Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

En voor de meer ervaren rijders onder ons, of hen die serieuze plannen hebben..
Even doorpakken en de snelheid verhogen kan echt leuk zijn. :]

2020-MAC-Zandvoort-clubblad-RSZ-races.jpg


Peter is de 61 jaar al gepasseerd. :} *O*
 
Bovenstaand papierwerk geruimd, de huisarts mee verhuist na een jaar, de Freebees pas geactiveerd na vijf maanden..
En ook nog geklust ook, dus ben ik productief of wat..

DSC_3580.jpg

DSC_3581.jpg


Als ik een perfectionist was dan zag ik dat pluisje op de sok.
Maar ik ontken het gewoon. :P
 
Wat een genot. Ik vind het al zo prettig die verse meuk. _O-

De 5100 die ik heb heeft dat niet volgens mij. 8)7
 
Als we over katten gaan o.h’en 😉 merk je wel dat het overdag steeds stiller op dn weg wordt met motorekes: geen 🐕 meer tegen op de N57/A15 v.v, of zijn er nog Bruce-Willis’en op pad?
 
M'n vriendin doet ook weer mee, Assen en Zandvoort zojuist geboekt.
Groep 1 doet maar 4 sessies, aangezien ze de vorige keer toch te moe was voor de 5e sessie, is dit precies goed als seizoen start en met 155 euro lekker voordelig.
Zandvoort moet ze er maar gewoon 5 doen, betaal je tenslotte ook voor.
1607104667545.png
 
Als we over katten gaan o.h’en 😉 merk je wel dat het overdag steeds stiller op dn weg wordt met motorekes: geen 🐕 meer tegen op de N57/A15 v.v, of zijn er nog Bruce-Willis’en op pad?
Hier twee weken droog. Saai. :')
Ineens weer meer meetings over Zoom.
Ik ga denk ik maar een VR bril opzetten, dan kan ik steeds toch naar de meetings rijden.
Mis iedere keer anderhalf uur ontspanning.
En merkte twee weken geleden al bij een spaarzame live meeting dat ik moe werd van naar de afspraak rijden.
Voelde als een workout. 8)7

Woensdag eindelijk weer echt. :]
Ma/vrij Zoom. B|
 

Bijlagen

  • IMG20201203182928.jpg
    IMG20201203182928.jpg
    190 KB · Weergaven: 4
De laatste weken had ik de dag na het sporten een beetje stijve onderrug en ipv te wachten tot het continu is, ben ik dit keer op voorhand naar de fysio gegaan en heb spijt.
Geen dry needling zoals ik gevraagd had, maar een soort van onderrug massage door een gast die me de kriebels geeft..
Thuis gelijk onder de douche gesprongen #voelmeaangerand :X.
:+
 
De laatste weken had ik de dag na het sporten een beetje stijve onderrug en ipv te wachten tot het continu is, ben ik dit keer op voorhand naar de fysio gegaan en heb spijt.
Geen dry needling zoals ik gevraagd had, maar een soort van onderrug massage door een gast die me de kriebels geeft..
Thuis gelijk onder de douche gesprongen #voelmeaangerand :X.
:+
Ik heb ook pas 'tot mijn verbazing' dry needling van meneer gehad, wist niet dat de fysio's dit tegenwoordig doen.
Mijn rechterarm is er op de lange duur niet van hersteld, al merkte ik gelijk wel verschil.
Het is toch een permanente overbelasting na het verkeersongeluk.

Je heb ook wel praktijken met alleen dames?
Al zou het niet uit moeten maken. _O-

Eerlijk gezegd vond ik een rechterbil massage vanwege de heup dan ook wel fijner.
Maar toen ik er later om vroeg deed ze het niet meer. :+
 
Fysio kom ik niet meer. Had eens last van de aanhechtingen van de spieren bovenop mijn schouder, ik eerst aan de acupuntuur, en de pijn gewoon weg he, bizar gewoon. :o Maar de dag erna had ik er nog een afspraak voor staan bij de fysio, dus er toch maar langs. Zegt die gast, “moet eerst de pijnpunten losmaken, dat ga je wel voelen”... Ging door de grond, de dagen erna had ik er 10x zoveel last van dan dat ik had voordat ik aan de acupunctuur ging. Had er gruwelijk de T in, maar toch een keer nog een afspraak gemaakt, het kon immers alleen maar beter worden. Toch..? Zat die griet er een beetje lafjes er overheen te aaien, en nee, niet op de plek waar je graag geaaid zou willen worden... :/
Sindsdien ben ik helemaal klaar met de fysio, wat een verspilde tijd was dat zeg :/
 
Je heb ook wel praktijken met alleen dames?
Al zou het niet uit moeten maken. _O-
Een gast maakt me niet uit, maar niet eentje die met 1 hand masseert en met de ander over mijn schouder wrijft.

Een leuke vrouw lijkt ideaal, totdat je in een bijzondere positie wordt gedwongen en het plots leuk wordt, terwijl het voor haar gewoon werk is.
Lig je dan in je onderbroek.
 
Fysio heeft mij ook nooit geholpen. Jarenlang met een pijnlijke onderrug gelopen. Allerlei fysio behandelingen gehad, niks hielp. Totdat ik gekraakt werd. BAM. Opgelost.
Later 2 jaar lang met extreme pijn in mijn schouder moeten leven na een lichte crash met de motor op het circuit. Niets kon me helpen in de reguliere zorg. 1 afspraak bij een osteopaat en ik kon weer een nacht doorslapen zonder pijn :')
Ik klop tegenwoordig sowieso eerst aan bij de osteopaat voordat ik naar de huisarts ga.
Ik was zo goed bezig met hardlopen tijdens de coronacrisis, begon mn voet pijn te doen '( Zo erg dat ik niet normaal kon lopen.
Hup naar de osteopaat en weer klaar :) (mijn ouders hebben me iets te flexibel gebouwd, dus mijn lijf trekt nogal snel scheef waardoor ik pijn klachten ontwikkel omdat ik beklemmingen krijgen in spieren/pezen/zenuwen)

Wel geinig dat dry needling zo opgepakt wordt door de fysio's. Jammer dat veel dingen zoals osteopathie en accupunctuur nog steeds als alternatief gezien wordt, terwijl een legio mensen er echt serieus baat bij heeft.
 
Een gast maakt me niet uit, maar niet eentje die met 1 hand masseert en met de ander over mijn schouder wrijft.

Een leuke vrouw lijkt ideaal, totdat je in een bijzondere positie wordt gedwongen en het plots leuk wordt, terwijl het voor haar gewoon werk is.
Lig je dan in je onderbroek.
Mijn boxer was naar beneden. :o
Maar het leek gewoon even een welness behandeling.
Even wat aandacht. _O- :t

Voor de rest is het inderdaad zielig om er al te veel bij te denken. Bij de praktijk hier doen de mannen de mannen behandelen en vica versa. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan