Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

heb jaren gekampeerd jammer genoeg kan ik het niet meer ivm mn rug. Maar hotels en B&B's zijn ook wel lekker minder bagage ontbijt staat klaar ect. en qua kosten is het nagenoeg het zelfde als je goed zoekt en boekt :t
 
We gaan weer op cursus 😎


Het wordt wel pittig aangezien ze een transfusie voorbereiden 😅
1653928287688.png
 
Iemand wordt rijk onder de "oorlog" . Alles komt tegenwoordig uit Rusland gezien de inflatie..
Denk nog even terug dat ik toen ik 16 was 1.33 betaalde voor liter benzine met me scootah. Aiii
En een pakje Marlboro 2.30 koste en nu ruim 9 euro (denk ik want ben half jaar gestopt)

" De prijs voor een liter benzine is vrijdag voor het eerst hoger dan voor de doorgevoerde accijnsverlaging op 1 april. Voor een liter benzine betaalt een klant nu 2,50 euro. Vlak voor de accijnsverlaging kostte een liter nog 2,46 euro."
 
Ik rij tegenwoordig regelmatig richting Duitsland of Belgie ,Lekker dagje uit
Beetje boodschappen daar doen (scheelt ook flink) en dan gelijk een extra tankje mee terug nemen
 

Bijlagen

  • 2022-05-31 Wordt als maar duurder.jpg
    2022-05-31 Wordt als maar duurder.jpg
    293,1 KB · Weergaven: 16
Ik rij tegenwoordig regelmatig richting Duitsland of Belgie ,Lekker dagje uit
Beetje boodschappen daar doen (scheelt ook flink) en dan gelijk een extra tankje mee terug nemen
Ah top man, kan ik wat kannetjes afdroppen? :t :+


Edit: Ik begreep dat een ritje naar Duitsland, puur alleen voor het tanken al voordeliger kan zijn dan hier tanken. Het is dat ik geen zin heb om er uren voor onderweg te moeten zijn. Als je er dan toch al bent, is het mooi om te combineren…
 
Het mag sowieso niet meer als 20 liter extra zijn en je moet een goedgekeurde Jerrycan gebruiken
Vlees ,Drogisterij spullen ,Drank ,Zuivel en de aanbiedingen zijn er behoorlijk goedkoop
Laatste keer voor erg weinig geld daar zalige asperges mee genomen
Uit eten scheelt ook behoorlijk met hier ,Dus gewoon de wagen volladen als we terug gaan
We zorgen voor koeltassen en de vriezer ligt dan weer vol hier
Ik hou op Untappd m'n biertjes bij en daar is er keuze zat :t
 

Bijlagen

  • 2022-05-20 Kleve 13 Kaufland.jpeg
    2022-05-20 Kleve 13 Kaufland.jpeg
    286 KB · Weergaven: 15
  • 2022-05-20 Kleve 15 Kaufland.jpeg
    2022-05-20 Kleve 15 Kaufland.jpeg
    343,2 KB · Weergaven: 15
  • 2022-05-20 Kleve 16 Kaufland.jpeg
    2022-05-20 Kleve 16 Kaufland.jpeg
    135,7 KB · Weergaven: 15
Edit: Ik begreep dat een ritje naar Duitsland, puur alleen voor het tanken al voordeliger kan zijn dan hier tanken. Het is dat ik geen zin heb om er uren voor onderweg te moeten zijn. Als je er dan toch al bent, is het mooi om te combineren…
Wij pakken meestal Kleve ,Achter Nijmegen ,Kleine anderhalf uur rijden en bomvol met winkels (er zit zelfs een Polo (motorkleding en onderdelen) Louis moet je een 20 minuten verder die zit in Wesel ,Over Goch terug rijden ,Zit oa een Bauern markt ,Allemaal verse groenten voor leuke prijzen en in Goch zit een hele goede schnitzeltent
 
Iemand wordt rijk onder de "oorlog" . Alles komt tegenwoordig uit Rusland gezien de inflatie..
Denk nog even terug dat ik toen ik 16 was 1.33 betaalde voor liter benzine met me scootah. Aiii
En een pakje Marlboro 2.30 koste en nu ruim 9 euro (denk ik want ben half jaar gestopt)

" De prijs voor een liter benzine is vrijdag voor het eerst hoger dan voor de doorgevoerde accijnsverlaging op 1 april. Voor een liter benzine betaalt een klant nu 2,50 euro. Vlak voor de accijnsverlaging kostte een liter nog 2,46 euro."

Daarom heb ik eind maart weer een auto op lpg gekocht. I.p.v. €500,- per maand naar €250,- per maand aan brandstofkosten. Wegenbelasting is wel hoger. Was €44,- per maand nu €87,- per maand.
 
Daarom heb ik eind maart weer een auto op lpg gekocht. I.p.v. €500,- per maand naar €250,- per maand aan brandstofkosten. Wegenbelasting is wel hoger. Was €44,- per maand nu €87,- per maand.
Alzheimer komt weer ff om de hoek kijken :X, wat voor model is dat ook alweer? Die prijzen vallen opzich nog wel mee.
 
Nee geen honda 🤣🤣

Me vrouw dr motor wegbrengen en dr accu was best dood, maar starte met rennen. Helaas bij zuidland ging de display ineens werken en de motor stotteren. Einde oefening. Niet meer aangekregen.
Uiteindelijk met me schoonpa heen en weer rockanje en gereedschap mogen lenen van Adri (werkplaatschef)
Terug. Accu inbouwen in de regen. En toen weer motorport en motor verkocht.
Dus 1 uur klusje duurde 4 uur uiteindelijk 🤣🙃🙃🙃
 
Je had beter tec in zuidland kunnen bellen was je denk ik sneller klaar 😉.

Vandaag ook nog even bij mp rockanje geweest, zomer doorwaai jas gehaald voor de verwachte hete zomer, vorig jaar was ook al zo bloed heet dus dacht beetje comfortabel de zomer in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan