Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Thanks Coert! :]

Haha, zag ik je toch op een foto van m'n collega. Die was er voor de KNMV.

Haha grote kans van wel ja. Er stonden inderdaad een aantal KNMV-ers. Maar die hadden het vooral koud volgens mij ;) en aten de eerste hamburgers op die er waren :( ! Schavuiten! :P

@mogas: zou best kunnen. Waren zo'n 100 motoren, dus teveel om te onthouden haha.
 
Thanks Coert! :]



Haha grote kans van wel ja. Er stonden inderdaad een aantal KNMV-ers. Maar die hadden het vooral koud volgens mij ;) en aten de eerste hamburgers op die er waren :( ! Schavuiten! :P

@mogas: zou best kunnen. Waren zo'n 100 motoren, dus teveel om te onthouden haha.

Oeh, das wel slordig haha. Ik zal ze erop aanspreken _O-
 
ah gaaf! Ter ere van wat das die rit?
Ps gaan er nog mensen as zondag mee met de motorport rockanje rit?
Groet
Sebas

Ter ere van de motorrijdende ladies op deze aardkloot ;) Om te laten zien dat wij ook meedoen en dat we niet met een paar zijn, maar dat we echt wel meetellen en meedoen vandaag de dag. Vandaag ook weer zo'n 100 dames op de motor. Nederland was het best vertegenwoordigde land tot nu toe :)
Was echt waanzinnig. Allemaal dames die rijden en vriendelijk zijn tegen iedereen, ongeacht wat voor motor je rijdt of wat voor pak je aan hebt.
Het voelde bijna bevrijdend om me daar tussen te begeven. Ik ben tegenwoordig alleen maar de huppeltutjes op motoren gewend met getuite lipjes en kont naar achter welke je vies aankijken als je zegt dat je woonwerk verkeer rijdt door de regen heen want dat is niet Instagram worthy _O-
De route die tot nu toe is gereden is te zien op; Track The Relay | Women Riders World Relay
Heb ook allemaal inspiratie op gedaan voor motorvakanties; de vette dingen die ik voorbij heb horen komen..!!! Ik kan niet wachten tot ik wat kan gaan plannen :D
Zal zo wat foto's plaatsen van vandaag :)

Vandaag en gister had van mij forever mogen duren... Thuiskomen!
(Jullie denken nu allemaal, waar de fuck heeft zij last van _O- maar voor jullie is het een stuk makkelijker om gelijkgezinden te vinden onder het eigen geslacht. En ik hou echt van mannen, echt waar; ik vind jullie super lief ;) Maar het idee dat je niet alleen op de wereld bent is soms best fijn :) ) /Emotional modus off


Dus. Wanneer gaan we weer eens een ritje doen met z'n allen ? :')
 
Vanochtend in Amersfoort verzamelen voor dag 1:
1390758


Gisteren verzamelen in Breda, dit was een stop onderweg op dag 1:
1390759


En hier gaat het allemaal om, de baton die alle landen doorkruist waar een papier in zit waar alle dames hun naam op schrijven :) :
1390762
 
Ik snap je helemaal! Op de foto's die ik zat was het 'pot'gehalte wel hoog (onwijs denigerend om te zeggen, i know) maar het zijn wel allemaal rijdende dames en niet huppelkutjes die vragen hoe je het beste je je haar kan doen onder je helm en dan 20km gaat rijden in een te strakke legging om er maar voor te zorgen dat die kont er het beste uit ziet.

Onder de manner is die ook gaande hoor, meeste geld gaan in de looks maar daadwerkelijk rijden ho maar. Ik ben ook gestopt met heel veel van die mensen te volgen op IG en FB. Irritaties zijn het mij totaal niet waard.

Gewoon lekker rijden, elke dag, genieten. Of het nou naar werk is of tijdens een plezierrit.
 
Schitterend die diversiteit op de foto. Van racers tot grote enduro's en choppers en toerbuffels. Daar draait heel het motorrijden om :Y
 
Ter ere van de motorrijdende ladies op deze aardkloot ;) Om te laten zien dat wij ook meedoen en dat we niet met een paar zijn, maar dat we echt wel meetellen en meedoen vandaag de dag. Vandaag ook weer zo'n 100 dames op de motor. Nederland was het best vertegenwoordigde land tot nu toe :)
Was echt waanzinnig. Allemaal dames die rijden en vriendelijk zijn tegen iedereen, ongeacht wat voor motor je rijdt of wat voor pak je aan hebt.
Het voelde bijna bevrijdend om me daar tussen te begeven. Ik ben tegenwoordig alleen maar de huppeltutjes op motoren gewend met getuite lipjes en kont naar achter welke je vies aankijken als je zegt dat je woonwerk verkeer rijdt door de regen heen want dat is niet Instagram worthy _O-
De route die tot nu toe is gereden is te zien op; Track The Relay | Women Riders World Relay
Heb ook allemaal inspiratie op gedaan voor motorvakanties; de vette dingen die ik voorbij heb horen komen..!!! Ik kan niet wachten tot ik wat kan gaan plannen :D
Zal zo wat foto's plaatsen van vandaag :)

Vandaag en gister had van mij forever mogen duren... Thuiskomen!
(Jullie denken nu allemaal, waar de fuck heeft zij last van _O- maar voor jullie is het een stuk makkelijker om gelijkgezinden te vinden onder het eigen geslacht. En ik hou echt van mannen, echt waar; ik vind jullie super lief ;) Maar het idee dat je niet alleen op de wereld bent is soms best fijn :) ) /Emotional modus off


Dus. Wanneer gaan we weer eens een ritje doen met z'n allen ? :')
Heb eens op de site gekeken en respect voor alle dames hoor. Die rijden echt kris cross door allerlei landen. Gave organisatie leuke doelen en mooi opgezet.

