Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Klopt, opticien gaf aan met +0,75 of +1 te beginnen, is +1 geworden. Hij zei ook eerst ff een cheap-ass brilletje te fixen bij de Kruidvat ofzo om te kijken hoe het gaat, een hip duurder model kan altijd nog wel. Vond ik wel een aardige tip van een brillenverkoper…

Cheap ass brilletjes zijn prima.
En neem een reserve 😁
 
Gelukkig nog geen bril nodig, erg blij mee. Gehoorbescherming is standaard op mijn werk, maar heb ik mijn oren al beschadigd tijdens het uitgaan vroeger, het rijden en schieten met een tank heeft ook geen goed gedaan.
Had beiden toch ook niet willen missen🥰
 
De eerste keer met klamme handen, wat een geweld en enorme kick.
Zelfs toen als eerste NL bataljon met scherp geschoten in Wales.
'Lasergamen' in Vogelsang was ook super tof.
 
Mooi.. vandaag foto’s gemaakt van m’n huis.. eerste nieuwsbericht toen ik de AD app opende; :')

 
Mooi.. vandaag foto’s gemaakt van m’n huis.. eerste nieuwsbericht toen ik de AD app opende; :')

Dat is wel een zeer ongelukkige timing.
 
Hier is de sp al in de schorsing, nieuwe seizoen komt ie de weg weer op. Is voor mij de 1e keer schorsen, wellicht wordt dat een standaard procedure voor de winterperiode. Hier zijn zowat alle wegen voorzien van een laag modder en dat icm het weer en weinig tijd is het seizoen voor mij toch wel afgelopen.
Vandaag de eerste toets van mijn opleiding gehad, zaten een aantal drama vragen bij, dus ben benieuwd wat het resultaat daarvan gaat zijn, krijgen we hopelijk volgende week uitslag van.
Nu eerst maar even een rondje hardlopen, want van het zoeken in al die wetgeving word je geestelijk niet frisser van, ff het koppie legen….
 
Rondje rijden ia altijd leuk, kou kan je op kleden.

Laatste weken druk geweest met alle verbouw shizzle.
Zonnepanelen zitten op het dak, vloerverwarming en nieuwe PVC vloer is klaar, nieuwe kozijnen moeten nog afgewerkt worden, maar als de prijs ok is laten we dat ook doen.
 
Rondje rijden ia altijd leuk, kou kan je op kleden.

Laatste weken druk geweest met alle verbouw shizzle.
Zonnepanelen zitten op het dak, vloerverwarming en nieuwe PVC vloer is klaar, nieuwe kozijnen moeten nog afgewerkt worden, maar als de prijs ok is laten we dat ook doen.
en 'demi-eneco-fort? hoe bevalt het :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan