Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Als je circuitrijden gewend bent dan is supermoto een erg grote uitdaging, althans voor mij 😁

20220630_094842.jpg
 
Het was wel een beetje druk ja :P
Uiteindelijk stonden we tussen een groepje wat redelijk normaal deed en weinig verkeer, dat was mazzel.

Het was lang geleden dat ik naar een concert gegaan ben en hoef ook niet zo nodig, maar Rammstein zal er ook wel een keer mee ophouden en ik wilde ze een keer live gezien hebben.
Mijn vriendin wilde ook graag, dus win-win.
Zij moest wel om half 7 weer op, ik ben lekker vrij 😊
 
Het was wel een beetje druk ja :P
Uiteindelijk stonden we tussen een groepje wat redelijk normaal deed en weinig verkeer, dat was mazzel.

Het was lang geleden dat ik naar een concert gegaan ben en hoef ook niet zo nodig, maar Rammstein zal er ook wel een keer mee ophouden en ik wilde ze een keer live gezien hebben.
Mijn vriendin wilde ook graag, dus win-win.
Zij moest wel om half 7 weer op, ik ben lekker vrij 😊
Waren jullie nog beetje optijd terug?
Heenweg was erg druk, terug viel gelukkig goed mee.
 
Waren jullie nog beetje optijd terug?
Heenweg was erg druk, terug viel gelukkig goed mee.
Iedereen moest extra vroeg komen, dus gingen we wat later weg 😎.
1730 vertrokken, geen file, geen parkeer ellende en om 1930 stonden we binnen.
Toen Adieu begon zijn we gaan lopen, 01:00 waren we weer thuis.
Hoe lang heb je er heen over gedaan dan?
 
Heb een souvenier van de terugreis binnen!

Frankrijk bij Nancy, denk netjes 80 aanhouden want dat bord had ik gezien en iedereen reed daar strak 80.
Helaas u reed 79. Krijgt boete voor 74. U mag er 70... grr 68 euro maar reduciert als je binnen 20 dagen betaald 45 euro. Groetjes uit frankrijk!
 
Dat is idd ruk, zeker als je denkt dat je je netjes gedragen hebt.

Had er een paar jaar terug ook eentje uit Frankrijk, ook geen idee hoe of wat. Reed veel op de cruisecontrol, maar toch ergens bij het inhalen ofzo een paar km te hard :/ Was op de snelweg, was uiteindelijk maar iets van €32 ofzo, dus het viel nog mee. Maar als je die post op de deurmat krijgt, denk je er gelijk het ergste van...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel maar heb geen geld meer voor benzine :P.
Werd deze week gedwongen om een extra dag op Spa te boeken (Spa Asia), 3 zou beter zijn dan 2 en wellicht nog een Assen volgende week.
Alleen lichte twijfel omdat het 35gr wordt as dinsdag, da's wel errug heet.
En ik zou dit jaar minder dagen rijden dan vorig jaar, voorlopig +4...😇
 
Heb een souvenier van de terugreis binnen!

Frankrijk bij Nancy, denk netjes 80 aanhouden want dat bord had ik gezien en iedereen reed daar strak 80.
Helaas u reed 79. Krijgt boete voor 74. U mag er 70... grr 68 euro maar reduciert als je binnen 20 dagen betaald 45 euro. Groetjes uit frankrijk!
Je raadt het nooit...
We kregen vandaag ook een mooie bon binnen vanuit oosterijk.....
6km te hard in een 30 zone, 30,- meneer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan