan die dingen zonder btw krijgen en zou ook wel wat beter spul kunnen krijgen dan het consumenten spul. Binnenkort maar eens kijken :)
 
Hallo samen,

We kennen allemaal wel het gevoel van "als het nieuwe eraf is".
Om de zoveel tijd word ik er weer aan herinnerd dat dat voor mij, met alles wat motorrijden te maken heeft, niet geldt.
Vandaag ook weer zo'n dag,
vanochtend ff ritje naar VLD, terugweg een modderspoor van een halve meter dik, die natuurlijk midden in de bocht begon en ik niet zag. Gelijk kunnen oefenen met de uitwijkproef op glad wegdek :). Zojuist even een topkoffer gehaald, lekker ritje Utrecht vv dacht ik. leren broek, daarover spijkerbroek en daarover regenbroek(want nat om 18:00), 2 thermolongsleeves en 2 vesten met daarover mijn motorjas. Ik dacht, mij kan niets meer gebeuren.
Was het gewoon echt superzacht weer met een beetje wind. Ik kwam wel weer zeiknat thuis, maar niet van de regen :)
FTW blijft een avontuur.


Als antwoord op alle voorgaande berichtjes;
"ja leuk, zou ik ook doen, nee - je kan beter die andere nemen, wanneer is het weer zomer? Racen is best wel duur, gereedschap van Lidl is niets mis mee, Cookiemonster@Bras nu ook voor de motor :)
Zit te twijfelen voor een biertje, echter ben al heel melig.
Fijne avond en de mazzel
 
Ik zal er niet echt über veel gebruik van maken, maar wil wel voor een beetje kwaliteit gaan :Y
Accutol is ook wel een beetje aan vervanging toe, kan via via bestellen. Is klusjesman en kan die dingen zonder btw krijgen en zou ook wel wat beter spul kunnen krijgen dan het consumenten spul. Binnenkort maar eens kijken :)

Als je een nieuwe accuboor zoekt. Kijk dan naar een machine waarvan de accu's op meerdere machines passen ook zo'n multitool. Dat is bij een hoop merken mogelijk.
 
Hallo samen,

We kennen allemaal wel het gevoel van "als het nieuwe eraf is".
Om de zoveel tijd word ik er weer aan herinnerd dat dat voor mij, met alles wat motorrijden te maken heeft, niet geldt.
Vandaag ook weer zo'n dag,
vanochtend ff ritje naar VLD, terugweg een modderspoor van een halve meter dik, die natuurlijk midden in de bocht begon en ik niet zag. Gelijk kunnen oefenen met de uitwijkproef op glad wegdek :). Zojuist even een topkoffer gehaald, lekker ritje Utrecht vv dacht ik. leren broek, daarover spijkerbroek en daarover regenbroek(want nat om 18:00), 2 thermolongsleeves en 2 vesten met daarover mijn motorjas. Ik dacht, mij kan niets meer gebeuren.
Was het gewoon echt superzacht weer met een beetje wind. Ik kwam wel weer zeiknat thuis, maar niet van de regen :)
FTW blijft een avontuur.


Als antwoord op alle voorgaande berichtjes;
"ja leuk, zou ik ook doen, nee - je kan beter die andere nemen, wanneer is het weer zomer? Racen is best wel duur, gereedschap van Lidl is niets mis mee, Cookiemonster@Bras nu ook voor de motor :)
Zit te twijfelen voor een biertje, echter ben al heel melig.
Fijne avond en de mazzel

?? Volgens mij volg ik het niet helemaal :?
 
Mogguh, *gaaaaaaaaaap* de kleine krijgt nieuwe tandjes ( heeft er al een paar) en ze is beetje ziek.
Guess what. if the baby doesn't sleep, you don't sleep :P Werkse / klus'se / sleutel'se allemaal!

:W
Hier geen baby, maar wel twee uurtjes wakker vannacht, en verder alleen maar hazeslaapjes.
Uiteindelijk pas om 12.00 definitief wakker.

Ik probeer juist het ritme weer op te pakken sinds augustus; half acht wakker en gelijk sporten.
Iets van de dag maken.

Fijn die procedures die derden die hier meelezen hebben opgestart. Blowing my mind and body. :P

Het meest vervelende is eigenlijk dat het stukje klussen en sleutelen ook niet doorgaat.
Ondertussen had ik de post wel verwacht in mijn slaap.
Leuke spulletjes op de deurmaat. Ook al niet.
En in andere klussen heb ik geen zin.
Wat een rotleven. :+
 
Ik weet tegenwoordig vaak de spelling niet of dat bepaalde uitdrukkingen wel bestaan.
Google is my friend..

Of zou het hier iets anders betekenen? :')

 
Mogguh, *gaaaaaaaaaap* de kleine krijgt nieuwe tandjes ( heeft er al een paar) en ze is beetje ziek.
Guess what. if the baby doesn't sleep, you don't sleep :P Werkse / klus'se / sleutel'se allemaal!

:W
wij hebben daarvoor de kat. Nieuwste manier om mensen aan het schreeuwen/wakker te krijgen is schommelen met de spiegel....
 
aahhh wat zijn de konijntjes lekker rustig, ze zitten lekker in hun kooi 's nachts en maffen net zo hard :)
In de schemering kunnen het wel echt draken zijn, stampen, rennen, slopen.

Dat doen ze hier ook. Als het gaat schemeren dan komen ze tot leven. Echt super om naar te kijken. Ze hebben een hok, daar slapen ze ook. Maar ook onder de tafel, tv, in het midden van de kamer. Maar ze zijn bij ons eigenlijk 24 uur per dag los. Soms hoor ik ze 's nachts door de kamer rennen.
IMG-20201104-WA0001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wist werkelijk waar niet dat mensen konijnen los in huis lieten lopen.. Gaan ze ook echt naar een bak dan? of ligt je huis dan onder?
Zijn ze te trainen? Komen ze kroelen? Kortom zo veel vragen 😁🧐
 
Terug
Bovenaan Onderaan