Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Vorig weekend voor het eerst een rondje gemaakt via Noordzeestrand sowee wat was het druk daar 😁 en nog nog een motor ondersteboven in een hooibaal bij rotonde Ouddorp 😣 niemand van hier ?
Heb ik wel een artikeltje van voorbij zien komen, maar kwam mij niet bekend voor…
 
Dat moet ik nog maar afwachten want mn autootje is 17 jaar oud. Wel prima in orde maar wat gaat de reparatie kosten...
Ik ga het zien.
Als de schade zo ernstig is dat ie economisch totall loss is, dan zou dat wel zuur zijn. Word je ff geholpen door een ander :/ (ook al is het niet met opzet gebeurd)
 
Lekker weer hoor.

20230513_171356.jpg
 
Nog een lekker rondje gereden, eindelijk een beetje zon na al dat kut weer.
De Guzzi tanktas zat er ook bij, toch wel makkelijk, en de TomTom even er bij gehangen. Ik had het gevoel dat het wat sneller ging dan de teller aangeeft, zo'n 12-15 km/u blijkbaar, ook handig 😅 .

V11 16-5-23.JPG


(Geen kattendumpers gezien bij Hellevoet)
 
Nog een lekker rondje gereden, eindelijk een beetje zon na al dat kut weer.
De Guzzi tanktas zat er ook bij, toch wel makkelijk, en de TomTom even er bij gehangen. Ik had het gevoel dat het wat sneller ging dan de teller aangeeft, zo'n 12-15 km/u blijkbaar, ook handig 😅 .

Bekijk bijlage 1879853

(Geen kattendumpers gezien bij Hellevoet)
Dat hoor je niet vaak dat de teller te weinig aangeeft. Is er iets mee gebeurd?
 
Andere bandenmaat? Maar dat moet dan wel een stuk groter en dat is zo te zien ook niet zo..🤷‍♀️
Maar km tellers geven tussen de 5 en 10% te veel aan zodat de fabrikant niet verantwoordelijk is voor snelheidsovertredingen.

Ik denk niet dat open maken om terug te draaien er iets mee te maken zal/kan hebben. Maar mogelijk horen teller en wiel niet bij elkaar?

kabel smeren? niet elektronisch ?
 
Laatst bewerkt:
Als het een electronische is (eigenlijk een pulsenteller), kan het zijn dat hij af en toe een puls mist, dan gaat hij ook afwijken.
 
Nog een lekker rondje gereden, eindelijk een beetje zon na al dat kut weer.
De Guzzi tanktas zat er ook bij, toch wel makkelijk, en de TomTom even er bij gehangen. Ik had het gevoel dat het wat sneller ging dan de teller aangeeft, zo'n 12-15 km/u blijkbaar, ook handig 😅 .

Bekijk bijlage 1879853

(Geen kattendumpers gezien bij Hellevoet)

Mooi ding, niet een 13 in 1 dozijn motor.
 

Kat gedumpt bij Hellevoet, strand Haringvliet..terwijl ze aan het bevallen was van haar kittens..:(

Ik vind dit te schofterig voor woorden. Hoe kan je zoiets doen.

Afgelopen maandag zagen onze buren een konijntje rond onze sleurhut huppelen. Ze belden vrouwlief wakker met de mededeling dat 1 van onze konijnen ontsnapt was (eigenlijk kon dat niet want, toen ik naar m'n werk ging zaten ze alle2 binnen te eten). Dus vrouwlief gelijk naar buiten en ja konijntje gevonden en gevangen (ging makkelijk want, heel tam). Zei een oproep op fb gedaan en echt niemand die reageert. Uiteindelijk via de dierenambulance naar een konijnenopvang in Ridderkerk gebracht. Bleek later dat het konijntje van iemand uit de straat achter ons huis was. Wij nog netjes langsgegaan om te zeggen dat hun konijn daar zit. Maar ze gingen de moeite niet doen om het beestje terug te halen.

Ik snap het gewoon niet dat mensen zo met dieren omgaan.
 
Ik vind dit te schofterig voor woorden. Hoe kan je zoiets doen.

Afgelopen maandag zagen onze buren een konijntje rond onze sleurhut huppelen. Ze belden vrouwlief wakker met de mededeling dat 1 van onze konijnen ontsnapt was (eigenlijk kon dat niet want, toen ik naar m'n werk ging zaten ze alle2 binnen te eten). Dus vrouwlief gelijk naar buiten en ja konijntje gevonden en gevangen (ging makkelijk want, heel tam). Zei een oproep op fb gedaan en echt niemand die reageert. Uiteindelijk via de dierenambulance naar een konijnenopvang in Ridderkerk gebracht. Bleek later dat het konijntje van iemand uit de straat achter ons huis was. Wij nog netjes langsgegaan om te zeggen dat hun konijn daar zit. Maar ze gingen de moeite niet doen om het beestje terug te halen.

Ik snap het gewoon niet dat mensen zo met dieren omgaan.
Zou dat dan gewoon nog melden bij de opvang, wellicht brengen ze dan kosten in rekening bij de eigenaar. Zouden ze iig wel verdienen met zo’n houding…
 
Ik vind dit te schofterig voor woorden. Hoe kan je zoiets doen.

Afgelopen maandag zagen onze buren een konijntje rond onze sleurhut huppelen. Ze belden vrouwlief wakker met de mededeling dat 1 van onze konijnen ontsnapt was (eigenlijk kon dat niet want, toen ik naar m'n werk ging zaten ze alle2 binnen te eten). Dus vrouwlief gelijk naar buiten en ja konijntje gevonden en gevangen (ging makkelijk want, heel tam). Zei een oproep op fb gedaan en echt niemand die reageert. Uiteindelijk via de dierenambulance naar een konijnenopvang in Ridderkerk gebracht. Bleek later dat het konijntje van iemand uit de straat achter ons huis was. Wij nog netjes langsgegaan om te zeggen dat hun konijn daar zit. Maar ze gingen de moeite niet doen om het beestje terug te halen.

Ik snap het gewoon niet dat mensen zo met dieren omgaan.
Dat snap ik dus ook niet. Ik heb 2 katten, weet je, als je huisdieren hebt, moet je er ook voor zorgen en er de verantwoordelijkheid voor hebben/nemen. Ghetto Bassie plaatste dat berichtje van dat poesje wat gevonden was op het strandje, dat strandje ken ik wel, ben geboren Hellevoeter. Ik was direct pislink..zo ga je niet met je huisdieren om. En al helemaal niet als die poes aan het bevallen is. Het is echt te ziek voor woorden, wat daar gebeurd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan