Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Mooi👍, ben ook aan het kijken voor een extra berghok/tuinhuis.
Welk merk is deze, toevallig Biohort?
Deze wordt gemaakt door J.A. Dierenverblijven uit Veenendaal.


Kost wel wat meer dan het 3x3 hok wat ik in mijn vorige tuin had staan, maar dat verdient zich toch weer terug. Deze is 3x2,5, maar heb geen zin meer om eens in de zoveel tijd dat hok in de verf te moeten zetten en hout wat gaat “werken” en na verloop van tijd toch weer gaar wordt (vooral de deur). Dit hok is ook geïsoleerd, perfect voor de fietsen en andere meuk wat er in komt te staan :t
 
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • Screenshot_20220427_163416_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_20220427_163416_com.facebook.katana.jpg
    107 KB · Weergaven: 21
Hou de groep " motoren tot 750,-" eens in de gaten, daar komen ook leuke dingen voorbij.
Anders Facebook marketplace.
Groet
Sebas
 
Top aanbod bedankt!, bedacht me echter dat ik nog een antiek bullshit account had, die afgestoft, maar zo te zien is de aangeboden motor al weg.

Ga ieder geval die pagina in de gaten houden.
hij staat er nog , kan m gewoon openen maar zie ook dat er al meerdere mensen reageren die geen reacties krijgen op PB's
 
Aardig gek... -O-


Auto in een bocht inhalen, als dat het geval was...
Ik zag het een uurtje of wat geleden ook al op Nu.nl.
Echt triest.
 
Aardig gek, maar inhalen in een bocht is toch een nono. of het nou in de auto of op de motor is. zelf op de fiets doe ik het niet.

maar dit is een afloop die je niemand wenst :(
 
Middag :W

Hadden nog een verwarmings-unitje liggen die voorheen hier in de gang hing. Maar doordat we vloerverwarming hebben, hadden we deze op zolder geknikkerd. Dus deze net maar eens in de garage opgehangen. Zie ik bovenop ineens dat er een app voor is, dus deze ook maar even op de tel gegooid. Kan ik ‘m gewoon op afstand aan gooien, dat wordt in de winter lekker in een verwarmd hokkie sleutelen *O*
20220430_123903.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kom ik bij mijn auto sochtends, zie ik mijn tankdop op een kiertje staan(wist zeker dat hij dicht was). En ja hoor paar liter benzine verdwenen.... Waarom dan niet de hele tank? Maargoed.. nu maar meteen een tankdop met sleutel besteld. Mn colt had die helaas niet.
 
Last minute bandenwissel voor de auto, rechtsvoor liep heel langzaam leeg en dat zat me niet lekker met 3k km voor de boeg. Blijkt er een klein pinnetje in te zitten, fijn dat ik niet altijd eigenwijs ben 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan