Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Morgen moet ik werken, dus weinig tijd over. Elk vrij uurtje deze week gebruikt voor de Mille en dan niet kunnen rijden is wel erg kut.
Ik heb nu aan 1 kant een plaatje aluminium van 1mm dik, rondom is beter maar dan is de clip-on eigenlijk te klein. 1 helft klemt volledig, 1 voor 2/3e.
Iemand een mening?

20210611_175352.jpg


Ik neem sowieso de Duc mee maandag, rijden zal ik.
 
Morgen moet ik werken, dus weinig tijd over. Elk vrij uurtje deze week gebruikt voor de Mille en dan niet kunnen rijden is wel erg kut.
Ik heb nu aan 1 kant een plaatje aluminium van 1mm dik, rondom is beter maar dan is de clip-on eigenlijk te klein. 1 helft klemt volledig, 1 voor 2/3e.
Iemand een mening?

Bekijk bijlage 1643266


Ik neem sowieso de Duc mee maandag, rijden zal ik.
werkt prima , zelf ook al eens zo gemonteerd op mn toenmalige 2e XJR. ging toch 10.000km goed , toen toch maar de juiste clipons besteld :t
20180930_164804.jpg
 
Vanmorgen andere clip-ons en het ruitje opgehaald, kan ik de Mille afbouwen.
Toch wel druk zo'n weekje na een circuitdag...
Lekker de druk er op creëert wonderen. *O*
Maar er moet dan niets tegenzitten of de omgeving die tijd en aandacht vraagt. :+

We zouden een privé monteur moeten hebben en alleen met sporten en rijden bezig moeten zijn. _O-

Ik had de dag voor de laatste circuitdag olie ververst. Maandag richting het circuit last van de rug. :P

Vandaag osteopaat en chiropractor gehad.
Nu maar ff herstellen van die sloop partijen.
Ik sta voorlopig niet meer op. :+
 
Lekker de druk er op creëert wonderen. *O*
Maar er moet dan niets tegenzitten of de omgeving die tijd en aandacht vraagt. :+


We zouden een privé monteur moeten hebben en alleen met sporten en rijden bezig moeten zijn. _O-

Ik had de dag voor de laatste circuitdag olie ververst. Maandag richting het circuit last van de rug. :P

Vandaag osteopaat en chiropractor gehad.
Nu maar ff herstellen van die sloop partijen.
Ik sta voorlopig niet meer op. :+
Ik sta open voor aanbiedingen :Y :Y:t
 
Ik heb trouwens de passagiershandgrepen van de week verwijderd van de ZRX 1100. De stepjes had ik al verwijderd, ze werden toch niet gebruikt, weg ermee dus. Ik hou wel van een nette strakke kont dus ben er blij mee. Hier een paar foto's, op 1 ervan zie je op de achtergrond een andere ZRX staan, m'n 1200, kun je zien hoe het eruit hoort te zien. Ik heb het liever strak en clean.
Strakke kont 1.jpg

Strakke kont 2.jpg

Strakke kont 3.jpg

Veel netter zo, 🙂
 
Ik heb trouwens de passagiershandgrepen van de week verwijderd van de ZRX 1100. De stepjes had ik al verwijderd, ze werden toch niet gebruikt, weg ermee dus. Ik hou wel van een nette strakke kont dus ben er blij mee. Hier een paar foto's, op 1 ervan zie je op de achtergrond een andere ZRX staan, m'n 1200, kun je zien hoe het eruit hoort te zien. Ik heb het liever strak en clean.
Bekijk bijlage 1643282
Bekijk bijlage 1643285
Bekijk bijlage 1643286
Veel netter zo, 🙂
Ziet er goed uit :t , dat idee heb ik ook al een tijdje voor die lelijke beugel achter op de xjr maar zomaar verwijderen is geen optie dan blijven er lelijke montage plekken over in de kont
 
Terug
Bovenaan Onderaan