Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Wordt het nog een popcorn cola verhaal of niet zo spannend?
Hij was nog een paar uurtjes van de dief, want tja als je iets jat in NL dan is het van jou als je geen afstand doet.

Maar goed motor is inmiddels vrij gegeven en van de week de schade bekijken al lijkt het mee te vallen en dan de motor weer terug mee naar huis.

Bontkraagjes stenigen, tja vinden ze vast lekker.
 
Oww het gebruikelijke hier in Nederland had alleen een beetje Marzel denk ik.

Vanmorgen motor gestolen bij motor tuner, maar gelukkig weer gevonden en daders gepakt.
Lekker ruk dan :( 2e deel is dan weer mooi, krijgen ze een foei en staan ze weer op straat. Lang leve het prachtige rechtssysteem *O* :r
 
Oww het gebruikelijke hier in Nederland had alleen een beetje Marzel denk ik.

Vanmorgen motor gestolen bij motor tuner, maar gelukkig weer gevonden en daders gepakt.
Straks moeten "we" eerst nog 24 uur wachten met een amberalert voor gestolen motoren in de toekomst.
 
Ze zijn er weer .
Screenshot_2023-06-01-13-47-10-07_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg


link naar Facebook
 
Een plan van aanpak?
Als ik morgen een weg blokkeer dan trekken ze me er zo vanaf, met of zonder geweld, maar nu heeft de politie wederom fluwelen handschoenen aan.
 
Vandaag eens gereden op een Triumph Sprint 1050.
Soort van sport tour apparaat.

Reed best lekker, heb nu de gedachte om er een sport tour of supersport bij te kopen.

Maar eerst met vakantie 😁.

Heb alvast maar de sleurhut opgehaald, stond al 2 jaar in de stalling...
Alles even nakijken en schoonmaken.

20230601_110430.jpg
 
Ik zie opeens foto's voorbij komen van een nieuwe flitspaal bij MacDonalds Spijkenisse.
Nu ook richting Geervliet.

Ze hebben vannacht aan het kruispunt gewerkt, weet niet of de flitspaal er al langer staat.
Hoop van niet :X
FB_IMG_1685700775967.jpg


FB_IMG_1685703110964.jpg
 
Laatst bewerkt:
Precies. Ik heb het plan opgevat om morgen weer eens een rondje Voorne te gaan doen. Wel met de z650 uit 1978, maar ook daar kun je redelijk hard mee, kwam ik afgelopen zaterdag achter, naar de Zed-dag bij Nol Bikker in Noordeloos. Het zedje had er zin an! En ik dus ook.:]
 
Precies. Ik heb het plan opgevat om morgen weer eens een rondje Voorne te gaan doen. Wel met de z650 uit 1978, maar ook daar kun je redelijk hard mee, kwam ik afgelopen zaterdag achter, naar de Zed-dag bij Nol Bikker in Noordeloos. Het zedje had er zin an! En ik dus ook.:]
Ik had jou wel verwacht wel bij de Rockanje races, oude meuk kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan