Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.839
- 16.580
Begreep dat hij ook voor een lasbedrijf werkt, dat ie zijn bedrijfje erbij doet. Door zijn opmerking dat ie er nog niet aan toe gekomen was, vermoed ik dat ie er toch wel aan wilde werken. Maar ik ga er niet lang meer op wachten, verwacht ze deze maand weer in huis te hebben, af of niet...Ja, precies. Ik had het idee dat hij dat werk fulltime doet?
Dan ga je geen (hele) week op bed liggen met een griepje. Doe ik als werknemer al niet. Gewoon goân.
MAAR het is niet onmogelijk.
Geen idee, bouten zijn in de kopervet gedipt vanwege de 2 soorten metaal. Locktide had waarschijnlijk een stuk beter geweest. Voor het gaargedraaide boutgat zal een helicoil gebruikt moeten worden. Ga iig dinsdag kijken of er iets met borgdraad gefixt kan worden, dit gaat mij geen 2e keer gebeurenWaarom geen locktide (of hoe je dat ook schrijft) gebruikt?
Koppelingscilinder en shift star kit, maar dat gaat allemaal erg soepel...Tering, wat hebben ze nog meer gedaan?
Kom voortaan maar bij mij langs.
Zeker, het is gelukkig niet goed te zien, maar baal er flink van...Zonde van je achterbrug
Geen idee, bouten zijn in de kopervet gedipt vanwege de 2 soorten metaal. Locktide had waarschijnlijk een stuk beter geweest. Voor het gaargedraaide boutgat zal een helicoil gebruikt moeten worden. Ga iig dinsdag kijken of er iets met borgdraad gefixt kan worden, dit gaat mij geen 2e keer gebeuren
Ze zijn met een luchttol vastgezet.Zijn ze niet op moment vastgezet?[edit] laat maar, dolgedraaide bout...... [/edit]
Kopervet lijkt mij niet noodzakelijk voor slijtage producten? Bouten gaan 'regelmatig' los.
Dat luchttol geintje heb je eerder gehad met een remschijf bout kan ik mij herinneren.Ze zijn met een luchttol vastgezet.
Dat heb ik zelf gedaan, dat boutje brak af, maar heb ik er toen met de Grab-it verder uit kunnen draaien. Maar daar was Ton ook niet bij....Dat luchttol geintje heb je eerder gehad met een remschijf bout kan ik mij herinneren.
Ik heb trouwens nog een Oxford MicroClock liggen.
Nieuw in ongeopende doos, €20,00 voor de liefhebber.
Bekijk bijlage 1383530
Klikkerdeklik.
Vandaag op de SP naar de arbeid en daarna door naar een verjaardag, lekker stukkie kachelen
Ik onderweg terug naar huis, vlak voor Nieuw Beijerland voelde mijn SP raar aan, voelde ineens een tik en hoorde 'm ergens aanlopen. Dacht eerst aan mijn voorrem, dat die misschien aanliep, maar ik kon zo gauw niets vinden. Rustig doorgereden naar huis, kijk ik 'm op de oprit na.....
Bekijk bijlage 1384278
Bekijk bijlage 1384279
Gewoon fucking 4 van de 6 bouten los, 1 zelfs zo ver dat er een heel spoor in mijn achterbrug ingesleten is. 1 van de boutgaten blijkt ook dolgedraaid te zijn.
De titanium bouten zijn met de luchttol vastgezet in de alu boutgaten, dat zou achteraf misschien nog best eens de oorzaak kunnen zijn. Dinsdag ga ik er weer mee terug, mag het opgelost worden.
Nu mag ik in mijn handjes klappen dat ik heelhuids thuis ben gekomen, had even heel anders kunnen aflopen, maar ben gruwelijk giga over de piss...
Ik ga sowieso andere bouten fixen met borggaten er in, zodat de hele zooi geborgd kan worden. Maar morgen eerst maar even kijken hoe of wat...Damn balen man. Titaan en allu is idd een gevaarlijke combi maar met de juiste loctite of copa slip moet het geen probleem zijn en het juiste moment gebruiken idd, luchttool is alleen voor sommige dingen noodzakelijk maar laat altijd die zolang mogenlijk liggen.
Bij ons op het werk worden ook nog steeds bouten of erger draad gesloopt door lucht kloppers, helicole is 1 maar vaak is het zo erg dat er draad bussen in gezet moeten worden.
Wellicht is helicole voor jou een goede uitkomst ook beter met de titaan bouten.
Keramisch vet was goed geweest i.c.m. titanium en aluminium.Geen idee, bouten zijn in de kopervet gedipt vanwege de 2 soorten metaal. Locktide had waarschijnlijk een stuk beter geweest. Voor het gaargedraaide boutgat zal een helicoil gebruikt moeten worden. Ga iig dinsdag kijken of er iets met borgdraad gefixt kan worden, dit gaat mij geen 2e keer gebeuren
on fucking 4 van de 6 bouten los, 1 zelfs zo ver dat er een heel spoor in mijn achterbrug ingesleten is. 1 van de boutgaten blijkt ook dolgedraaid te zijn.
De titanium bouten zijn met de luchttol vastgezet in de alu boutgaten, dat zou achteraf misschien nog best eens de oorzaak kunnen zijn. Dinsdag ga ik er weer mee terug, mag het opgelost worden.
Nu mag ik in mijn handjes klappen dat ik heelhuids thuis ben gekomen, had even heel anders kunnen aflopen, maar ben gruwelijk giga over de piss...
Ik gok Hekelingen.En waar laat jij je werk aan je motor doen?
Keramisch vet was goed geweest i.c.m. titanium en aluminium.
Op kopervet staat bijna de doodstraf in de diverse techniek topics hier.
Ik heb ook alleen kopervet, maar gebruik dit dan niet. Maar op korte termijn zal het vast weinig schelen.
Ik heb ook eens een geintje gehad.
Remblokkies vervangen bij afleverbeurt door de garage.
Binnen 50 kilometer was de pin weg en sleet het deel wat eruit hing millimeters weg van het achterwiel.
Aardige groef.
Zonde van je brug.