Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

zie geen verschil :+, breedte en hoogte maat omgedraaid :?
Nee, beiden uit aluminium he. _O- ;)

Het gaat bovenop een uitlaatrubber die in een gat zit van ongeveer 30 mm.
Dus een bus kleiner dan 30 mm wil met alle macht door het gat.
Maar het MOET gewoon werken zeggen ze bij Dominator Exhaust Systems.

De BMW dealer zei ook dat er nogal wat spanning op de montage zat.
Welke kan op konden ze niet reproduceren. (Dat gaat niet over de mail, dan moeten we de motor hier hebben voor onderzoek)
Dat check je toch gelijk. 8)7

Dan had ik gelijk een bus kunnen laten draaien. Iets langer of korter.

 
Veels te jong...-O-
Mijn neef is ook op ongeveer dezelfde leeftijd om het leven gekomen.
Die had net een GPZ gekocht die toen net uitkwamen, en in een bocht op de snelweg die steeds krapper werd onderuit gegaan :/
Ik zie hem nog in z'n kist liggen, met een sjaal om zijn nek. Ondanks dat het al meer dan 30 jaar geleden is vergeet ik dat nooit.

RIP.
 
Veel minder belangrijk, maar begin van de middag gereclameerd over de stuurmoffen.
Halverwege november besteld in China, en normaal duurt het zelden meer dan vier weken. :P


Uurtje later rollen ze binnen. _O-
 
En hierbij even een begin voor een nieuwe persoonlijk foto voor in de OP.
Volgende week een grotere produceren met wat meer bewerkingen.
Ik heb ook nog iets gedaan met paraplu dames. _O-

Of misschien maak ik hem opnieuw, maar dat kan in de zomer ook.

Little preview. O-)

 
Komt, natuurlijk een M stuurtje op, en bagagerek er af.

Velgen stralen en coaten en verder niet zoveel.
Hoeft vooralsnog niet in mint conditie te zijn.
Misschien nog nieuwe voorvorkolie?
Een M-stuurtje roept wel herinneringen op. :Y Lekker sportief.
Maat van me heeft er nog 1 staan , rijd er regelmatig mee als hij de benzine voor zijn (originele ) Smokey & the Bandit camaro niet kan betalen !
_O-
 
Veel minder belangrijk, maar begin van de middag gereclameerd over de stuurmoffen.
Halverwege november besteld in China, en normaal duurt het zelden meer dan vier weken. :P


Uurtje later rollen ze binnen. _O-
Ik heb mijn (2e set) kappen volgens mij later besteld, maar er al wel op zitten. Moest de montagebeugels wel (met wat brute kracht) wat buigen om ze in de juiste stand te krijgen, maar goed.
Het is erg prettig in de regen en kou, maar manmanman, het is echt geen porum... _O-
DSC_0047.JPG
 
Morge!

Junior is op brommer leeftijd en rijdt nu rond op een Honda scooter.
Mijnheer wilde graag een schakel brommer en dan vooral een Derbi, zo een modern ding die vaak verneukt op marktplaats staan.

Heb hem verteld over vroegah, toen Zundapp en Honda MT de brommers waren waarmee je de bink was.

Op MP gekeken maar de prijzen van dat soort brommers zijn niet leuk meer .

Na enig gezoek een mooi alternatief gevonden.
Vanaf morgen is hij de trotse eigenaar van een echte KTM MSS 50 met het welbekende Sachs blokje.

Bekijk bijlage 1345806
Gaaf ding, schakelbrommers zijn veel leuker dan die nieuwerwetse meuk :Y :]

Hoe bevalt het trouwens in jullie nieuwe huis?
 
Yep helemaal origineel , hij wil hem weg doen omdat hij een oude boerderij heeft gekocht en daar gaat wel wat centen in zitten , ik zit er aan te denken om de bandit te kopen en in de stalling te zetten .

Geen idee wat de vraagprijs is. Maar meer waard worden ze zeker. Ik heb een trans am superduty te koop zien staan voor €15.000,- en die was er niet best aan toe. Maar was wel numbers matching en dat is heel wat waard.

Denk dat het wel een goede investering kan zijn.
 
Leuk ding die KTM :)
Ik was altijd van de MB5's , met een homoet expantie uitlaat, zodat alle agenten in de weide omtrek wisten dat hij (flink) opgevoerd was.....
(70cc honda, 18mm mikuni, en de homoet pijp)
Groet
Sebas
 
Goedemiddag. *O*

Vandaag de eerste klant bij de BMW dealer voor de duizend kilometer beurt @ 1.400 km. ;)
Wel tof dat ze mijn eigen iets dunnere 10W50 olie voor de beurt wilden gebruiken zonder gezeur.
En de vervangingsuitlaat is volgens afspraak weer 'gratis' terug. :9~


Alleen had ik ondertussen ook een ander model geregeld. ;)

Nu eindelijk weer mooie donkere klappen stationair bij het stoplicht. (Van een objectieve bron :+ )
Baby heeft de baard in de keel. :}

De glaszetter stond thuis voor de deur en kon hem bij aankomst op 200 meter even seinen met kort gas geven.
Ik moest een steeg achterom in en was vijf minuten te laat.Wel zo handig om een signaal te kunnen geven. :')
 
Laatst bewerkt:
KTM van mijn zoon opgehaald, blokje loopt goed. Enkel cosmetisch wat zaken aanpakken.

Morgenavond samen met Brasletti mijn verjaardagskado ophalen..
Perfect kado voor iemand met een midlifecrisis ..

Screenshot_2019-01-06-19-16-28-398_nl.marktplaats.android.png
 
Leuk ding Peter :t

Ik zit zo nu en dan nog eens te kijken naar een oude Honda PC50 die ik vroeger ook gehad heb. Peut op, schakelaartje om en fietsen maar :P :')
Blijven echt gaaf die oude gebakkies 8-)
a4da6260-8302-11e6-9423-a5b9d4d4e3a8.jpg

Ik heb dezelfde kleurstelling gehad, maar dan met een witte tank.
 
Geen idee wat de vraagprijs is. Maar meer waard worden ze zeker. Ik heb een trans am superduty te koop zien staan voor €15.000,- en die was er niet best aan toe. Maar was wel numbers matching en dat is heel wat waard.

Denk dat het wel een goede investering kan zijn.
Tja , prijs was laatst €25000 zal nu wel iets meer zijn . Maar als het zo door gaat moet ik een nieuwe bus voor mijn assistent kopen en dat kost ook weer veel .
 
Terug
Bovenaan Onderaan