Wat betreft tochtje maken ik woon sinds kort op Goeree Overflakkee en zoek daar nog aansluiting. Heb ook even gekeken op de site van motoport maar als je de link wil volgen naar de motorrit dan krijg je de melding “gevaarlijke site”. En geblokkeerd. Dus als iemand iets meer kan vertellen over de route dan sluit ik misschien wel aan.
 
Ik snap je helemaal! Op de foto's die ik zat was het 'pot'gehalte wel hoog (onwijs denigerend om te zeggen, i know) maar het zijn wel allemaal rijdende dames en niet huppelkutjes die vragen hoe je het beste je je haar kan doen onder je helm en dan 20km gaat rijden in een te strakke legging om er maar voor te zorgen dat die kont er het beste uit ziet.

Onder de manner is die ook gaande hoor, meeste geld gaan in de looks maar daadwerkelijk rijden ho maar. Ik ben ook gestopt met heel veel van die mensen te volgen op IG en FB. Irritaties zijn het mij totaal niet waard.

Gewoon lekker rijden, elke dag, genieten. Of het nou naar werk is of tijdens een plezierrit.

Dat dus! Die passie voor het rijden, of het nou door de regen is of in de zon, in nederland of in indonesie, op een supersport of op een harley, het maakt niet uit, als je maar rijdt.
En tja de stereotypes hou je altijd wel :) Maar toen ik vanochtend een welgemeende knuffel kreeg van de stereotype Harley dame van mijn groepje omdat ze het leuk vond dat ik er weer was, werd maar weer eens bewezen dat die stereotypes o zo gevaarlijk zijn om op af te gaan. (En ook zonde! Want je mist soms super leuke mensen daardoor)

Schitterend die diversiteit op de foto. Van racers tot grote enduro's en choppers en toerbuffels. Daar draait heel het motorrijden om :Y

Ja geweldig! :] Echt supertof
 
Heb eens op de site gekeken en respect voor alle dames hoor. Die rijden echt kris cross door allerlei landen. Gave organisatie leuke doelen en mooi opgezet.

Wat betreft tochtje maken ik woon sinds kort op Goeree Overflakkee en zoek daar nog aansluiting. Heb ook even gekeken op de site van motoport maar als je de link wil volgen naar de motorrit dan krijg je de melding “gevaarlijke site”. En geblokkeerd. Dus als iemand iets meer kan vertellen over de route dan sluit ik misschien wel aan.

Welke motorport site bedoel je? :)
Meestal komen de ritjes hier spontaan op zetten, dus hou vooral het forum in de gaten denk ik haha. De meeste zullen hun 2wieler nu nog binnen hebben staan weer door de kou ;)
 
Via Motoport Rockanje kun je het inderdaad niet zien, maar hier wel:
Motortoerrit 2019 | Online e-ticket verkoop - weTickets
Misschien kun je ze even bellen erover, MP Rockanje dan.

Zelf rij ik ook liever ritjes via hier, is leuker! :]:t
1436EE7B-D439-4CE6-B209-1CEEED9BE329.png
1436EE7B-D439-4CE6-B209-1CEEED9BE329.png
Via Motoport Rockanje kun je het inderdaad niet zien, maar hier wel:
Motortoerrit 2019 | Online e-ticket verkoop - weTickets
Misschien kun je ze even bellen erover, MP Rockanje dan.

Zelf rij ik ook liever ritjes via hier, is leuker! :]:t
<iframe style="border:none;overflow:hidden" width="300" height="259" scrolling="no" frameborder="0" src="https://www.myrouteapp.com//embed/route/1865183?lang=nl"></iframe>
 
Dat is een bekend ritje! Wanneer staat dat op de planning? Ik ga deze week m'n koppelingscilinder reviseren want die heeft de geest gegeven onlangs, maar heb daar wel zin in. :]:t
 
De kou die in het hoofd van de stoere motorrijders bestaat zodra de temperatuur onder de 23 graden zakt ;) _O-
 
Viv, das indd wel leuk!
Ik heb het voordeel dat mijn vriendin ook graag motor rijdt, dus we gaan samen veel op stap, gewoon beetje Nederland in op de kronkelroute v/d tomtom. En in de zomer tentje achterop en Europa in (meestal richting Benelux, Frankrijk en Duitsland )

Ik ben voor! met ze allen een ritje doen :) zoals deze Strijd tegen het waterroute
 
Viv, das indd wel leuk!
Ik heb het voordeel dat mijn vriendin ook graag motor rijdt, dus we gaan samen veel op stap, gewoon beetje Nederland in op de kronkelroute v/d tomtom. En in de zomer tentje achterop en Europa in (meestal richting Benelux, Frankrijk en Duitsland )

Ik ben voor! met ze allen een ritje doen :) zoals deze Strijd tegen het waterroute
Is een mooie route, die ga ik overnemen in myroute-app en zodra het weer een beetje meezit (beetje zon)in alle rust rijden.
 
gisteren 250km met mp rockanje gereden, was beetje fris maar wel droog (...!)
Was een mooie rit, van rockanje via de belgische grens naar gilzen en dan weer terug
Groet
Sebas
 
Terug
Bovenaan Onderaan